LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
ahoj
Mám LEGO IV BL\BP 2.0R 121kW s LPG
viem že sa tu na fóre dajú nájsť podobné príspevky a myslím si že som ich aj všetky prešiel a skúsil aj nejaké ponúkané riešenia, ale zatiaľ mi nič nepomohlo a auto má stále ten istý problém. Pri prudkom pridaní plynu autom šklbe, neťahá a skôr mám dojem ako by sa dusilo. Spotrebu mám medzi 11 a 12l/100km. Taktiež sa prepadáva voľnobeh ked vyradím rýchlosť. Vymenil som obidve lambda sondy, váhu vzduchu, vyčistil škrtiacu klapku, resetoval jednotku a robí to stále to isté keď sa zahreje. Je jedno či idem na plyn alebo benzín. Nenašiel by sa tu niekto z Brna kto by mi pomohol alebo aspoň poradil s diagnostikou a odstránením problému? :( Už zvažujem návštevu autorizáku, ale bojím sa zase pálky ktorú si to vyžiada.
dik za odpovede
Mám LEGO IV BL\BP 2.0R 121kW s LPG
viem že sa tu na fóre dajú nájsť podobné príspevky a myslím si že som ich aj všetky prešiel a skúsil aj nejaké ponúkané riešenia, ale zatiaľ mi nič nepomohlo a auto má stále ten istý problém. Pri prudkom pridaní plynu autom šklbe, neťahá a skôr mám dojem ako by sa dusilo. Spotrebu mám medzi 11 a 12l/100km. Taktiež sa prepadáva voľnobeh ked vyradím rýchlosť. Vymenil som obidve lambda sondy, váhu vzduchu, vyčistil škrtiacu klapku, resetoval jednotku a robí to stále to isté keď sa zahreje. Je jedno či idem na plyn alebo benzín. Nenašiel by sa tu niekto z Brna kto by mi pomohol alebo aspoň poradil s diagnostikou a odstránením problému? :( Už zvažujem návštevu autorizáku, ale bojím sa zase pálky ktorú si to vyžiada.
dik za odpovede
- Ladis
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Vladimir Nowak
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
můžou to být zalepené vstřikovače nebo taky díra ve výfuku, takové špeky tu řeším pořád
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
Co ventily, jsou serizene vule?
Mě to na volnoběh chcipalo a vysoká spotřeba byla taky, sice ne u Subaru ale u Škodné, vůli měl jeden ventil..
Mě to na volnoběh chcipalo a vysoká spotřeba byla taky, sice ne u Subaru ale u Škodné, vůli měl jeden ventil..
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Re: LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
ventily som nerobil zatial, neviem ci to prebehlo u predosleho majitela. Minule som bol v subaru servise s niecim inym a pytal som sa ci mi to skontroluju a panko mi povedal ze keby boli problemy s ventilmi tak to robi problemy uz pri startovani a dlho by to tocilo, bla bla. asi sa im do toho nechcelo.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
U LPG je dobré kontrolovat vůle po 30 tis.km.
Práce to je nic moc, hlavně na čtvrtém válci.
Dej to k někomu kdo to umí a komu věříš pokud máš možnost.
Třeba to tvůj problém nevyřeší ale můžeš tím předejít jiným problémům.
Práce to je nic moc, hlavně na čtvrtém válci.
Dej to k někomu kdo to umí a komu věříš pokud máš možnost.
Třeba to tvůj problém nevyřeší ale můžeš tím předejít jiným problémům.
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Re: LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
co som dnes zistil ze po resete ECU (celu noc odpojena baterka) auto asi 30km islo uplne super a po chvili zase zacalo skubat :(
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
baterku staci odpojit na hodinu ... nebo pripojit diagnostiku ...
... ja slaby tah u stejneho motoru resil docela dlouho a nevyresil ... (skubani jsme nemel)
poznal jsme to jenom ja, servisak tvrdil, ze to jede normalne. jako by to auto nekdo drzel za prdel ...
resenim bylo auto drzet v otackach ... to se chovalo normlane. pri pokusu setrit to blblo ...
takze jsem pak jezdil sice bez problem, ale za 12+ spotreby ..
na prawebu je taky nekde hodne dlouhe tema o nekom, kdo to zkousel resit a nemohl vyresit ... :(
... ja slaby tah u stejneho motoru resil docela dlouho a nevyresil ... (skubani jsme nemel)
poznal jsme to jenom ja, servisak tvrdil, ze to jede normalne. jako by to auto nekdo drzel za prdel ...
resenim bylo auto drzet v otackach ... to se chovalo normlane. pri pokusu setrit to blblo ...
takze jsem pak jezdil sice bez problem, ale za 12+ spotreby ..
na prawebu je taky nekde hodne dlouhe tema o nekom, kdo to zkousel resit a nemohl vyresit ... :(
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
tak nakoniec pomohla aktualizacia FW v riadiacej jednotke. Spotreba ma este stale strasi vysokymi cislami (okolo 12l), ale zatial som velmi nevysiel z mesta tak snad to bude lepsie na dlhsej trase.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
Přesně takhler se mi na 2,0R choval čidlo v sání (váha). Navíc mně teda jheště svítila kontrolka check engine. Vyčistil jsem konektro, odpojil baterku a motor vrní, jako kotě.PeterJ píše:co som dnes zistil ze po resete ECU (celu noc odpojena baterka) auto asi 30km islo uplne super a po chvili zase zacalo skubat :(
Re: LEGACY 2.0R škubání, nepravidelný tah, vysoká spotřeba
Spatne tlaky mrkni nato https://youtu.be/0mb7knQRYX8