Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Mam to podobne jako spm s tim Outbackem s těma saharama. Ze jede bud jedna a druha se přidává nebo ze se točí obe na jednu pomalejší rychlost a pak přidají podle potřeby na plny kotel obe! . Uz mne to taky napadlo kdyz se dělali rozvody a vodní pumpa atd jestli nahodou nechtěli ušetřit par korun a nevykaslali se na to-termostat.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
To vůbec neřeš, vše se točí jak má být, ať zas nezabřednem do nekonečna tématuspm píše:No, to že se točí ještě nemusí být výhra... U outbacku (nevím jak forester) jsou dvě a ještě se snad umí spínat na dvě rychlosti... takže když se točí jedna pomalu, tak ještě není vyhráno
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Základ je vědět teploty. Ten vtipnej teploměr v přístrojovce je přesněj jako předpověď počasí na příští rok. Já je vím, jinak bych na to nepřišel a kdyby mi Tomáš neřekl že to normální není, tak bych s tím ani nic nedělal
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Nj tj známá věc, to šidítko teploty v kapličce. Teploty mám zmáklé, rozmezí jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Jo, já si na to pořídil display a dozvěděl jsem se, že normální nejsem já
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
"Čím víc vidím, tím méně vím"
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
spm píše:Jo, já si na to pořídil display a dozvěděl jsem se, že normální nejsem já
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Jinak sahara toci casteji, kdyz je nastavena ventilace na okna nebo okna a nohy. A to i pri manualne vypnute klimatizaci. Asi aby udrzela teplotu v chladici klimy nizko pro pripad, ze si ji zapnes a budes chtit rychle odmlzit.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
To je taky docela zajímavý chování, to by mě nenapadlo... no, mně fakticky vzato skoro nevypíná. Co jsem to pozoroval u sebe, tak se zapne při 93C teploty vody a nízké rychlosti a vypne někde při 88C nebo nějaké takové teplotě. Problém je, že na těch 88C se od nějaké doby fakticky vzato nedostanu (teda možná někde rozjetý z kopce). Tedy, někdy jo, když jsem jezdil po offroad trati na severce, tak to fungovalo. Ale v provozu mi ta teplota dolů neleze (teda leze s otáčkama, ale i tak to pod 90C ve městě spíš nespadne). Na druhou stranu to neleze ani nahoru (největší teploty to dosahuje při pomalé jízdě do kopce a následném zastavení (semafor, ...)), většinou 94C, někdy 95, maximum asi 96C. Bez ohledu na okolní teplotu (nejblbějš to funguje při 15C venku, při větších vedrech je to paradoxně ještě lepší ). Takže nakonec s přihlédnutím k tomu, že voda v tom okruhu je, zavzdušněné to není a že servisní manuál v kapitole chladící problémy začíná větami "teplota je 98 nebo více" jsem to prostě přestal řešit
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Otázečka... po výměně termostatu, jak nejefektněji odvzdušnit soustavu? Nějak sem nevyčetl... 92 kw
Impreza 2.0 GX 2004
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Nejefektivněji bych řekl, opakovaně dolejt do plna. S 92 kW nemám zkušenost, ale předpokládám, že tam ty bubliny polezou stejně dlouho, jako u H6. Tam jsem po výměně kapaliny, při opravě těsnění, dostal dolitý auto a po nějakých 100-150 km jsem dolejval možná půl litru. Ale pak už dobrý.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Docela mě překvapilo že na chladiči není šroubek k zalívání chladiče. /levá str při pohledu zepředu/ tak uvidím jak to půjde po dolití kapalinou. A rady že odvzdušňovat spíše v náklonu ?
Impreza 2.0 GX 2004
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Nijak speciálně jsem neodvzdušňoval. Ze začátku jsme víc kontrolovali a dolejvali.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22700
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
V servisním manuálu k H6 bylo tuším něco o tom, že se to má trochu ohřát, postavit směrem do kopce a na volnoběh nějak přidat plyn na nějaké trochu vyšší otáčky. A jinak jsem tuším někde zaslech, že H6 se odvzdušňuje ze všech těch motorů snad nejblbějš, takže 2.0 by na tom mohla být líp