Zdravím,
mám takový menší problém. Na mém TypeR STi motor EJ20K, jsem mimo jiné nechal zkontrolovat a nastavit ventilové vůle a nainstalovat nové rozvody.
Při té příležitosti také nové náplně. To jen pro info.
Po ujetí cca 500 km se mi auto při dost svižné jízdě začalo hádat.
Příčinou je zřejmě vadná zapalovací cívka která probíjí do parohů a tudíž vynechává jeden válec. Tohle ale není můj problém.
Problém je, že při hledání příčiny vynechávání motoru jsem ihned po zastavení objevil nemilý zvuk, vycházející více z levé (stojím-li před autem) strany motoru, který před jízdou ještě přítomen nebyl.
Napadá Vás co to může být? Vačka, píst na čepu, ojnice na klice?
Samozřejmě to budu řešit se svým mechanikem ale rád bych slyšel i názor z venčí.
Při reprodukci přes repro u PC je to slyšet o něco méně než skrze telefon.
Video zde:
https://youtu.be/72TXunfbSH8
Díky
Klepání po milionté
- Ladis
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Vladimir Nowak
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání po milionté
to může být spousta věcí, klidně bych si tipnul i na prasklou podložku ventilu
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi