Výmena motora, nejde naštartovať
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 918
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
by jses divil.to rozpojuje benzínové vstriky.ke kontrole těch kontaktu nemusíš dávat dolu sání.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Vyriešené, vymenené konektory na cievke a škrtiacej klapke, to asi dokážem iba ja. Ale na svoju obranu, sú rovnaké, iba farebne odlišené b :839: . A ja ich mám vychádzajúce z jedného miesta a káble v rovnakej dĺžke kvôli lpg. Vrelá vďaka všetkým, ktorý sa mi snažili pomôcť. Najmä macasubaru, :pr:
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
No tak hurá !!!
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5207
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Vždycky potěší, když je to podobná kravina. Člověk si řekne, že je vůl a je za pár minut opraveno. Nejlepší závada, určitě lepší než pak lézt tejden kolem auta a rozebírat kdeco. A kolikrát i zbytečně...
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
No ja týždeň lozil okolo auta a rozoberal kadečo. Rozvody na dvakrát, čidla poprehadzované a hádam 6 krát premeraná kablovačka a nehovorím o čumení pod kapotu s blbým výrazom v tvári.
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Zdravím
misiak: Chci se zeptat, zda s motorem 2.0 v 2,5 "těle" po několika měsících ježdění nejsou problémy? A na STK jim nebude vadit jiný motor než je v TP, popř.při evidenční kontrole při prodeji auta (ale na Slovensku třeba nejsou tak přísní)? Proč se na toto ptám?
Prolíná mě z těsnění pod hlavou chladící kapalina ven a kape na výfuk (ztrátu mám tak půl litru/100km a to jezdím pomalu s naplno zapnutým topením). Průser jsem zjistil před třemi dny. Informoval jsem se na cenu výměny těsnění v Sedlčanech cca 10 tis, kdyby se nemusely rovnat hlavy, pokud ano tak + 3-4 tis + další věci co tam najdou. Druhá možnost nabídl mě ji p.Vlček z Petrovic za 8tis motor (2.0 92kW) + cca 5tis montáž - montoval by ho p. Volf z Mníšku
Pod Brdy. Zas ty pány tak dobře neznám, zda se jim dá věřit. Je to jiný motor než mám, auto pochází z Německa a je doloženo 130000km, nyní bourané na zadek, proto se prodává na díly + další náklady na nové LPG vstřiky. Prý je motor 2.0 92kW podstatně spolehlivější než 2,5 115kW a dlouho mě bude sloužit, já mám obavy z toho, že by pojišťovna mohla odmítnout plnit v případě mnou zaviněné nehody, jinak bych asi šel do toho.
Díky
misiak: Chci se zeptat, zda s motorem 2.0 v 2,5 "těle" po několika měsících ježdění nejsou problémy? A na STK jim nebude vadit jiný motor než je v TP, popř.při evidenční kontrole při prodeji auta (ale na Slovensku třeba nejsou tak přísní)? Proč se na toto ptám?
Prolíná mě z těsnění pod hlavou chladící kapalina ven a kape na výfuk (ztrátu mám tak půl litru/100km a to jezdím pomalu s naplno zapnutým topením). Průser jsem zjistil před třemi dny. Informoval jsem se na cenu výměny těsnění v Sedlčanech cca 10 tis, kdyby se nemusely rovnat hlavy, pokud ano tak + 3-4 tis + další věci co tam najdou. Druhá možnost nabídl mě ji p.Vlček z Petrovic za 8tis motor (2.0 92kW) + cca 5tis montáž - montoval by ho p. Volf z Mníšku
Pod Brdy. Zas ty pány tak dobře neznám, zda se jim dá věřit. Je to jiný motor než mám, auto pochází z Německa a je doloženo 130000km, nyní bourané na zadek, proto se prodává na díly + další náklady na nové LPG vstřiky. Prý je motor 2.0 92kW podstatně spolehlivější než 2,5 115kW a dlouho mě bude sloužit, já mám obavy z toho, že by pojišťovna mohla odmítnout plnit v případě mnou zaviněné nehody, jinak bych asi šel do toho.
