bavim se o budiku. ze do tech stoneco stupnu se drzi rucicka ve stredu... az pak odstartuje nahoru ...Bodyšek píše:
No a tech 103-105stC bylo pred tim tesnenim nebo po? Diky
Sent from my iPhone using Tapatalk
Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19119
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Aha...to vypadá, že to je původně myšlené na olej pro motorky, proto varuje až tak vysoko...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Zabojoval a vyhral nad tou potvorou . Trikrat slava,slava,slava!!!Nakonec vcera mi jeste umrela baterka uplne. Jsem musel koupit novou. Ted jsem to testoval s novou baterkou,termostatem ktery otevira v 88 stC,cidlem kapaliny,kapalinou. Cely problem asi nastal v tom ze byla stara baterka ktera nemela dostatek energie napeti a staleho proudu a asi to kolisalo a nedrzelo pak vyhorela blba pojistka o 25A. A mne tahle sranda stala asi 3400kc vse dohromady. Ale ted s klidnym srdickem muzu jed az na konec sveta .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Tak tohle už jsem někde slyšel - Tomáš měl taky ruplou pojistku a taky se mu to podobně hřálo, zjistili jsme to spolu náhodou. Jestli to souvisí s baterkou netuším, ale taky mu chvíli před tím jedna skončila...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
To jsou pěkné informace. Vybitá baterka vyhodí pojistku, protože nedá dost proudu.
Jaké bylo napětí při chodu motoru na baterce? O jakou pojistku se vlastně jedná?
Jaké bylo napětí při chodu motoru na baterce? O jakou pojistku se vlastně jedná?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Jo mne to rekli v te prodejne kde nakupuji nahradni dily na svoje auta . Musim rict ze tohle by mne vubec nenapadlo. Ze to tak zahapruje,spali pojistku a rozhodi to cele auto. Reknes si blba pojistka. Ale na palubovce nic nehouka nic na tebe nerve a neotravuje a dojdes na to az je skoro pozde. Zlate modely co maji rucickovy teplomner .outback píše:Tak tohle už jsem někde slyšel - Tomáš měl taky ruplou pojistku a taky se mu to podobně hřálo, zjistili jsme to spolu náhodou. Jestli to souvisí s baterkou netuším, ale taky mu chvíli před tím jedna skončila...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Neslo tak o vybitou baterku ale o tom ze je stara nedrzela napeti porad to kolisalo altik tlacil ale zrejmne uz byla stara. Tak to nejak zahaprovalo a vypalilo pojistku 25A ktera ma na starosti ventilator na sahare. A vubec jsem to nejak nezaregystroval a ani tomu nevenoval pozornost nebo kdy se to mohlo stat ani mne nenapada. Litam a staram se o ty nase dva milacky jako o svoje,a davaji mi takhle zabrat . Zitra vyfotim ktera to byla a kde to je.mnov píše:To jsou pěkné informace. Vybitá baterka vyhodí pojistku, protože nedá dost proudu.
Jaké bylo napětí při chodu motoru na baterce? O jakou pojistku se vlastně jedná?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Nechci ti kazit radost,ale pojistku by právě mohla spíš odrovnat špatná sahara-laicky řečeno zadírající se,s nesmyslným odběrem a to by se typicky mohlo projevit na té štrece,kde pojistka taky rupla.Mě taky na jiném autě nejdřív prdla poj.v létě a sahara nešla,samotná výměna pojistky na dlouho nepomohla.Však uvidíš,jestli bude držet.Prubni to pořádně.Ať je to ta lepší varianta.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Tak u Tomáše pokud vím po výměně pojistky před rokem sahara drží. A ručičkový teploměr taky moc nepomůže, ono se to i s jen jednou saharou udrží celkem kolem středu - jasně je to vidět až na OBD nebo displeji.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Tohle je zajímavá informace - že 129°C ATF ještě nerozsvítí kontrolku. Funguje ti ta kontrolka vůbec, ozve se po zapnutí zapalování? Já jdu teda už kolem 120°C radši dolů z plynu...ale tak se teda asi přestanu bát.VDC píše:V Rumunsku jsem letos poprvé měl teploměr motorového oleje. Tak jsem si udělal přehled. Nejvyšší teplota vody, kterou jsem dosáhl v terénu byla 104°C, v tu chvíli měl motorový olej 112°C a teplota kapaliny v automatu byla 129°C. To bylo moje dosažené maximum s tím, že voda se takhle ohřála pouze na okamžik, vzápětí klesla. Olej byl pomalejší a automat, tomu to trvá nejdýl, než se zase ochladí.
A co olej s naloženým vlekem - kam to vyženeš u vimperského Teska?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Láďa má pravdu. Mě někdy před rokem praskla pojistka u sahary, netuším proč a od té doby drží a spíná.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Tak ona pojistka občas může odejít i bez zjevného důvodu... Jinak jo, na ručičkovym teploměru by tohle stejně poznat nebylo... ale já řikal, že měnit termostat je zbytečný
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Jo,jasně pojistka někdy odejde a pak vše jede dál bez problémů,neříkám,že to tak nemůže být Je to přeci pojistka
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Měnit starý termostat taky není úplně zbytečný, protože s věkem může postupně otvírat hůř - na normální ježdění OK, ale na displeji to vidíš a v zátěži je to znát.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Já jsem si říkal, když jsem měnil tu poslední spodní hadici k chladiči, že jsem to měl vyměnit všechno už před dvěma lety. Jenomže takhle je to u starýho auta se vším. Optimální by bylo to měnit v celcích. Chladič, termostat a všechny hadice.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97