Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
- bahamut77
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
- Jméno a příjmení: Petr Trnka
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
Ahoj všem,
nějakou dobu jsem do tohoto vlákna nic navíc nepřidal.
Šlo o to, že mi nějakou dobu trvalo než jsem se s autem dostal do servisu AWD, abych nechal konečně změřit a popř.seřídit vůle na ventilech a tím se snad zbavil onoho klepání.
Jak se dalo čekat, tak vůle skoro žádné a tak dle domluvy měl jít motor ven a mělo následovat 2 denní seřizování vůlí.
Jaké překvapení mě čekalo, když mi ještě ve stejný den odpoledne začal zvonit telefon a já na displayi viděl AWD.
Hlavou mi proběhla negativní myšlenka co se asi tak děje, když práce měla trvat 2 dny a volají hned odpoledne. No sebral jsem odvahu a telefon zvedl.
Chlapci ze servisu měřili tlaky a zjistili, že na obou válcích pravé strany(ta strana od které šlo ono klepání) jsou horzně nízké a hladina oleje je na min.úrovni. (sám vím, že jsem olej měnil před 14-ti dny a byla skoro na max.)
Po konzultaci kdy mi bylo doporučeno dřív než začít dělat ty vůle, tak raději zjistit přícinu, jsem začal nabývat velice špatných pocitů.
Domluva zněla tak, že se tedy na to podívají druhý den a uvidíme co by to mohlo být. V NEJlepším případě snad jenom pístní kroužky.
Do druhého dne jsem se docela dobře vyspal a tak jsem dopoledne zvonící telefon s AWD na displayi zvedal s vírou rychlého vyřešení drobné komplikace.
Bohužel už podle hlasu má víra začala pomalu odeznívat a po památném: "Dobrý den, mám špatné zprávy" jsem málem upustil telefon z ruky.
Vydřený jeden válec(ještě není taková hrůza) a hlavně celá hlava na pravé straně na výměnu. Obě vačky poškozené...
Dle jejich vyjádření jezdil motor nějakou dobu snad i bez oleje a nese stopy neodborného zásahu - zřejmě tak aby se na oko tvářilo vše v pořádku a nějakou dobu fungovalo.
Takže alespoň už znám příčinu onoho klepání.
No a teď tedy začínám shánět celý motor(levnější varianta). AWD spolupracuje pouze se Subaru Kladno kde v tuto chvíli tento motor nemají a rád bych se tedy zeptal zde na nějaká další spolehlivá vrakoviště kde by se dal sehnat dobrý motor za přijatelnou cenu.
Díky všem za radu...
nějakou dobu jsem do tohoto vlákna nic navíc nepřidal.
Šlo o to, že mi nějakou dobu trvalo než jsem se s autem dostal do servisu AWD, abych nechal konečně změřit a popř.seřídit vůle na ventilech a tím se snad zbavil onoho klepání.
Jak se dalo čekat, tak vůle skoro žádné a tak dle domluvy měl jít motor ven a mělo následovat 2 denní seřizování vůlí.
Jaké překvapení mě čekalo, když mi ještě ve stejný den odpoledne začal zvonit telefon a já na displayi viděl AWD.
Hlavou mi proběhla negativní myšlenka co se asi tak děje, když práce měla trvat 2 dny a volají hned odpoledne. No sebral jsem odvahu a telefon zvedl.
Chlapci ze servisu měřili tlaky a zjistili, že na obou válcích pravé strany(ta strana od které šlo ono klepání) jsou horzně nízké a hladina oleje je na min.úrovni. (sám vím, že jsem olej měnil před 14-ti dny a byla skoro na max.)
Po konzultaci kdy mi bylo doporučeno dřív než začít dělat ty vůle, tak raději zjistit přícinu, jsem začal nabývat velice špatných pocitů.
Domluva zněla tak, že se tedy na to podívají druhý den a uvidíme co by to mohlo být. V NEJlepším případě snad jenom pístní kroužky.
Do druhého dne jsem se docela dobře vyspal a tak jsem dopoledne zvonící telefon s AWD na displayi zvedal s vírou rychlého vyřešení drobné komplikace.
Bohužel už podle hlasu má víra začala pomalu odeznívat a po památném: "Dobrý den, mám špatné zprávy" jsem málem upustil telefon z ruky.
Vydřený jeden válec(ještě není taková hrůza) a hlavně celá hlava na pravé straně na výměnu. Obě vačky poškozené...
Dle jejich vyjádření jezdil motor nějakou dobu snad i bez oleje a nese stopy neodborného zásahu - zřejmě tak aby se na oko tvářilo vše v pořádku a nějakou dobu fungovalo.
Takže alespoň už znám příčinu onoho klepání.
No a teď tedy začínám shánět celý motor(levnější varianta). AWD spolupracuje pouze se Subaru Kladno kde v tuto chvíli tento motor nemají a rád bych se tedy zeptal zde na nějaká další spolehlivá vrakoviště kde by se dal sehnat dobrý motor za přijatelnou cenu.
Díky všem za radu...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
Subatech p. Kuzel - Mricna u Semil
Ale zkus treba i tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/70564401/ ... y-rv08.php
Ale zkus treba i tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/70564401/ ... y-rv08.php
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- bahamut77
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
- Jméno a příjmení: Petr Trnka
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
díky, už jsem poslal poptávku
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
Holt zaplynový auto.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
Míro to jsou kecy. Auto jezdilo bez oleje. To nemá s plynem co společnýho.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- bahamut77
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
- Jméno a příjmení: Petr Trnka
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
Podle vyjádření v AWD má předseda pravdu...jezdilo prý bez oleje což je pro tyto motory vražda
- bahamut77
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
- Jméno a příjmení: Petr Trnka
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
Slavek_xxx píše:Subatech p. Kuzel - Mricna u Semil
Ale zkus treba i tohle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/70564401/ ... y-rv08.php
p. Kuzel velice příjemný a vstřícný a dokonce má jeden 4 vačkový motor.
trochu mě ale znejistil, když řekl že je z Imprezy, ale prý půjde do Legacy a Outbacka normálně - nejsem jsi úplně jistý že ty 121kW jsou i v Imprezách
Musím to ještě nastudovat, popř.poprosím členy o rady a poznámky k tomuto...
Díky všem
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
bahamut77> do Outbacka nepujde, protoze se tam benzinovej dvoulitr nedaval, ale do Lega urcite jo. Lisily se jen zapsanym vykonem - do Imprezy byl jako 118kW.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- bahamut77
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 438
- Registrován: ned úno 12, 2017 11:57 am
- Jméno a příjmení: Petr Trnka
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
Já mám Legacy a měl by tam podle všeho jít. Zmátl mě právě ten výkon, který je udávaný různě na různé typy Legacy a Imprezy a přitom je to jeden a ten samý motor DOHC...Slavek_xxx píše:bahamut77> do Outbacka nepujde, protoze se tam benzinovej dvoulitr nedaval, ale do Lega urcite jo. Lisily se jen zapsanym vykonem - do Imprezy byl jako 118kW.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání při prudkém sešlápnutí plynového pedálu
Jestli máš Legacy, tak by tam měl opravdu jít
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97