Díky
Subaru Legacy 2,5i MT LPG MY00
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Legofil> hlavy se museji rovnat VZDY, jinak jsou to vyhozeny prachy.
Tesneni pod hlavu na obe strany do 2 tisic, nebo cela sada za 3300Kc treba tady:
http://www.autodily-sklad.cz/osobni-voz ... =100225#sd
Den prace v neznackovym servisu 3000Kc, srovnani hlav 1000Kc. Pokud chces zabrousit ventily pocitej 200Kc/kus, ale to uz je bonus.
Novej olej, filtr a chladici kapalina 2000Kc maximalne. Takze ta desitka to proste je, at chces nebo nechces. Za vymenu motoru za dvoulitr das to samy, protoze nejsou stejny a bude s tim extra jebani. A navic neprojdes technickou...
Tesneni pod hlavu na obe strany do 2 tisic, nebo cela sada za 3300Kc treba tady:
http://www.autodily-sklad.cz/osobni-voz ... =100225#sd
Den prace v neznackovym servisu 3000Kc, srovnani hlav 1000Kc. Pokud chces zabrousit ventily pocitej 200Kc/kus, ale to uz je bonus.
Novej olej, filtr a chladici kapalina 2000Kc maximalne. Takze ta desitka to proste je, at chces nebo nechces. Za vymenu motoru za dvoulitr das to samy, protoze nejsou stejny a bude s tim extra jebani. A navic neprojdes technickou...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
No poprvé , je to cítiť, že je to 2.0, ja mám automat a lpg a tie NM v kopcoch nestačia, ak máš manuál tak to bude určite lepšie. A to je asi jediný rozdiel. Čo sa týka STK tak na motore je iba jeden kod EJ20(EJ25), trochu schovaný, ktorý určuje, aký je tam motor. Inak tam ten motor presne zapasuje. Na sanie aj na výfuky, čidla jednoducho všetko. Rozvody rovnaké. Vstreky na lpg ti nové netreba. Proste nič. Ale aj tak by som radšej na tvojom mieste vymenil tesnenie. Ja som mal chytené ložiská na kľuke a hlavne som ztrhol šraubu na bloku a nešiel už normálne rozobrať. Ak sa už rozhodneš meniť motor za 2.0 tak by som skúsil ešte totok
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2317708
Mne to dočasne pomohlo a je to určené špeciálne pre subaru EJ25 (1999-2003), pre tento konkrétny problém. Ak sa rozhodneš meniť tesnenie, urob to čo najskôr, ak nedopadneš ako ja
Poisťovňu neriešim, mám neoficálne lpg, to by bol väčší problém.
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2317708
Mne to dočasne pomohlo a je to určené špeciálne pre subaru EJ25 (1999-2003), pre tento konkrétny problém. Ak sa rozhodneš meniť tesnenie, urob to čo najskôr, ak nedopadneš ako ja
Poisťovňu neriešim, mám neoficálne lpg, to by bol väčší problém.
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Díky za info, o trochu nižší výkon mě zas tak nevadí, je to manuál, LPG mám v TP, co se týče STK mě p. Vlček napsal:
"Nepoznají nic a ani by to nevadilo, co tam dělá emisák jsme dřívější kolegové z práce.
PPOD ALTÍKEM JE DESTIČKA EJ 25. TU MECHANIK OdŘÍZNE A NAPASUJE A NALEPÉ NA DRUHÝ MOTOR A NIKDO NIC NEPOZNÁ. ´ĆÍSLA MAJÍ VŠECHNA STEJNÁ. a není to vyražení jako číslo motoru, nebo rámu, ale jen nálitek z výroby. Jiunak je motor stejný¨jako, vejce.
I když není hlava prasklá je pokroucená, okem,to není vidět a stejně musí do dílny na přebroušení. To znamená rozebrat, přebroiusit ventily a zase zpět. Kdo to neudělá tak je blázen a za chvilku to odejde znovu, do garantuju.
