Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Tož to se ale dalo čekat ne??? Myslím tím,že to nebylo termostatem či už vůbec ne chladící kapalinou,jak psal už spm...čidlo chladící kapaliny,jo tomu rozumím že jsi to měnil a je jasné,že jsi zrovna vyměnil aj chladičku a ten termostat z prevence,kdy už jsi v tom byl zabořený.
Já bych šel taky po tom proč přeci hlavně nespíná sahara,měl jsem to samé na xantii a byla vadná,vše ostatní jsem vynechal i proto,že jsem zkusil spustit saharu po připojení natvrdo a nešla,tak jsem měl jasno.Jen jsem měl taky v háji kupodivu i relé sahary,obě věci zároveň.Ty ale píšeš,že sepne jen později,takže zbývá snad už jen to relé,nemá co víc jiného si myslím,škoda,že jsem si tu toho tvého problému nevšiml dřív...inu po bitvě je každý generál
Já bych šel taky po tom proč přeci hlavně nespíná sahara,měl jsem to samé na xantii a byla vadná,vše ostatní jsem vynechal i proto,že jsem zkusil spustit saharu po připojení natvrdo a nešla,tak jsem měl jasno.Jen jsem měl taky v háji kupodivu i relé sahary,obě věci zároveň.Ty ale píšeš,že sepne jen později,takže zbývá snad už jen to relé,nemá co víc jiného si myslím,škoda,že jsem si tu toho tvého problému nevšiml dřív...inu po bitvě je každý generál
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Myslis ze to muzu najit tady to rele? Tam nejake jsou. Vcera jsem vytahl ventilator a rozdelal a uhliky jsou v pohode ale ta hridel mi prisla nejaka donicena.spm píše:Jenom tipuju, ale myslim, ze jsou v ty pojistkovy skrince v motoru.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
http://jdmfsm.info/Auto/
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
sima píše:Tož to se ale dalo čekat ne??? Myslím tím,že to nebylo termostatem či už vůbec ne chladící kapalinou,jak psal už spm...čidlo chladící kapaliny,jo tomu rozumím že jsi to měnil a je jasné,že jsi zrovna vyměnil aj chladičku a ten termostat z prevence,kdy už jsi v tom byl zabořený.
Já bych šel taky po tom proč přeci hlavně nespíná sahara,měl jsem to samé na xantii a byla vadná,vše ostatní jsem vynechal i proto,že jsem zkusil spustit saharu po připojení natvrdo a nešla,tak jsem měl jasno.Jen jsem měl taky v háji kupodivu i relé sahary,obě věci zároveň.Ty ale píšeš,že …
No uz jsem pro to udelal maximum az jsem to poskladal zpet a cumel do motoroveho prostoru tak sepla jenom jedna sahara a bylo mi to divne. Zapnu klimu a jede porad ta sama. Uz v tom Chorvacku to nejak casto spinalo hodne a jednou nebo dvakrat to zdechlo. Tak jsem si rikal skrtici klapka spinava. Vycistil a v klidu. No je to zkusenost
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Mám čerstvě doinstalovaný teploměr vody na legacy GT 2010, objímka je na velkém okruhu cestou do chladiče, digit displej pod volantem. Původně z fabriky v kokpitu žádná měrka není. Teplota lítá krásně a je mi jasné, že s tímto autem bych přívěs / zejména do kopce nikdy netahal. Jaká teplota vody se považuje za kritická u našich motorů? Můj nový displej začne blikat až u 130!
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
To je ale v nějakých jiných stupních, než v celsiových ne ? Protože běžně je maximální teplota, kdy to začne fakt vařit 120°C
Rafička teploměru drží ve strnulé poloze do cca 105°C, pak začne stoupat. Takže to bych řekl, že to je bezpečná teplota.
