A nevíš nějaký schéma zapojení děkuji?mnov píše: Pokud se snažíš připojit k diagnostice pomocí SSM1, tak kabel na LPG už máš, protože je to taky 5V TTL.
Forester 90Kw cuká
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
- Jméno a příjmení: Tůma Jiří
- Bydliště: Chomutov
Re: Forester 90Kw cuká
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Re: Forester 90Kw cuká
Budger: dal jsem teď o víkendu nový svíčky (NGK) a motor jde celkově líp. Pravda, najel jsem jen cca 40km, ale oproti briskům, co jsem tam měl je to dost poznat.
Byl jsem před cca dvěma týdny ve Fryčovicích a taky jsem se zmínil o pocukávání. Hoši se na to podívali a zjistilo se, že nový kabely (Sentech) tak úplně dobře nesedí na svíčkách (brisk). Chtěl jsem vyrábět prodloužení svíček z měděné trubičky, ale nakonec jsem se na to vy- :zachod: a koupil jsem nový NGKčka. Když jsem je poměřil s briskama, tak byly okem o 5mm celkově delší, takže předpokládám, že i kontakt je lepší.
Každopádně, nemůže to být i tvůj problém?
Byl jsem před cca dvěma týdny ve Fryčovicích a taky jsem se zmínil o pocukávání. Hoši se na to podívali a zjistilo se, že nový kabely (Sentech) tak úplně dobře nesedí na svíčkách (brisk). Chtěl jsem vyrábět prodloužení svíček z měděné trubičky, ale nakonec jsem se na to vy- :zachod: a koupil jsem nový NGKčka. Když jsem je poměřil s briskama, tak byly okem o 5mm celkově delší, takže předpokládám, že i kontakt je lepší.
Každopádně, nemůže to být i tvůj problém?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester 90Kw cuká
Pokud máš interface napájený z USB, tak to zapojíš jak psal Slavek. Na konektoru LPG si najdi +12V a to nikam nezapojuj. Spoj zem a zůstanou Ti dva datové vodiče. Ty můžeš vyzkoušet propojit libovolně a pokud to nebude fungovat, tak se prohodí.budger píše:A nevíš nějaký schéma zapojení děkuji?
Těžko radit nějaké schema, když nevím jaký máš interface ani systém LPG.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
- Jméno a příjmení: Tůma Jiří
- Bydliště: Chomutov
Re: Forester 90Kw cuká
Nene, mám svíčky NGK a kabely také NGK. A dokonce kabely přesně očíslované ke každému válci!!yeti píše:Budger: dal jsem teď o víkendu nový svíčky (NGK) a motor jde celkově líp. Pravda, najel jsem jen cca 40km, ale oproti briskům, co jsem tam měl je to dost poznat.
Byl jsem před cca dvěma týdny ve Fryčovicích a taky jsem se zmínil o pocukávání. Hoši se na to …
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
- Jméno a příjmení: Tůma Jiří
- Bydliště: Chomutov
Re: Forester 90Kw cuká
To znamená RX, TX, a GND-zem?mnov píše: Pokud máš interface napájený z USB, tak to zapojíš jak psal Slavek. Na konektoru LPG si najdi +12V a to nikam nezapojuj. Spoj zem a zůstanou Ti dva datové vodiče. Ty můžeš vyzkoušet propojit libovolně a pokud to nebude fungovat, tak se prohodí.
Těžko radit nějaké schema, když nevím …
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester 90Kw cuká
Anobudger píše:To znamená RX, TX, a GND-zem?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
- Jméno a příjmení: Tůma Jiří
- Bydliště: Chomutov
Re: Forester 90Kw cuká
Mnohokrát děkuji za rady.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
- Jméno a příjmení: Tůma Jiří
- Bydliště: Chomutov
Re: Forester 90Kw cuká
Tak na lpg se připojím úplně v pohodě ale na auto přes ssm ne a ne. Píše mi to že to nejde přes ssm1 a ssm2 protok.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Re: Forester 90Kw cuká
Přes SSM2 ti to jít nemůže. A pokud nemáš špatně zapojený interface pro SSM1, tak to zřejmě nezná tvoje auto. To se nedá nic dělt. Jediná jednoduchá možnost zbývá ta x-krát omílaná Delphi DS150E...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
- Jméno a příjmení: Tůma Jiří
- Bydliště: Chomutov
Re: Forester 90Kw cuká
Tak včera mi jeden VLK :diky: rozdělal kat. (pak i zavařil neutek za karkulkou ) a asi 1/3 byla spečená :713: a foukalo to pod parohama byly tam černé plošky. Něco jsem najel ale myslím že už necuká ale musím to ještě pořádně vyzkoušet a udělat pořádný těsnění mezi trubky.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Forester 90Kw cuká
Tak mi zacala cukat Impreza, skoro presne jak pipisujes. Dela to na plyn i benzin a pri plnym plynu ve vyssich otackach se ozyva takovej sustivej nebo cvakavej zvuk od motoru nebo z pod auta - tezko rict. Auto celkove postrada vykon a trochu vic zere. Kabely mam novy, svicky jsou v pohode - vymena se na nicem neprojevila. Takze mam podezreni na cidlo klepani nebo neco s vyfukem.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 90Kw cuká
Slávo můj typ je přicpanej katalizátor :850: ...řešil jsem něco podobného u bráchy Megana a když jsem to rozřízl,vysypal a zpět zavařil tak bylo po problému :bp: .Taky to nejelo,žralo jakoby se to přidusovalo a mělo to i jiný zvuk.
No jsem zvědav co bude u Tebe za příčinu :655:,ale dle popisu by jsem to typoval na tohle.
No jsem zvědav co bude u Tebe za příčinu :655:,ale dle popisu by jsem to typoval na tohle.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
- Jméno a příjmení: Tůma Jiří
- Bydliště: Chomutov
Re: Forester 90Kw cuká
Tak nakonec se ukázalo, že mé podezření od začátku na cívku zapalování bylo správné. Dnes vyměněna a vše v pohodě cukatura je v :zachod: a auto lépe jede a na dvojku v tahu nevibruje. Jinak všem dík za rady. :diky: :subaru: a jde se :chlastslast:
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester 90Kw cuká
Ono s tou cívkou je to celkem jasný. Pokud byla provozována s vypálenými kabely tak pak si ten proud najde cestu v cívce a udělá si tam tak slušné cesty, že už se mu ani do nových kabelů a svíček nechce.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 85
- Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
- Jméno a příjmení: Tůma Jiří
- Bydliště: Chomutov
Re: Forester 90Kw cuká
A my jsme tady od toho abychom mu pomohli a chtělo se mu. Rok a půl tápání a od začátku podezření na cívku a já vůl ji měnil až naposledy. :713:
Jo a najednou břibyli i šemíci.
Jo a najednou břibyli i šemíci.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968