Výmena motora, nejde naštartovať
Výmena motora, nejde naštartovať
Zdravím, Mám problem s lega r.v 99, automat. Vymenil som motor namiesto 2.5 za 2 liter. sanie a celá elektrika išla pôvodná, lebo mám v tom lpg. Žiaľ nejde to naštartovať. Auto nehádže iskru. Diagnostika nevykazuje žiadnu chybu. A niečo začalo bzučať, vyzerá ako keby v prevodovke, ako keby nejaké čerpadlo. Vyberal som aj chladič, treba to nejak odvzdušniť. Môže to ma niečo spoločné s tou prevodovkou ?
- als
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 538
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: Merklín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
S převodovkou by to nic společného mít nemělo, zkusil bych kouknout, jestli ten původní motor neměl jiné rozvodové kolo na klice (je tam protikus snímače otáček), případně i na levé vačce.
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
No to so už kontroloval, všetko je také isté. Vstreky pravdepodobne idú. Rozvody dnes zhodené a nanovo nahodené, prekontrolované káble, len iskra nie a nie na sviečky. Keby to blokovalo niečo, blokovalo by to aj vstreky, či ?
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Takhle uplne blokuje startovani bud imobilizer, nebo snimace na klice a vacce. Co kontrolka check engine, neda se vyblikat nejaka chyba z jednotky?
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Mal som to aj na diagnostike, žiadne chyby. Aj som skúšal vyblikať chyby, žiadna chyba. Nemala by diagnostika ukázať zlé časovanie vačky alebo kľuky ?
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Spatny casovani to asi neumi ukazat, ale zas by to davalo aspon jiskru i kdyz ve spatnou dobu. Uplne vadny nebo odpojeny cidlo nespusti zapalovani, ale zas by bylo v chybach, tak nevim, asi tam mate neco spatne zapojeny, nebo preruseny, rekl bych nekde mezi jednotkou a civkama. Nebo ten imobilizer.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Takže, keby boli zlé rozvody malo by to aspoň hodiť iskru ? Inak som ich skladal na dva krát, značky na remeni boli na značkách na kolesách a kolesá boli na značkách.
Pôvodná cievka má vstup na 3 káble, tá druhá čo som kúpil s motorom má 4 káble. Predpokladám, že by tam mal byť aj nejaký IGNITOR. Nevie náhodou niekto , kde by to mohlo byť pri 115 kw legacy ?
Pôvodná cievka má vstup na 3 káble, tá druhá čo som kúpil s motorom má 4 káble. Predpokladám, že by tam mal byť aj nejaký IGNITOR. Nevie náhodou niekto , kde by to mohlo byť pri 115 kw legacy ?
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Pokud tam máš nyní cívku se čtyřmi kabely, tak ta má "IGNITOR" v sobě. Musí do ní být přivedeno napájení + a také trvalá kostra. Ta kostra u tří drátové cívky nebude.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 918
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
v 99 se to zrovna lámalo,pochopil jsem dobře že máš légo model II ?115 kw? dával jsi tam motor 2.0 ale není z léga?je z forestra?to potom máš nejspíš špatné vačkové kolo (snímač nestačí vyměnit,ten je stejný)
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Asi som to zle napísal, mám Lego 3, 115 kw. A dával som tam motor z 2 litra z Imprezy, vraj r.v. 2000. A mám cievku s troma káblami, ale neviem nájsť ten ignitor. Koliesko na kľuke sme prikladali jedno k druhému a je rovnaké. Na vačke som len skúšal tie výbežky v zadu, či sedia s tou pôvodnou a vyzerá, že sedí.
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 918
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
já to také špatně napsal,myslel jsem dvaapůlku 110 kw,a proč tam nenecháš tu svoji původní cívku co patří k tomu vozidlu????jinak doufám že nestavíš ten rozvodák na klice na tu šipku??staví se to na tu drážku na tom jazýčku,,hodně lidí to poprve dávaj na tu šipku,
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7815
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Ignitor vypadá takto:
Jestli jsem to dobře pochopil, tak necháváš původní ECU?
Jestli jsem to dobře pochopil, tak necháváš původní ECU?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Presne také som niečo hľadal, žiaľ nenašiel. No asi pôjdem od káblov od riadiacej jednotky a budem merať odtiaľ. Iný nápad zatiaľ nemám.
Macasubaru, inak inšpiracia vymeniť 2,5 za 2 prišla od tvojich príspekov. :826: Som nechápal ako je to rovnaké. Pasovalo sanie aj výfuk, rozvody, všetko (akurát to neštartuje ) :839: Tie rozvody sme robili podľa tých drážiek alebo rysiek. Na tých ryskách boli tie značky na remeni a samozrejme boli v zhode so značkami na bloku motora. Všetko ostalo pôvodné: sanie, zapaľovanie s cievkou, komplet elektrika. Ja som len vymenil blok s hlavami.
Macasubaru, inak inšpiracia vymeniť 2,5 za 2 prišla od tvojich príspekov. :826: Som nechápal ako je to rovnaké. Pasovalo sanie aj výfuk, rozvody, všetko (akurát to neštartuje ) :839: Tie rozvody sme robili podľa tých drážiek alebo rysiek. Na tých ryskách boli tie značky na remeni a samozrejme boli v zhode so značkami na bloku motora. Všetko ostalo pôvodné: sanie, zapaľovanie s cievkou, komplet elektrika. Ja som len vymenil blok s hlavami.
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 918
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
to ani nenajdeš,to bylo jen do 1998. tak pořád nechápu když jsi nechal svoji cívku,,tak proč ted řešíš 4 dráty a 3 dráty.jako motor je naprosto shodný,a tvoje elektrika ti zůstala komplet na autě.jestli to máš doopravdy ty kola rozvodové správně tak potom jsi něco zapomněl zapojit,překontroluj všechny svorky,,zas jich tam moc není,a ještě jsi mohl přehodiz přívod paliva a vracečku,,to pak doopravdy vpředu bzučí ventil,ale to by ti házelo jiskru,,ale koukni na ty dvě hadičky od benzínu,tady je to na lego III obráceně,spodní jde do horní trubky na sání a ta horní co vede s kastle jde do ty spodnější. to pak nenatočíš a bzučí ti vpředu něco ,ale zmátnul jsi mě s tím že ti to nehodí jiskru,a když né tak koukni na ty dvě velké kostky hnědá a šedá rozpoj je a jestli ti nezalezl nějaký pin.ale začni s tím benzínem
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
3 a4 drôty riešim, kvôli tomu, že som chcel hľadať podľa schém. Ale akosi mi nepasujú. Tie prívody benzínu som mal poznačené maliarskou páskou a odfotené, ale môžem ich skúsiť podľa tvojej rady prehodiť, čo to spravý. Nemôže mať tlak benzínu v strekovacej rampe vplyv na iskru ? Zhodím sanie a prekontrolujem riadne koncovky. Ak budem náhodu znovu kontrolovať rozvody, hodím sem foto. Dám vedieť ako som dopadol. Inak som zabudol na dosť dôležitú vec, auto má LPG, ale to by nemalo v žiadnom prípade brániť v naštartovani.