Forester 90Kw cuká

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 918
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od macasubaru »

používám delphi a funguje výborně i na légo 96 atd.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

HonzaCZ píše:Už jsem to tuším psal. Máš v OBD2 konektoru osazenej pin 7? Pokud ano, tak KKL kabel + FreeSSM, RomRaider a další. Pokud ne, tak možná FreeSSM, ale je potřeba jinej kabel než KKL. Potřebuješ 5V TTL převodník na USB a zapojit TX a RX na piny 12 a 13 …
Bohužel mám 5 pin
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

Musíš tam někde mít takovýhle konektor, resp. jeho protikus.
Přílohy
20141207_205533.jpg
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Jo to tam je myslím že vedle rádia na straně řidiče. Ale ta 12 a 13 tam jsou tak to zkusím napojit jak jsi psal přes ten převodník a 12 a 13 na OBD.
Jo a KKL+Freessm nefunguje.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

No jestli máš normální OBD2 konektor a v něm osazený 12+13, tak nemusíš řešit ten konektor, co jsem fotil výše. Stačí ti ten TTL 5V převodník. A pak zkusit FreeSSM. Umí i tento starší protokol, bohužel zatím je na omezené množství vozidel - definice se tam liší snad kus od kusu ::-DDD:
Jo a určitě si stáhni poslední vývojovou verzi FreeSSM http://subarufanclub.cz/wiki/techdata/d ... essm/start
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Tak dnes emise + Tk ale emise nervy a nervy na beňo jakž takž ale plyn katastrofa pak přišel maník s notebookem 3/4 hodiny šteloval a emise vyšli nervy na nule. Tak fakt nevím co stím může být.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od mnov »

budger píše: 3/4 hodiny šteloval a emise vyšli nervy na nule
Ty jsi to zaplatil a stejně nemáš nic nastaveno.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5142
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od petr »

bodejť dyť každé subaru žere i trávu kolem cesty tak jaké můžou být emise ::-DD: lepší je dát 200kč do kapsy a je pokoj a nic neštelovat, myslím že i ruské stroje jsou úspornější ::-DDD: ted asi dostanu za uši já od předsedy, ale já jsem zvyklý a něco vydržím :845:
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od Slavek_xxx »

Ja mam na Impreze 325 tisic, na Outbacku 270 tisic a emise na plyn i benzin naprosto v pohode :811: Jednou jedinkrat jsem mel problem s kyslikem - odhalena dirka ve vyfuku....
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Né mám nastaveno a emise vyšli, ale dalo to hodně práce a na pivo bylo to je jasné. Musely to vyjet s mašiny a už nikam jinam nejedu než do Žatce ochota a zase ochota.I když emise 10x větší na volnoběh a po seštelování úplně v pohodě a má i sw takže mě pomohl moc. No a dneska program na ten plyn už mám doma jen sehnat kabel k tomu.Ale je jasné že u mě to cukání musí dělat cívka jelikož plyn má svojí MAP. Takže jediné co nebylo měněno je ta cívka. Už čekám na jinou.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

budger píše:
Takže stačí 12 na TX a 13 na RX?
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

budger píše:
Takže stačí 12 na TX a 13 na RX?
Nevím, který je který, buďto si to vygoogli nebo to zkus.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od mnov »

budger píše: No a dneska program na ten plyn už mám doma jen sehnat kabel k tomu.
Pokud se snažíš připojit k diagnostice pomocí SSM1, tak kabel na LPG už máš, protože je to taky 5V TTL. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od Slavek_xxx »

Akorat si musis sehnat koncovku. Ja jsem to teda vyresil "docasne" na prasaka 3ma dratama. Jenom si dej pozor a nezapojuj napajeni (krajni tusim cervenej kabel). Jinak si odkouris USB port. Vlastni zkusenost :6066:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

No tak napájení je tam samozřejmě 12V, to se nesmí zapojit. Je potřeba zapojit jen zem (kostru) a datové piny. TTL převodník se napájí z USB portu počítače.

Jinak to zapojení je:
12 SSM to ECM signal
13 ECM to SSM signal

Čiliže na 12 se zapojí TX z TTL a na 13 RX.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Motor“