Přestavba Forestera na LPG
Přestavba Forestera na LPG
N/A
Naposledy upravil(a) jarkantor dne sob čer 19, 2010 5:12 pm, celkem upraveno 1 x.
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
Když si tak vybavím všechny Tvé příspěvky, které jsem zde četl, tak pro Tebe asi nejsou peníze nic rozhodujícího a tak se divím, že jsi si ještě nesplnil svůj sen s Infinity. Jinak i nové obyčejné SUV Forestr je postaveno na platformě Imprezy (nové) :4690: a i přes měkčí pérování, které má i nová Impreza, drží dobře stopu v zatáčkách - naklánění není nijak dramatické, ale asi nejsem takový řidič, který jezdí zatáčky na hranicích fyzikálních zákonů :3gears: , takže mi to nevadí. I já jsem měl možnost se svézt se starším typem Forestra, ale i když jsem s ním najel cca 400 km, tak je to málo na to, abych udělal alespoň trochu objektivní hodnocení. Design je věc subjektivního názoru každého jedince a to je myslím velmi dobře. Mne zase nijak neoslovují tvary SUV od Forda (Kuga) nebo třeba Honda CRV, která se hodně prodává, ale mně se vůbec nelíbí. A užít si se svým autem umí každý, kterého auta baví a který má pro toho svého miláčka slabost, ať už je to jakýkoli typ - třeba i veterán - a s podivem :655: i takové lidi baví řídit auto :drive: . A určitě nebudu hodnotit auto druhého způsobem - cituji "no... nechci nikomu znevažovat jeho volbu", neboť je tím vyjádřen přesný opak :666: . Přeji Ti, aby jsi byl ještě hodně dlouho tvrdý chlap a vyměknutí Tě raději ani nepotkalo .
Jaromír
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
Přesně toto jsme řešili se shorem na Vysokomýtském haluškování. Shore má lego (vidělo ho jen pár lidí, ale opravdu ho má :850: - na minisrazech byl vždy u mne jako spolujezdec :655: ) a po ujetí cca 100 km v různém terénu (od asfaltu až po traktorový tankodrom) sám prohlásil, že s tím nakláněním to není tak strašné, jak o něm všichni píšou. Jediné, co mu vadilo bylo horší boční vedení sedadel.jaromir píše: drží dobře stopu v zatáčkách - naklánění není nijak dramatické, ale asi nejsem takový řidič, který jezdí zatáčky na hranicích fyzikálních zákonů :3gears: , takže mi to nevadí.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
N/A
Naposledy upravil(a) jarkantor dne sob čer 19, 2010 5:13 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
M.Z. píše:Za sebe můžu říct, že na začátku r. 2008 jsem řešil, jestli koupit jeden z posledních kusů mi.. generace, nebo počkat na nový model, který jak jsem předpokládal, bude ještě promakanější. Když jsem viděl nástupce, vůbec jsem rozhodnutí se starším modelem nelitoval. Tohle auto absolutně v ničem nenavazuje na odkaz původní generace, je to absolutně jiná liga a po Foresteru zůstala díra, protože nový model rozhodně nástupcem není, je to úplně jiné auto a zapadl do houfu SUV.
Pro většinu fanoušků Subaru je symbolem téhle značky Impreza, já byl však, nemaje ještě o Subaru větší povědomí uhranut již před drahným časem právě Forestrem. Tahle krabice, něco mezi kombíkem a "teréňákem" mně zkrátka učarovala a až postupně jsem se dozvídal, že jak je toto auto vyjímečné vzhledem, je oproti drtivé většině vozů jiné i co se týká jízdních vlastností a univerzálnosti použití od silnice po lehčí terén. Také u mne rozhodl nástup modelu 09 k pořízení ještě starého Forestra a výrazné slevy na "výběhové modely" rovnou k pořízení zbrusu nového kusu. Dovedu si představit pohodlnější svezení, zvláště na delších trasách, třeba v Legu nebo Outbacku a jednou bych si chtěl některý z těchto modelů pořídit. Starýho dobrýho Forestra si chci ale držet co nejdýl, nejlépe na furt. Třeba jednou až už to pro mě nebude auto na denní ježdění jako dnes, místo dvoulitru, až se naplní jeho čas, to nechám předělat na 2,5 atmosféru s redukcí, půjde ven Lpg a bude to auto nejen záložní, ale i pro radost a specifický vyjíždky.Albi píše: Jak můžeš něco takového napsat ??? :815:
Forester 2006+ (po faceliftu) je prostě nádhernej !!!