Samozřejmě že tento způsob je možný, ale mám z tím špatné zkušenosti u 2,5i. Dvoiulitr je nezničitelný.M.V"
S větší investicí jsem smířený,ale jde o to aby nové těsnění vydrželo, dejme tomu 80-100kkm, Vlček tvrdí že nevydrží.
"Nepoznají nic a ani by to nevadilo, co tam dělá emisák jsme dřívější kolegové z práce.
PPOD ALTÍKEM JE DESTIČKA EJ 25. TU MECHANIK OdŘÍZNE A NAPASUJE A NALEPÉ NA DRUHÝ MOTOR A NIKDO NIC NEPOZNÁ. ´ĆÍSLA MAJÍ VŠECHNA STEJNÁ. a není to vyražení jako číslo motoru, nebo rámu, ale jen nálitek z výroby. Jiunak je motor stejný¨jako, vejce.
I když není hlava prasklá je pokroucená, okem,to není vidět a stejně musí do dílny na přebroušení. To znamená rozebrat, přebroiusit ventily a zase zpět. Kdo to neudělá tak je blázen a za chvilku to odejde znovu, do garantuju.
Samozřejmě že tento způsob je možný, ale mám z tím špatné zkušenosti u 2,5i. Dvoiulitr je nezničitelný.M.V"
S větší investicí jsem smířený,ale jde o to aby nové těsnění vydrželo, dejme tomu 80-100kkm, Vlček tvrdí že nevydrží.
Subaru Legacy 2,5i MT LPG MY00
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Legofil> jako ze ti z tvyho funkcniho motoru odriznou kus bloku a prilepi ho na dvoulitrovej blok? :713: No ne ze by to neslo, ale pripada mi to jak drbani se levou nohou za pravym uchem. A dvoulitr je sice trvanlivejsi nez 2.5ka, ale taky neni nesmrtelnej, viz Jozka a muj bratranek a jejich zadreny EJ20ky (Pravda po 300+k tisicich a to jeste zrejme kvuli unavenymu cerpadlu).
Co se tyce vymeny tesneni pod hlavou, nevim proc by nemelo vydrzet sto tisic kilaku a vic. Kdyz se srovna hlava, spravne se to dotahne a bude se pravidelne menit olej a kapalina....
Co se tyce vymeny tesneni pod hlavou, nevim proc by nemelo vydrzet sto tisic kilaku a vic. Kdyz se srovna hlava, spravne se to dotahne a bude se pravidelne menit olej a kapalina....
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Ak ti nevadí, že stratíš výkon tak chod do toho. Mne to tieklo od oleja a aj voda. Ked som zastal po kopci, para z auta ako z lokomotivy, teraz nič. Ja kupoval motor z PL za 270 eur, ale komplet, okrem škrtiacej klapky.
Tu kukni inzerát. Chlap zrovnával hlavy a aj tak mu to prdlo. Ale ktovie čo s tým robil.
http://auto.bazos.sk/inzerat/56324243/s ... m-v-TP.php
Tu kukni inzerát. Chlap zrovnával hlavy a aj tak mu to prdlo. Ale ktovie čo s tým robil.
http://auto.bazos.sk/inzerat/56324243/s ... m-v-TP.php
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1344
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Tak se obracíme do fóra s prosbou o radu:
Forestr SF, EJ20 92kW (MY1999), dali jsme motor z SF MY2001.
Nejde nastartovat. Na sání byly jinak hadičky a elektrika, takže se použilo komplet staré sání. Nový motor se liší jen tím, že má snímač na polohu vačky, na našem byla záslepka.
Jiskru to hází, tlak benzínu je za filtrem i na vracečce, vstřiky vyndány, cvakají, profouknuty, svíčky po neúspěšném startování mokré on benzínu. Při vstříknutí benzínu do sání nám to i šlehlo plamen zpět. Zatím nezapojena Lamda - není výfuk. (Druhý Forester bez lambdy v pohodě nastartuje).
Řídící jednotka vyzkoušena v jiném voze - OK.
Snímač otáček kliky vyzkoušen i z původního motoru.