Rafička teploměru drží ve strnulé poloze do cca 105°C, pak začne stoupat. Takže to bych řekl, že to je bezpečná teplota.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Je to v Celsius a je to tuningový přístroj původně na motorky. Obecně prý u turbosubaru nad 95st už je zle.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Tomu nevěřím, že nad 95°C je zle, to je nesmysl. Rozsah 85-95° je celkem běžný rozsah teploty vody bez zátěže a to celkem napříč značkami a motorizacemi. Nějaký motorář určitě potvrdí mé tvrzení. Ale fakt do 103° se ručička teploměru ani nehne.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Taky si to nemyslím. Stačí když se zastaví po zátěži a vyleze to běžně ke stovce.
Jinak k teplotě oleje, když jsme jezdili na Sosnové s Rkem co mělo budík oleje, tak teplota při zátěži stabilně 120-125. A to byla normální teplota pro takový režim. Budík u JDM Imprezy je kalibrovaný do 150. Proto jsou závodní oleje koncipovány na tuhle teplotu dlouhodobě a krátkodobě až na 150.
Jinak k teplotě oleje, když jsme jezdili na Sosnové s Rkem co mělo budík oleje, tak teplota při zátěži stabilně 120-125. A to byla normální teplota pro takový režim. Budík u JDM Imprezy je kalibrovaný do 150. Proto jsou závodní oleje koncipovány na tuhle teplotu dlouhodobě a krátkodobě až na 150.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
V Rumunsku jsem letos poprvé měl teploměr motorového oleje. Tak jsem si udělal přehled. Nejvyšší teplota vody, kterou jsem dosáhl v terénu byla 104°C, v tu chvíli měl motorový olej 112°C a teplota kapaliny v automatu byla 129°C. To bylo moje dosažené maximum s tím, že voda se takhle ohřála pouze na okamžik, vzápětí klesla. Olej byl pomalejší a automat, tomu to trvá nejdýl, než se zase ochladí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Jsi si jistej, že to čidlo pasuje k budíku? Je jich milión typů...můžeš dát přesné linky na to co, co jsi namontoval?suubaru píše:Mám čerstvě doinstalovaný teploměr vody na legacy GT 2010, objímka je na velkém okruhu cestou do chladiče, digit displej pod volantem. Původně z fabriky v kokpitu žádná měrka není. Teplota lítá krásně a je mi jasné, že s tímto autem bych přívěs / zejména do kopce nikdy netahal. Jaká teplota vody se považuje za kritická u našich motorů? Můj nový displej začne blikat až u 130!
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
a u 111stC se to dotklo spodního kraje cerveneho pole … (WRX 08) … ze stabilni polohy sla nekde 103-105stC ... jak pise predseda ...
(resil jsem tesneni pod hlavami a hlidal to pres ODB na telefonu ... )
(resil jsem tesneni pod hlavami a hlidal to pres ODB na telefonu ... )
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
No a tech 103-105stC bylo pred tim tesnenim nebo po? Dikyhamoun píše:a u 111stC se to dotklo spodního kraje cerveneho pole … (WRX 08) … ze stabilni polohy sla nekde 103-105stC ... jak pise predseda ...
(resil jsem tesneni pod hlavami a hlidal to pres ODB na telefonu ... )
Sent from my iPhone using Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Nejspis pred, sprav tu saharu je to motor od motoru jiny, ale treba H6 mi pri stani na miste spina prvni vetrak pri 93C
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
103-105 je taplota, na kterou se to může běžně dostat při zátěži a nic to neznamená. A jestli je to v pořádku poznáš podle chování dál. Pomine zátěž, tak to jde okažitě dolů.
Ale teda ne s jednou nefunkční saharou...
Ale teda ne s jednou nefunkční saharou...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Výměna termostatu, čištění chladičů - přehřívání motoru
Senzor a zobrazovací jednotka byly v kupě v blistru. Zvlášt´ jsem dosháněl objímku 40 mm se závitem pro senzor.outback píše: Jsi si jistej, že to čidlo pasuje k budíku? Je jich milión typů...můžeš dát přesné linky na to co, co jsi namontoval?
http://www.koso.com.tw/products-detail. ... 92&lang=en
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series