špatné teplé starty

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: špatné teplé straty

Příspěvek od mnov »

Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: špatné teplé straty

Příspěvek od sima »

Ať je to s tím údajně měděným povlakem jakkoliv,já měnil svíce prostě ažžžž někdy.Klidně po 30 či dokonce 60000km.Nikdy jsem tam žádný divný povlak neměl.Tak nevím...Jo LPG to bylo ještě staré,bytelné a vedení plynu bylo celé čistě v mědi,mimo tedy samozřejmě poslední půlmetr k samotným vstřikovačům,ale je už jedno.
Tímto nechci nikoho navádět a odrazovat od častější výměny svíček,kor když má plyn.Já to zpočátku taky dělal,jenomže pak to bylo doslova zbytečné,svíčka vypadala furt dobře,bez problémů.Nic necukalo atd.
Ale když už bych měl LPG v plejádě,určitě bych se tedy zaměřil na to jak svíce vypadají,snad i na tu údajnou měděnku.Nehledě na počínající cukání,či zhoršené starty.Dle toho bych si zvolil nějaký rozumný interval.
Mimochodem zmiňujete tady často toho vyjímečně dobrého "plynaře",Matyáše,toho se nikdo neptal na jeho názor výměn.intervalu u svíček?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: špatné teplé straty

Příspěvek od mnov »

Ono tam nejde o nějakou měděnku na elektrodách, ale ta měď se dostane do izolátoru svíčky a ten pak přestane izolovat. Mám s tím zkušenost už od Žigula. Nyní mám plast a nic podobného jsem nezaznamenal. Nicméně svíčky stejně měním po 20k.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: špatné teplé straty

Příspěvek od sima »

Tak to jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Ynhoj
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1028
Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
Bydliště: Tourov (Bavorov)

Re: špatné teplé starty

Příspěvek od Ynhoj »

Zajímavé informace o svíčkách... Jinak mi dva známý co opravují také auta nezávisle na sobě řekli, že zřejmě ventily.....Tak se asi domluvím s mechanikem, kde to bylo loni...Jsem zvědavej na výsledek...
Včera např. 3 starty za tepla bez problému a potom doma 2 x zase to naskočilo na dva válce...
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49189
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: špatné teplé straty

Příspěvek od VDC »

Marku dík, tady se řeší věcí.... tak si nemůžu pamatovat všechno. :-)
Plastové vedení je velká výhra ve vývoji. Nepraská a nedilatuje.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
jazzhill
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
Jméno a příjmení: Ota Černý
Bydliště: Krkonoše

Re: špatné teplé starty

Příspěvek od jazzhill »

Tak mi také začaly problémy s teplými starty. SF EJ20 90kW - bez LPG! Nejprve ojedinělě (1x měs.) nyní pravidelně : když jdu např. nakoupit a po cca 10 min. startuju - tak nic :6066: . Až s plným plynem se to jakoby na 2 - 3 válce chytá a chcípá - chytne tak na pátý pokus, benzín smrdí, jak je to přechlastaný. Víte někdo co by to mohlo být? :655: automatický sytič .. lambda....jo a vejfuk je děravý, jak ústa staré ženy - vpředu i vzadu ::-DD:
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: špatné teplé starty

Příspěvek od Slavek_xxx »

jazzhill> a jak jsou na tom kabely a svicky?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
jazzhill
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
Jméno a příjmení: Ota Černý
Bydliště: Krkonoše

Re: špatné teplé starty

Příspěvek od jazzhill »

Kabely a fajfky na pohled a pohmatem dobrý, na konci měsíce jedu na výměnu oleje, tak nechám vyměit i svíčky. Já myslel, jestli někdo nemá zkušenost, jestli nějaký čidlo klepání, nebo něčeho......
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
Uživatelský avatar
jazzhill
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
Jméno a příjmení: Ota Černý
Bydliště: Krkonoše

Re: špatné teplé starty

Příspěvek od jazzhill »

Tak už mám hotovo, vyměněný svíčky a lambda, ale... hlavním původcem byl vadný snímač tlaku v sání. Vyměněný zadní tlumič výfuku - primavyfuky i s dopravou pod 1000,- ale je o 7 cm kratší, takže bastlení, olej a filtry sumasumárum 6000,- (bez toho tlumiče). :3gears:
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
Uživatelský avatar
kiti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3387
Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
Jméno a příjmení: Květoš
Bydliště: Brno-venkov

Re: špatné teplé starty

Příspěvek od kiti »

Gratulace

Tak hlavně aby jezdilo autíčko a dělalo radost
Forester 2,5 XT 2010 manuál
Odpovědět

Zpět na „Motor“