Ztráta výkonu při studeném motoru

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Uživatelský avatar
Juras
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 766
Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od Juras »

Asi bych se podival na snimac teploty motoru, jestli neposila do jednotky nejaky zkresleny hodnoty.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Pajka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: stř úno 03, 2010 8:55 pm
Jméno a příjmení: Pavel Werner

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od Pajka »

Prto, k tomu opetovnemu startovani, mel jsem outbacka v automatu 98, kdyz sem pri zahratem motoru startoval a nechytlo mi to napoprve, tak na podruhe to nakopnout byl velkej problem. To stejny ted pozoruju u Forestera 98.
DRUMMER
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 650
Registrován: úte zář 08, 2009 3:20 pm
Bydliště: Rusava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od DRUMMER »

To teda nevím co dělali kamarádovi za 60 tis., ale ventily by měly být zaklepané výfukové, vůle se mění podložkama, jedna stojí cca 500,-, což by mělo celkem i prací dělat tak 10 000 Kč. A i kdyby měnili všechny podložky tak max. 20 tis.
Tak mi to nacenili v Opavě.
Subaru Outback II gen.

MB Vito - služební
Uživatelský avatar
als
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 538
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Aleš
Bydliště: Merklín
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od als »

Prta - co je to za rok výroby? podle toho co píšeš, tak by to měl být atmosferickej dvoulitr se čtyřma vačkama, takže to seřízení je přesně tak jak píše DRUMMER, nic méně to auto asi nebude starý, tak že co třeba nějaká záruka? A navíc jsem někde slyšel (fakt nevím co je na tom pravdy), že u modelů s LPG máš seřízení ventilových vůlí za dotovanou cenu (v záruční době). U autorizovanejch servisů by měli mít předepsáno kontrolu ventilových vůlí po 30 000km (s LPG), což ti zřejmě ty kluci zapomněli při servisu udělat. Každopádně po prvních 50 000km už mají nárok aby byli bez vůlí a docela to zavání podpálením některýho z nich. Zkus napsat dotaz autorizovanýmu servisákovi, jak to vlastně je - třeba maj na určitý modely výjimky, ale moc tomu nevěřím. Nad tou změnou servisu bych se asi zamyslel, nebo jim alespoň nech zkopírovat manuál, aby věděli jak na ventily :845:
PS: předpokládam, že LPG je tam montováno dovozcem - od nového auta.
DRUMMER
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 650
Registrován: úte zář 08, 2009 3:20 pm
Bydliště: Rusava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od DRUMMER »

No máte stejný ročník jako já a jak píše Als, po těch 30 tis. se to má dělat, já už mám na plynu 40 tis. a zatím dobrý, ale už se chystám na kontrolu vůlí.
Výjimky tam nebudou, první kontrola po 15 tis. a další při 30 tis.
Subaru Outback II gen.

MB Vito - služební
Uživatelský avatar
Dadid
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 597
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Bydliště: Plzeň

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od Dadid »

Mám ve Forestru MY 08 atmosféře LPG a tvrzený sedla ventilů. Při 45.000 km byly nějaký problémy s motorem tak se to přisuzovalo těm ventilům, ale vůle až na jeden výfukovej ventil, kde byla v rámci tolerance velmi nepatrná odchylka, byly v naprostým pořádku. Jinak by prej ty ventily u tohoto modelu měli bejt při provozu jen na benzín v pohodě až do 100.000 km.
Subaru zdar, Forestrům zvlášť !
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Prta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: stř bře 03, 2010 7:44 am
Jméno a příjmení: Martin Perutka
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od Prta »

Alsi, rok výroby je 2006...
SUBARU Forester 2.0XT, 2003
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4042
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od Doro »

Jak to tu vypadá, většina se shodne na problému "chcípaní motoru za studena = špatné vůle na ventilech"
Ztráta výkonu s tím trochu souvisí - třeba mě po seřízení výkon stoupl, pak je rozhodující elektrika k motoru, až pak čidla (ty taky dokážou věci, nad kterými by jeden nejraději použil k opravě věru těžké nářadí :6066: :baseball: )
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
saburafu
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2125
Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
Bydliště: Budějce - Vyšák
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od saburafu »

Tak už jsem pomalu spálil třetinu nádrže, kterou jsem namíchal tu předešlou (možná kazovou) i s příměsemi, které jsem do ní dal a efekt zatím žádný :sibenice: Zatím stále stejné problémy. Zítra zkusím váhu vzduchu od kolegáčka zde z klubu, uvidím, jak se to bude chovat, až ji vyměním a projedu to :839:
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21961
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od HonzaCZ »

Nevím, zda to může mít na to vliv, ale teď mě napadlo - když odpojujete baterku, tak nezapomínejte před prvním nastartováním zapnout zapalování a 3 vteřiny počkat. Až pak nastartovat. Kalibrujou se čidla (teda minimálně snímač natočení špéry).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
hetzer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1785
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Bydliště: u Prostejova

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od hetzer »

saburafu:zkousels vyblikat chybovy kod?
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
Uživatelský avatar
saburafu
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2125
Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
Bydliště: Budějce - Vyšák
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od saburafu »

hetzer píše:saburafu:zkousels vyblikat chybovy kod?
Na to se chystám taky zítra. Osobně to neumím ale kolega ano, tak to prubnem. Myslíš, že by to mohl zapříčiňovat takové problémy?
Uživatelský avatar
hetzer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1785
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Bydliště: u Prostejova

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od hetzer »

saburafu: na tom nic neni, spojis rozpojeny konektor pod volantem, zapnes klicek a pocitas bliknuti. pozor archivuje to vsechny zaznamenane zavady od doby kdy to nekdo resetoval coz muze byt hodne dlouho, takze tech cisel muze byt vic.
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od DDDD »

Nechci teda mlžit ale chybové kódy jsou jednoduše řečeno pouze hlášení poruch všech snímačů motoru s ohledem na jeho emisní rozsah.Jejich smazáním se nic neodstraní. :4690:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
saburafu
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2125
Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
Bydliště: Budějce - Vyšák
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu při studeném motoru

Příspěvek od saburafu »

Tak teď jsem z toho tumpachovej. Dnes ráno jsem zkusil prohodit váhy vzduchu. Půjčil jsem si tedy jinou a projet to. Před projížďkou jsem žádné jiné úkony nedělal. Při projížďce to bohužel dělalo ty samé drahoty, jako při jízdě s mojí váhou vzduchu. Pak jsme zkusili propojit kabely pro zjištění, zda-li se nezobrazí nějaká závada. Na poprvé došlo k chybnému zapojení, tuším zelený-zelený a nic sed nedělo, jen sem tam bylo slyšet nějaké spínání motorku, nebo něčeho podobného. Pak jsme to propojili správně a CHECK ENGINE mi zablikal dvakrát dlouze a třikrát krátce, což by měla dle informací na internetu být právě váha vzduchu. Tak nevím :655: :839: Kamarád nemá s jeho váhou vzduchu problémy ale v mém autě se nijak neosvědčila, tak netuším. Kopnout do toho. :6066:
Tímto bych chtěl znovu poděkovat Jirkovi "tgeorgio" za jeho ochotu a pomoc.
Naposledy upravil(a) saburafu dne sob bře 13, 2010 12:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Motor“