:love:
A hlavně šikovnej!
:655:
Subaru zdar, Forestrům zvlášť !
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
No já bych neskromně řekl, že se s Foresterem "první" generace podařil Subaru tah, který už nelze v soudobé automobilové branži dost dobře zopakovat. Vysvětlím :4690:
- jedná se o "zvýšený kombík" s poměrně sofistikovaným(nechci napsat nejlepším, abych nebyl za fouňu) systémem pohonu 4x4 určeným pro "běžné" ježdění v rámci jeho určení. Navíc atmošky vybavili redukcí......Kdo z Vás to pánové má?......
K tomu přibalili kabát, který neprovokuje ani nevyzývá....
Sportovní geny z imprezy dávají vyniknout při ostré jízdě. Sedí a kontakt s vozovkou skrzevá to, na čem se zpravidla sedí, je více než dobrý. K tomu se dá pořídit poměrně výkonný motor(turbína), který z vcelku nenápadného vozu může stvořit něco, co přivádí k úžasu majitele "lepších" vozů. A to opakuji - v balení více než nenápadném....
Zároveň se jim podařilo stvořit něco, s čím se majitel nebojí vjet do terénu, kam by se soudruh z vozem za mega a výše velmi stěží odvážil(myslím tím běžnou produkci SUV ne Rubicon apod pánové), přičemž, když se bude majitel dražšího vozu obluzovat hláškami, že na silnici Vám to natře, tak mu dokážete - a zvláště za ztížených - či v ideálním případě úplně sněhových podmínek - že nanatře.... Spíš zůstane někde viset a bude sledovat Váš plavný odjezd....
To všechno zamícháno a sečteno tvoří něco, co tu dosud na běžném trhu nebylo - a v budoucnu nebude. Nový forester je zkrátka už "dospělec" v konfekci, který si sice zachovává kouzlo pohonu a atributy spolehlivosti, ale to kouzlo těch imprezových genů - to už zabalil do hedvábného šátku a uložil v krabičce z ebenového dřeva k ostatkům předků.......
- jedná se o "zvýšený kombík" s poměrně sofistikovaným(nechci napsat nejlepším, abych nebyl za fouňu) systémem pohonu 4x4 určeným pro "běžné" ježdění v rámci jeho určení. Navíc atmošky vybavili redukcí......Kdo z Vás to pánové má?......
K tomu přibalili kabát, který neprovokuje ani nevyzývá....
Sportovní geny z imprezy dávají vyniknout při ostré jízdě. Sedí a kontakt s vozovkou skrzevá to, na čem se zpravidla sedí, je více než dobrý. K tomu se dá pořídit poměrně výkonný motor(turbína), který z vcelku nenápadného vozu může stvořit něco, co přivádí k úžasu majitele "lepších" vozů. A to opakuji - v balení více než nenápadném....
Zároveň se jim podařilo stvořit něco, s čím se majitel nebojí vjet do terénu, kam by se soudruh z vozem za mega a výše velmi stěží odvážil(myslím tím běžnou produkci SUV ne Rubicon apod pánové), přičemž, když se bude majitel dražšího vozu obluzovat hláškami, že na silnici Vám to natře, tak mu dokážete - a zvláště za ztížených - či v ideálním případě úplně sněhových podmínek - že nanatře.... Spíš zůstane někde viset a bude sledovat Váš plavný odjezd....
To všechno zamícháno a sečteno tvoří něco, co tu dosud na běžném trhu nebylo - a v budoucnu nebude. Nový forester je zkrátka už "dospělec" v konfekci, který si sice zachovává kouzlo pohonu a atributy spolehlivosti, ale to kouzlo těch imprezových genů - to už zabalil do hedvábného šátku a uložil v krabičce z ebenového dřeva k ostatkům předků.......
