Forester 90Kw cuká

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Zdravím, potřeboval bych radu jelikož už jsem v koncích. Auto už od koupě pořád pocukávalo nový čidlo klepání, nová lambda sonda, kabely, svíčky, benz. filtr, vzduchovej filtr. Po odpojení lambdy to jede bez cukání ale nemá to takový výkon. Teď co jsem dal novou zas to škube???????? Už nevím. :6066:
Mám už snad podezření na zapalovací modul, jelikož už ho někdo měnil asi z vrakoviště je na něm žlutě nápis. Ale for. 90KW těch je tak málo že to asi nevyzkouším.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

Ahoj. A chyby žádný?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
garmont
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1510
Registrován: ned říj 09, 2011 4:11 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od garmont »

Kterou sondu jsi menil predni nebo zadni? Jeste by to mohl i delat i nektery vstrikovac.. Cidlo klepani jsi kupoval kde?
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Chyby žádný. Čidlo koupeno v německu u subaru.
Lamba Denso-dox 1446 přímo for.90Kw- mám jen jednu, Kabely ke svíčkám teda starline-už druhé.
Už snad jen zapalovací modul, váha vzduchu(přímo váhu to nemá je tam takovej obtokovej kanál), škrtící klapka a nebo Bohnice. :sick:
Zlatej 85KW legacy nikdy nic. Tenhle 90kw je zmetek.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Jo a včera jsem lambdu měřil a skáče mezi 0,1-0,95V a když přidám vždy se to projeví tak 1-2s po. Že by nová byla v čudu?
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

Nemáš prasklej vejfuk před lambdou? Může to být prasklina, která je stova vidět okem... Nebo netěsnící těsnění...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
PetrCV
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 194
Registrován: stř črc 24, 2013 1:55 pm
Jméno a příjmení: Petr Menich
Bydliště: Milovice,Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od PetrCV »

ahoj mě to cukalo(92kW) když jsem měl špatně seřízené ventily jakoby při jemném sešlápnutí plynu a na volnoběžné otáčky při zařazené rychlosti.
Impreza 2004, 92 nesmrtelných kW...než zapnu klimu

Impreza 1999, 92kW ex
Citroen Xantia 2,1 td ex
Alfa Romeo 33 1,8 td ex...3 válec
Fiat Ritmo 1,9 td ex...všude jen rez a silnej motor
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 921
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od macasubaru »

lambáda je ok.pokud to nic nepíše..tak ventily..ale to by občas chciplo..a pak přeskočen rozvodák o zub,,klidně i o dva.jde o to jestli ti to dělá pořád nebo jen někdy.jestli pořád,,tak ten rozvodák.a studený jde dobře?????
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Netěsnost vejfuku snad ne, ruce jsem měl všude, Ale na legu mi to jednou skočilo asi o dva a už to nešlo natočit. Ale teď práve při jemným sešlápnutí plynu to poškube tak do 3 tis otáček. Pak je to raketa. Ty ventily nevím ve středu mám domluvenýho kluka že změříme tlaky jestli v nějakým válci není menší.
Mám tam asi týden LPG ale jelikož lambda byla mrtvá nemohl mi to nastavit. Tak na to nejezdím ale 1. jsem to zkusil tak 2 km a řekl bych že to neškube. Ale LPG není nastavený. Uvidím až to nastaví a pokud to bude o.k tak to budou vstřiky.Tady jsou tak blbý že držej jenom v gumičkách. Na legu je to ještě poctivě.Jo a na volnoběh o.k a bez plynu z kopce taky o.k. Akorát když mám třeba vozejk hodně naloženej tak se auto hlavně na dvojku v tahu rozvibruje jako by chyběl jeden válec.
Víc už nevím. Ale jednu zajímavost povím. Legacy jsme stavěli rozvody na klínek(na klice) a ne na rysku(takže 1/4 otáčky) z kopce přes rychlost a nechytlo to pak jsme to dali správně a hned běželo-Legacy 85kw se nepotká.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Tom007
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 248
Registrován: pon říj 12, 2009 11:03 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od Tom007 »

Škube to na plyn nebo na benzín?
eX Subaru Forester 2.0 GX = MY 1999
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Jenom na benzín. Ale říkám plyn není seštelovanej.
Už mám třetí subaru nejprve legacy 1,8 pa legacy 2,0 a teď forester ale zatím nejhorší motoricky.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 921
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od macasubaru »

změřením tlaku nezjistíš ventily bez vule.ted jsem to dělal..tlaky všechny válce super..a byly všechny fýfukové vent uplně bez vůle.po nastavení vůle šel motor jak hodinky. pochopil jsem že jsi nechal namontovat lpg do sání(tj. obyč.krokový ventil?)??jinak nevím proč to nemůže naladit bez lambdy..jinak rozvody o dva zuby - motor jede a studený uplně normálně.teplý už zlobí.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 921
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od macasubaru »

jo a stou 85 kw to je jasné.o čtvrt otáčky to už je hodně.to ti tak akurát mohlo střílet do sání.to už nechytne
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

LPG mám čtyřbodový sekvenční vstřikování. Tak asi půjdu cestou ventilů. Auto má do 160 tis serv.knížku z DE a teď má 240 tis. U nás v ČR to určitě nikdo nenechával dělat. Já ho mám asi 20 tis. Tak uvidíme jen 3tis za seštelování ventilů už se mi nechce dát no ale budu muset. Už to takhle stálo dost. :690: :4690:

Přesně tak střílelo a jak, ona ta ryska byla tak zasviněná že nebyla vidět jen ten klínek, který má být vpravo.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 921
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od macasubaru »

tak nechápu proč to nemůže naštelovat bez lambdy.lambda není povinná zapojit..a některé systémy ani nemaj drát na zapojení.??a ty ventily si udělej sám.je to jak na škoda 100.špatná lambáda tak může dělat to že to o litřík víc bere.u mé 98 légo jsem ji vyhodil:))vůbec mám trubku až dozadu do posledního dílu.čekal jsem že to bude dělat bordel..a nic. možná když někdo sedí v zádu.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
Odpovědět

Zpět na „Motor“