Klepání po milionté

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
jindrej
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: úte led 27, 2015 10:28 am

Klepání po milionté

Příspěvek od jindrej »

Zdravím,

mám takový menší problém. Na mém TypeR STi motor EJ20K, jsem mimo jiné nechal zkontrolovat a nastavit ventilové vůle a nainstalovat nové rozvody.
Při té příležitosti také nové náplně. To jen pro info.

Po ujetí cca 500 km se mi auto při dost svižné jízdě začalo hádat.
Příčinou je zřejmě vadná zapalovací cívka která probíjí do parohů a tudíž vynechává jeden válec. Tohle ale není můj problém.
Problém je, že při hledání příčiny vynechávání motoru jsem ihned po zastavení objevil nemilý zvuk, vycházející více z levé (stojím-li před autem) strany motoru, který před jízdou ještě přítomen nebyl.
Napadá Vás co to může být? Vačka, píst na čepu, ojnice na klice?

Samozřejmě to budu řešit se svým mechanikem ale rád bych slyšel i názor z venčí.
Při reprodukci přes repro u PC je to slyšet o něco méně než skrze telefon.
Video zde:
https://youtu.be/72TXunfbSH8

Díky
Uživatelský avatar
Ladis
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Vladimir Nowak
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání po milionté

Příspěvek od Ladis »

to může být spousta věcí, klidně bych si tipnul i na prasklou podložku ventilu
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi
Odpovědět

Zpět na „Motor“