Ztráta výkonu při studeném motoru
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu při studeném motoru
No, věděl jsem, že by to ty svíčky mohly dělat ale vzhledem k tomu, že tam byly pouze rok a nenajel jsem tolik, tak jsem po nich hned nešel. každopádně se to po nich zlepšilo, to je fakt. Ale po dnešní jízdě do práce jsem zase nejistý. V jednu chvíli se to zase projevilo. Ne tedy v takové intenzitě a byla to jen chvíle, tak uvidím, co to bude v nadcházejících dnech dělat, ale mám obavy, aby to nezačalo nanovo. Jsem si říkal, že jakmile to mrsknu na sklo, tak to zakřiknu a ejhle. Určitě tam už ale nikdy nebudu dávat jinou značku než NGK.
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu při studeném motoru
No a co kabely ke svíčkám? to by taky mohlo bejt, když po výměně se to zlepšilo jak se s nima zahejbalo...
- Harry
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1517
- Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
- Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
Re: Ztráta výkonu při studeném motoru
Saburafu, zkus ještě Ohmetrem přeměřit kabely a cívky! :845: Překročení mezních hodnot ukazuje na chybu. :!:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
Re: Ztráta výkonu při studeném motoru
Jak řikám, podobně se to chovalo, když jsem měl na Sieře špatnou lambdu. Do Sierr DOHC 88kW je známý, že se má dávat jen originální svíčky Motorcraft, protože většina ostatních prostě zlobí. Já samozřejmě v té době neznalý jsem koupil nějaký Brisky, či co, hlavně že 3 elektrody nebo kolik....
No dělalo to podobnou paseku, jako popisuješ. Ztráta výkonu při studenym motoru, pak zase ztráta výkonu při teplym, cukání, dušení atd. Když se to začalo dusit, tak pomohlo prošlápnout plyn až na podlahu - v tý chvíli u Sierry ŘJ přestává řídit preferujíc lambdu, ale podle tlaku v sání, otevření škrtící klapky a podobně - prostě tak, jak by se měl řídit každej motor ve všech režimech, ale holt by to nesplňovalo emise :839:
Tak jsem tam dal zpět ty Motorcraft, co tam byly původně a zase bylo vše v pořádku, ale jen nějakou dobu - pak to začalo vše nanovo. No vyměnil jsem lambdu (universál NGK) a vše bylo v pořádku. Pak jsem tam dál znova ty nový Brisky a stále bylo vše v pořádku - najel jsem pak další desítky tisíc na Brisky a bez problému (jako další jsem ale dal pro jistotu zase Motorcraft).
Takže z toho je vidět, že načatá lambda se pomalu "kazí" a že různé svíčky mají různou "odolnost" před problémy způsobené lambdou.
Škoda, že bydlíš tak daleko - mohl bych si půjčit osciloskop a tu lambdu bychom zkontrolovali a potvrdili nebo vyvrátili mojí teorii.
No dělalo to podobnou paseku, jako popisuješ. Ztráta výkonu při studenym motoru, pak zase ztráta výkonu při teplym, cukání, dušení atd. Když se to začalo dusit, tak pomohlo prošlápnout plyn až na podlahu - v tý chvíli u Sierry ŘJ přestává řídit preferujíc lambdu, ale podle tlaku v sání, otevření škrtící klapky a podobně - prostě tak, jak by se měl řídit každej motor ve všech režimech, ale holt by to nesplňovalo emise :839:
Tak jsem tam dal zpět ty Motorcraft, co tam byly původně a zase bylo vše v pořádku, ale jen nějakou dobu - pak to začalo vše nanovo. No vyměnil jsem lambdu (universál NGK) a vše bylo v pořádku. Pak jsem tam dál znova ty nový Brisky a stále bylo vše v pořádku - najel jsem pak další desítky tisíc na Brisky a bez problému (jako další jsem ale dal pro jistotu zase Motorcraft).
Takže z toho je vidět, že načatá lambda se pomalu "kazí" a že různé svíčky mají různou "odolnost" před problémy způsobené lambdou.
Škoda, že bydlíš tak daleko - mohl bych si půjčit osciloskop a tu lambdu bychom zkontrolovali a potvrdili nebo vyvrátili mojí teorii.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Ztráta výkonu při studeném motoru
Taky stačí změřit emise a vadná lambda se hned prozradí sama.Pokud není zdrovna v nejlepším stavu je bohatá směs. :850:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu při studeném motoru
Jde to, aby mi udělali emise na STKáčku za nějaký poplatek? Myslím jen čistě pro kontrolu té lambdasondy?DDDD píše:Taky stačí změřit emise a vadná lambda se hned prozradí sama.Pokud není zdrovna v nejlepším stavu je bohatá směs. :850:
Re: Ztráta výkonu při studeném motoru
Když se tam s nima domluvíš a řekneš jim, že bys to chtěl změřit jen jako diagnostickou záležitost, tak si myslim, že je udělaj, možná i levněji a "bez papíru", protože nemusej vydávat známku a protokol.saburafu píše:Jde to, aby mi udělali emise na STKáčku za nějaký poplatek? Myslím jen čistě pro kontrolu té lambdasondy?
Jinak ta lambda se dá změřit i rychlym multimetrem a to by v lepším autoservisu mít mohli.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Ztráta výkonu při studeném motoru
Pokusím se to oživit, Prťa -> dokázal jsi tu závadu nějak odstranit ? Potýkám se se stejným mototrem s naprosto stejnou závadou se stejnými projevy....
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P