Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Motor 2.5 115kw nestartuje 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 12, 2017 3:53 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha 3
Zdravim kolegove,
dnes poprve po vice nez sesti letech me subarko pozlobilo. Studeny start v pohode, cesta cca 20km, vypnuto, po cca 10 minutach start a prd, jen toci. Po nekolika pokusech jsem zkusil prislapnout plyn a auto naskocilo normalne a normalne jelo, volnobeh v poradku. Po dalsich 15km mi chciplo pri rozjizdeni na semaforech, jak kdyz vypne zapalovani, pokusy o start, asi na popate s prislaplym plynem naskocilo, volnobeh ok, dalsi cesta v pohode. Tohle se jeste parkrat opakovalo, nez jsem dorazil domu. Kdyz nastartuje, tak motor bezi normalne, zadne treseni, vykon normalni. Servis pravidelny, loni v lete udelany ventily, vycistena klapka i volnobezny ventil, tesneni nova, vzduchovy filtr vymeneny, svicky i kabely menene asi predloni. Dekuji za rady a podnety :)

_________________
Legacy 2.5 GX '01 - veteran, ktery mi prirostl k srdci


čtv led 12, 2017 4:06 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6691
Bydliště: Nové Hrady
Jinak vitej tady na foru >B-)
Prvni tip jsou uvolneny kontakty na baterii. Predpokladam, ze je to jen benzin, nebo i LPG?
Druhej tip je palivovy cerpadlo - zabzuci kdyz otocis klickem?

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


čtv led 12, 2017 5:45 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 12, 2017 3:53 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha 3
Diky, ja uz sem chodim dlouho, jenom jeste nebyl problem, ktery bych nevyresil proctenim fora.

Cerpadlo normalne zabzuci po otoceni klickem, kontakty na baterce jsem kontroloval, ale je fakt, ze baterka je pomalu 6,5 roku stara, daval jsem novou pri koupi, Varta blue. Jen nevim, jestli spatna baterie muze zpusobit tyhle problemy. Trochu me mate, ze kdyz to auto nastartuje, tak jede uplne normalne :) jen ty starty haprujou.

_________________
Legacy 2.5 GX '01 - veteran, ktery mi prirostl k srdci


čtv led 12, 2017 7:00 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2609
Bydliště: Praha
Pokud startér točí, tak je baterka a i kontakty na ní OK. Startér je největší zátěž a když to chytne, tak to napájí alternátor. Nemá tedy cenu uvažovat o špatné baterce.
Já bych vyčetl chyby z ECU.
Edit: koukám, že baterka je víc než šest let stará, tak tu bych preventivně vyhodil i když točí. :-)
Ona může také odejít tak, že má zkrat na nějakém článku a pak to neúměrně zatíží i alternátor. Jenže to by bylo vidět na tom výpisu chyb z ECU.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


čtv led 12, 2017 8:57 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6691
Bydliště: Nové Hrady
A mas v tom lpg nebo ne? Pripadne jakou znacku a typ.
Edit> uvolneny kontakty na baterii u kamarada s bmw gs se projevovaly prave horsim startovanim, ackoliv starter tocil, motorka nechtela naskocit.

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


čtv led 12, 2017 9:11 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 12, 2017 3:53 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha 3
Bez plynu, subaru musi smrdet benzinem :) Chyby nemam cim nacist, tak asi pro zacatek zkusim vymenit baterku a uvidim. Je fakt, ze ted v tech mrazech uz byla dost lina, tak to mohla byt jeji konecna.

_________________
Legacy 2.5 GX '01 - veteran, ktery mi prirostl k srdci


čtv led 12, 2017 9:22 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 2609
Bydliště: Praha
Neměl tam těch kontaktů na baterce víc než jen jeden? Jinak si to nedovedu představit. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


čtv led 12, 2017 9:26 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am
Příspěvky: 644
Vsadil bych na to čerpadlo, nebo spíš kabeláž k němu. Zkus zkontrolovat konektory na čerpadle a pod sedačkou, jestli nejsou opálený.

_________________
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car


pát led 13, 2017 7:15 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6691
Bydliště: Nové Hrady
mnov píše:
Neměl tam těch kontaktů na baterce víc než jen jeden? Jinak si to nedovedu představit.

Prave ze ne, na kazdym polu jeden tupej kontakt. Ale jak mel vuli, tak to nestartovalo a chcipalo, ikdyz starter tocil jak prdlej. Nechapali jsme to, ale bylo to tak.

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pát led 13, 2017 8:20 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 12, 2017 3:53 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha 3
Tak jsem rano zmeril baterku a napeti bylo 12,78V, to nevypada, ze by byla spatna. Kontakty jsem ocistil a prostrik kontaktolem a i vsechny konektory okolo zapalovani a klapky, zitra mrknu jeste na to cerpadlo. Kazdopadne dnes mazlik startoval normalne, ale nezahral jsem ho tolik jako vcera, to by mozna ukazovalo na snimac teploty vody. Pristi tyden skocim nekam nacist chyby a uvidim, pak dam vedet. Snad to nebude takova ta zahadna zavada, kdy to dela jen obcas, neocekavane, to se potom blbe hleda :)

_________________
Legacy 2.5 GX '01 - veteran, ktery mi prirostl k srdci


pát led 13, 2017 2:09 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 6691
Bydliště: Nové Hrady
ricardo> pokud ti nesvitilo oranzovy peceny kure (rozsviti se kdyz zapnes klicek? - Jestli nemas prasklou zarovku :D), tak zadny chyby asi nenactes :-( Jinak spatny starty maji vetsinou na svedomi svicky - obecne.

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pát led 13, 2017 2:48 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv led 12, 2017 3:53 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha 3
Check engine nesviti, po otoceni klicku ano. Svicky maji najeto do 10 tis. km, spis min, tam taky asi chyba nebude. Bojim se spis nejakyho spatnyho kontaku nekde nebo zalomenyho dratu, to se blbe hleda. No, prinejhorsim pujde do servisu, na aute udelam skoro vsechno sam, ale s elektrikou si netykam <:-<

Edit sobota rano: tak uz nestartuje vubec, ani studeny, jen toci. Kontakty k cerpadlu cisty, cerpadlo bzuci, zkusim s kamaradem vymenit baterky, pro zacatek.

Edit nedele: vycerpal jsem vsechny sve moznosti :), ocistil kontakty na cidlech, uzemneni, relatka, pojistky, dobil baterku ... odpoledne to odtahnem do awd, tohle chce profesionala

_________________
Legacy 2.5 GX '01 - veteran, ktery mi prirostl k srdci


Naposledy upravil ricardo dne ned led 15, 2017 1:06 pm, celkově upraveno 2



pát led 13, 2017 3:13 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 865
Bydliště: Beskydy
no zajímavá porucha teda, je zajímavé že při přidání plynu při startování naskočí a bez přidání plynu né je to tak a opakuje se to ? tady bych viděl problém čidlo teploty nedá správné udaje jednotce a pak jednotka startuje jako s teplým motorem, ale elektrika taky není moje hoby... co se týká te modré varty tak ty běžně vydrží 8 roku i víc tu bych zatím nevyhazoval bylo by jí škoda


pát led 13, 2017 4:15 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: