Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
To sedí, felda je stará přibližně jako moje SG, pár měsíců minely netřeba řešit ne a já proti feldě nikdy nic neměl, dnes už by mě to auto neuspokojovalo, tj jasné, ale nijak mě ani nikdy nevadilo.
Do feld se dával klasika G48, až do novějších jiná a i snad ta tvá G12, to jsi mě včil pěkně nahrál
Do feld se dával klasika G48, až do novějších jiná a i snad ta tvá G12, to jsi mě včil pěkně nahrál
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
To moc nesedí, protože Felda se dělala od roku 1994 do 2001.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
No psal jsi, že G11 se dávala do feldy, tj ročník 2001, lesník je 2002, tak mě to sedí
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Jenom jsem nepochopil, v čem že je problém. Ta G11 se dá furt normálně koupit, loni v zimě nebo kdy to bylo, když jsem tu plašil, že musím dolít, jsem to normálně kupoval... a i pro ten originál zajet si na čerňák není podle mě tak velký problém
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Problém je v těch pocitech... G11 je děsně stará, zatímco motor EJ20 je děsně novej.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
nesměju se mnove tobě, opravdu ne a ani sobě jen těm pocitům zas, co potvory dokážou.
Spm jo, G11 absolutně běžně dostupná, originál taky lehce dostupný, určo lze i přes přepravce.
Spm jo, G11 absolutně běžně dostupná, originál taky lehce dostupný, určo lze i přes přepravce.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Tak jsem po třech letech od nalití G12, okouknul vnitřek chladící soustavy.
Žádný problém tam nevidím. Ta chladící kapalina má nějakou divnou barvu, tak tam možná dám nějakou modrou.
Žádný problém tam nevidím. Ta chladící kapalina má nějakou divnou barvu, tak tam možná dám nějakou modrou.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
A střídat ty kapaliny je prej taky bezva nápad
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Ale minimalne ta spona zrezivela
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
No ono nejde o to jak je stará nebo není. Jde o předpis, který doporučuje výrobce, ať už kvůli materiálům a jejich oxidačních vlastnostech, ale taky o materiály různých těsnění. Proto je blbost dávat tam G12 s tím, že je to novější a lepší produkt. S takovou premisou by jsme do těch motoru mohli dávat 0W-5 oleje pouze z toho důvodu, že jsou lepší proto, protože v době, kdy se dělaly ty staré motory tyhle oleje nebyly k dispozici, jinak by je používali. Což je úplně blbost, to víme všíchni.
Osobně se toho úplně taky nedržím a chladící kapalinu používám tuhle. Sice je to specifikace G11, ale i s nějakými novými tuning věcmi. Obecně jsem to do lepších aut s požadavkem na G11 lili na servise docela často. Takže se držíš toho, že to je předpisem správně a zároveň liješ něco nového...
https://www.luckygas.cz/product/chladic ... ladic/4477
Osobně se toho úplně taky nedržím a chladící kapalinu používám tuhle. Sice je to specifikace G11, ale i s nějakými novými tuning věcmi. Obecně jsem to do lepších aut s požadavkem na G11 lili na servise docela často. Takže se držíš toho, že to je předpisem správně a zároveň liješ něco nového...
https://www.luckygas.cz/product/chladic ... ladic/4477
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- Sybokcz
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte úno 06, 2018 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Petr Šrajb
- Bydliště: Praha
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Nepředpokládám, že by to mělo jednoduché řešení, ale aspoň někdo budete vědět směr .
EZ30 se mi začal přehřívat při stání/volnoběhu. Voda je, sahara běží. Když se rozjedu, tak teplota klesne k normálu. Neměl někdo u třílitru podobné symptomy?
EZ30 se mi začal přehřívat při stání/volnoběhu. Voda je, sahara běží. Když se rozjedu, tak teplota klesne k normálu. Neměl někdo u třílitru podobné symptomy?
Moje:
Subaru B9 Tribeca "Bubli9"
LR Series IIa "Dědek"
Další:
Škoda Fabia 1.4 16V
ex:
Saab 9-5 2.3 2.3t
Lancia k SW 2.0 16VT
Lancia k SW 2.0 20V
Lancia Delta 1.6
Subaru B9 Tribeca "Bubli9"
LR Series IIa "Dědek"
Další:
Škoda Fabia 1.4 16V
ex:
Saab 9-5 2.3 2.3t
Lancia k SW 2.0 16VT
Lancia k SW 2.0 20V
Lancia Delta 1.6
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Voda je i v chladiči, v tom tlakovém okruhu, když ho za studena otevřeš?
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Může bejt ucpanej, zanešenej, možná termostat neotevírá jak by měl, ... Na volnoběh pumpa nehoní vodu tolik jako když se rozjedeš a zvednou se otáčky, to pak chladí většina aut v poho. Až zase po druhej extrém, přehřívání když tomu naložíš.
Jak psal spm, mrkni i jestli je chladič plnej až nahoru, jestli v něm nahoře není vzduch, a taky jestli po zahřátí nebublá v expanzce tím, že z přepadu chladiče jde vzduch, ne voda.
Jak psal spm, mrkni i jestli je chladič plnej až nahoru, jestli v něm nahoře není vzduch, a taky jestli po zahřátí nebublá v expanzce tím, že z přepadu chladiče jde vzduch, ne voda.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Troufnu si tvrdit, že je to těsnění, i kdyby se to zatím jinak neprojevovalo. Bude se to postupně zhoršovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
U mě právě těsnění dělalo přesně to samý... ale chyběla voda v chladícím okruhu, byť v té přepadové nádobce byla.