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
Nevim co furt řešíte. Prostě plyn patří do trouby a ne do turbíny. Pokud chci šetřit, tak si už vůbec nekupuju Subaru. A pokud si chci zajezdit, tak na spotřebu nehledím. Kór v turbu. Takže pokud úspora, tak dýzla, nejlépe 1,5 Dci. To "jezdí" pod 5 litrů. A můžete si s klidným srdcem říkat jak víc než půlku ušetřím proti těm co se vozí v turbu od Subaru a také po nich závistivě pokukovat.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1515
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
Dost radikální názor. To cos napsal mi přijde trochu jako kravina, ale budiš. Je to tvůj názor.Mira píše:Nevim co furt řešíte. Prostě plyn patří do trouby a ne do turbíny. Pokud chci šetřit, tak si už vůbec nekupuju Subaru. A pokud si chci zajezdit, tak na spotřebu nehledím. Kór v turbu. Takže pokud úspora, tak dýzla, nejlépe 1,5 Dci. To "jezdí" pod 5 litrů. A můžete si s klidným srdcem říkat jak víc než půlku ušetřím proti těm co se vozí v turbu od Subaru a také po nich závistivě pokukovat.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
Radikální názor ano. Ale proč kravina. Když jsem si pročet celé vlákno, tak mi z toho vyplynul tenhle názor. Pokud potřebuju Forestra, tak s plynem atmošku, do turba ne-e. Protože dle mého tudy nevede ta zlatá střední cesta. Jsou tu 2 strany - ušetřit versus povozit, mezi tím je to cesta neprobádaná a já bych ji nevolil, protože za to co ušetřím při provozu na plyn, tak do něj nasypu z důvodu vyššího náročnějšího servisu nemluvě o tom, že ten motor může jít do kytek a to je pak ještě větší darda. A zase je to lepší rozhodování - za dřívějšího režimu jsme brali to co bylo a bylo to jednoduchý. Dnes si vybrat je občas strašný (já vybíral pračku 3 neděle a pak stejně koupil hned tu první co jsem původně vybral) a ještě tady vzniká tohle - co člověk to názor, každý trošku jiný. Tak pak si něco vyber. Jeden z toho akorát zblbne, proto ten radikalismus. Je to jednodušší.
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3138
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
já rozumím co chceš říci a v jistém smyslu souhlasím, Forester XT není zrovna typické auto pro "zaplyňování" už filosoficky ...
já osobně bych plyn do auta nechtěl
člověk si to musí spočítat, což obecně jde většinou až zpětně ...
já osobně bych plyn do auta nechtěl
člověk si to musí spočítat, což obecně jde většinou až zpětně ...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
Jestli si da plyn do auta ci ne,to se musi kazdy rozhodnout sam.Prvotni investice je velka,ale jestli najezdi tolik aby se mu ten plyn vratil a este usetril tak proc ne.Nekdo holt nema tolik financi aby mohl platit benzin a zaroven nema nato aby si poridil subo v dehtu,tak voli variantu a plynem at s turbem ci bez.Dneska uz neni smesovac,ale primy vstrik a to uz je onecem jinem.
A je velky rozdil jestli projede 6 tis,nebo 3 tis.mesicne.
A je velky rozdil jestli projede 6 tis,nebo 3 tis.mesicne.
WRX 08
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
příspěvek patřil do jiné diskuse :4690:
Naposledy upravil(a) Doro dne pon kvě 03, 2010 7:56 pm, celkem upraveno 2 x.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1515
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
Mitsubishi Lancer Evo IX CNG, jezdí sním Václav Pech a Petr Uhel jako navigátor. A docela jim to šlape.hetzer píše:mam podobny nazor jako Mira. u sveho auta spotrebu neznam, nikdy jsem ji nemeril a presna hodnota me ani nezajima. kdo chce setrit at si koupi dehet, nebo atmo a tu splynuje, ale u turba to opravdu nechapu. je pravda ze jsem slysel o mysakovi EVO v plynu ale to musi byt psychicka uchylka :713:
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
- als
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 538
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: Merklín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
Zajímavá diskuse, ale otázka zní - Je zde někdo kdo jezdí na plyn (ať už atmo, nebo turbo), kterej auto dal pryč kvůli tomu že jezdí na plyn? Já osobně takového neznám. Naopak každej kdo prodal auto s LPG si do nového plyn nechal namontovat během měsíce - Proč asi???
- Harry
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1517
- Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
- Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
Re: Přestavba Forestera 2.0XT na LPG
Proč asi???als píše:Zajímavá diskuse, ale otázka zní - Je zde někdo kdo jezdí na plyn (ať už atmo, nebo turbo), kterej auto dal pryč kvůli tomu že jezdí na plyn? Já osobně takového neznám. Naopak každej kdo prodal auto s LPG si do nového plyn nechal namontovat během měsíce - Proč asi???
To je otázka, jako "Proč se ženský občas fackujou?"
Zkrátka proto, poněvadž se to osvědčilo! ::-DD:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!