Všechny kontrolky při startování svítí jako obvykle.
Na rozvodový řemen jsme nešahali.
Auto - dárce orgánů havarovalo nenastartované bez řidiče.
Forestr SF, EJ20 92kW (MY1999), dali jsme motor z SF MY2001.
Nejde nastartovat. Na sání byly jinak hadičky a elektrika, takže se použilo komplet staré sání. Nový motor se liší jen tím, že má snímač na polohu vačky, na našem byla záslepka.
Jiskru to hází, tlak benzínu je za filtrem i na vracečce, vstřiky vyndány, cvakají, profouknuty, svíčky po neúspěšném startování mokré on benzínu. Při vstříknutí benzínu do sání nám to i šlehlo plamen zpět. Zatím nezapojena Lamda - není výfuk. (Druhý Forester bez lambdy v pohodě nastartuje).
Řídící jednotka vyzkoušena v jiném voze - OK.
Snímač otáček kliky vyzkoušen i z původního motoru.
Všechny kontrolky při startování svítí jako obvykle.
Na rozvodový řemen jsme nešahali.
Auto - dárce orgánů havarovalo nenastartované bez řidiče.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Compi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Tytrubka mi pise ze video neni dostupne. Jinak spis vseobecne, protoze konkretni motory neznam. Principielne jsou pro beh motoru nutne 4 veci:
Palivo - máte
Jiskra - máte
Komprese - snad mate taky
Časování
Tim casovanim nejsou mysleny jen rozvody ale i okamzik zapalu smesi potazmo vstriku paliva.
Kde je umisten snimac polohy kliky (snimac otacek)? Sahali jste na to? Neprehazovali jste treba setrvak? Nemohli jste ho pootocit (tedy pokud je snimana poloha kliky ze setrvaku) ?
Nebo nejaky podobny v podstate mechanicky problem majici za dusledek spatne nacasovani vstriku ci zazehu...
Odesláno z mého JY-S3 pomocí Tapatalk
Palivo - máte
Jiskra - máte
Komprese - snad mate taky
Časování
Tim casovanim nejsou mysleny jen rozvody ale i okamzik zapalu smesi potazmo vstriku paliva.
Kde je umisten snimac polohy kliky (snimac otacek)? Sahali jste na to? Neprehazovali jste treba setrvak? Nemohli jste ho pootocit (tedy pokud je snimana poloha kliky ze setrvaku) ?
Nebo nejaky podobny v podstate mechanicky problem majici za dusledek spatne nacasovani vstriku ci zazehu...
Odesláno z mého JY-S3 pomocí Tapatalk
Forester MY 2007 2.0X 116kw MT
ex - Leone kombajn '88 1.8i - FullTime
ex - Leone kombajn '88 1.8i - FullTime
- Compi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Re: Výmena motora, nejde naštartovať
Už by to mělo jít měl jsem tam soukromé místo neveřejnéLiion píše:Tytrubka mi pise ze video neni dostupne. Jinak spis vseobecne, protoze konkretni motory neznam. Principielne jsou pro beh motoru nutne 4 veci:
Palivo - máte
Jiskra - máte
Komprese - snad mate taky
Časování
Tim casovanim nejsou mysleny jen rozvody ale i okamzik zapalu smesi potazmo vstriku paliva.
Kde je umisten snimac polohy kliky (snimac otacek)? Sahali jste na to? Neprehazovali jste treba setrvak? Nemohli jste ho pootocit (tedy pokud je snimana poloha kliky ze setrvaku) ?
Nebo nejaky podobny v podstate mechanicky problem majici za dusledek spatne nacasovani vstriku ci zazehu...
Odesláno z mého JY-S3 pomocí Tapatalk
Snímač kliky je umístěn pod řemenicí nad ozubeným kolem rozvodů.
Setrvák je na motoru stejný, pouze se dělala spojka.
"okamzik zapalu smesi potazmo vstriku paliva." V tomhle by mohl být problém, ale kde by mohla být chyba. V ŘJ určitě ne, ta je ozkoušena v jiném autě se stejnou motorizací.
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt