P0032
P0032
Mám na Forestíkovi MY09 (SH) 90tisíc a OBD hlásí chybu P0032 - vyhřívání první lambdy. Třikrát jsem ji smazal a stále se objevuje, takže asi fakt. Máte někdo zkušenost jak ji proměřit? Je tam nějaká pojistka na to vyhřívání?
Na oplátku nabízím vlastní zkušenosti s montáží tažného zařízení, včetně fotek, které mně vyšlo na cca 4000Kč, což je myslím super . Pokud máte někdo zájem?
Na oplátku nabízím vlastní zkušenosti s montáží tažného zařízení, včetně fotek, které mně vyšlo na cca 4000Kč, což je myslím super . Pokud máte někdo zájem?
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: P0032
Pojistka tam je, ale je společná i pro zadní lambdu. Tak ta se dá vyloučit. Oměřit to není problém. Já to vidím na diagnostice pře SSM protokol, ale jde samozřejmě zařadit do série se žhavením lambdy ampérmetr. Případně odpojit lambdu a změřit ohmetrem odpor žhavícího vinutí. Měl by tam být cca 1 - 2 Ω.
U mého auta teče do vyhřívání přední lambdy trvale cca 5 - 6 A.
Ty hodnoty platí pro Forestera SG 2004. Nevím jakou lambdu tam máš Ty.
U mého auta teče do vyhřívání přední lambdy trvale cca 5 - 6 A.
Ty hodnoty platí pro Forestera SG 2004. Nevím jakou lambdu tam máš Ty.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: P0032
Lambda je zirkoniová, dva černé dráty - topení a bílý s modrým - sensor. Měřil jsem odpor topení -> nekonečno. Na zadní lambdě byl odpor 10.5 Ohm. Takže ta přední je po smrti . Nemáte někdo tip kde ji šikovně koupit? Jezdil bych i s tou vadnou, nebýt těch svítících kontrolek. Paradoxně se mi zdá, že mám teď nižší spotřebu
Re: P0032
To je klidně možný. Když špatně funguje lambda, můžeš jezdit na chudou směs, což způsobí nižší spotřebu, ale taky vyšší teplotu spalování. A ta může způsobit třeba propálení pístu.
Takže první lambdu doporučuju vždycky řešit.
Jinak možná není od věci na tomto místě podotknout, že pokud si někdo při měření odporu vyhřívací části splete kabely a změří odpor na sondě, tak jí s dost velkou pravděpodobností zničí.
Takže první lambdu doporučuju vždycky řešit.
Jinak možná není od věci na tomto místě podotknout, že pokud si někdo při měření odporu vyhřívací části splete kabely a změří odpor na sondě, tak jí s dost velkou pravděpodobností zničí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Lawman
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: pon srp 29, 2016 9:02 am
- Jméno a příjmení: Petr Mach
- Bydliště: Rousínov
Re: P0032
Johny - dobré ceny mají třeba na autodoc.cz, osobně bych tam dal Denso, pač to je tam myslím i z výroby.
Jinak jestli je to na SH stejně jako na SG, tak k té přední sondě se blbě dostává, tam asi nejlíp sundat přední kolo u spolujezdce a vlézt tam přes podběh. Doporučuju klíč na lambdu s drážkou pro kabel, jde to s tím snáz a stojí to pár korun. Jo jinak když chceš vydělat lambdu, tak ze zahřátýho motoru - nech motor pár minut běžet, závit v katalyzátoru se teplem mírně roztáhne a půjde to líp ven.
Jinak jestli je to na SH stejně jako na SG, tak k té přední sondě se blbě dostává, tam asi nejlíp sundat přední kolo u spolujezdce a vlézt tam přes podběh. Doporučuju klíč na lambdu s drážkou pro kabel, jde to s tím snáz a stojí to pár korun. Jo jinak když chceš vydělat lambdu, tak ze zahřátýho motoru - nech motor pár minut běžet, závit v katalyzátoru se teplem mírně roztáhne a půjde to líp ven.
Forester SG 2.0X 2005 116kw
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
Re: P0032
2800 je skoro zadarmo...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: P0032
přesně tak super cena ...za méně určitě jinde už nebude.HonzaCZ píše:2800 je skoro zadarmo...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: P0032
Na Outbacka nám nabízeli u Carpenterů se slovy: Máme tu origo Subaru. S malou marží je to za 4500,- Ale já Vám ji na den půjčím. Tak si ji zkontrolujte s nějakou Lambdou, co je taky Denso, ale má jiné číslo. NeSubaru číslo.
Lambda Denso nesubaru (ale přesto stejná) na 1500,-
Lambda Denso nesubaru (ale přesto stejná) na 1500,-
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: P0032
Ono to chce hlavně znát číslo dílu sondy co tam byla a pak teprve hledat.
Napsat, že je "zirkoniová", to je celkem k ničemu.
Napsat, že je "zirkoniová", to je celkem k ničemu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: P0032
Dneska na cestach z niceho nic .Stavil jsem se na diagnostiku v Subaru a ti mi rekli ze to je spatna lamdasonda ,ze to musi vice zrat a spatne startovat,spalovat.Mam obrovskou radost.Je to pry ta druha.Tak musim koupit a vymenit.Zvladnu to sam vymenit?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: P0032
Bodyšek> a kde ti takovou informaci rekli? Pokud je to opravdu druha lambda (za katalyzatorem), tak ta ma na starosti jen hlidat slozeni vyfukovych plynu a casto hlasi chybu pri natankovani horsiho benzinu nebo kdyz katalyzator uz nefunguje jak ma.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
P0032
V Dancars Opava,ptal jsem se jestli mi to mohou rict a nacist a pak nasledne rict cim by to mohlo byt nebo co je potreba vymenit a kolik to bude stat.Tak mi rekli prvni ze by to mohla byt ta predni lamda no a pak az se dival na tu chybu tak mi rikal ze to je urcite ta druha.Tak jsem dneska zaridil novou a spise mi maji prijit obe dve a vyzkousi se ktera to bude a bude to vyresene.Mnelo by se to ztratit samo potom nebo to zase musim napichnout a vymazaz?FreeSSM to zvladne taky vymazat?Slavek_xxx píše:Bodyšek> a kde ti takovou informaci rekli? Pokud je to opravdu druha lambda (za katalyzatorem), tak ta ma na starosti jen hlidat slozeni vyfukovych plynu a casto hlasi chybu pri natankovani horsiho benzinu nebo kdyz katalyzator uz nefunguje jak ma.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: P0032
Bodyšek> no jasne ze pres FreeSSM tu chybu smazes. Ale je mi divny, ze v Dancarsu chteji menit obe cidla, pokud je to opravdu chyba P0032. Ta by znamenala predni lambdu - tedy slozeni smesi a tedy vysokou spotrebu paliva. Na startovani by vliv mit nemela.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG