Forester 90Kw cuká

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

mnov píše: Pokud se snažíš připojit k diagnostice pomocí SSM1, tak kabel na LPG už máš, protože je to taky 5V TTL.
A nevíš nějaký schéma zapojení děkuji?
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3007
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od yeti »

Budger: dal jsem teď o víkendu nový svíčky (NGK) a motor jde celkově líp. Pravda, najel jsem jen cca 40km, ale oproti briskům, co jsem tam měl je to dost poznat.
Byl jsem před cca dvěma týdny ve Fryčovicích a taky jsem se zmínil o pocukávání. Hoši se na to podívali a zjistilo se, že nový kabely (Sentech) tak úplně dobře nesedí na svíčkách (brisk). Chtěl jsem vyrábět prodloužení svíček z měděné trubičky, ale nakonec jsem se na to vy- :zachod: a koupil jsem nový NGKčka. Když jsem je poměřil s briskama, tak byly okem o 5mm celkově delší, takže předpokládám, že i kontakt je lepší.
Každopádně, nemůže to být i tvůj problém?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od mnov »

budger píše:A nevíš nějaký schéma zapojení děkuji?
Pokud máš interface napájený z USB, tak to zapojíš jak psal Slavek. Na konektoru LPG si najdi +12V a to nikam nezapojuj. Spoj zem a zůstanou Ti dva datové vodiče. Ty můžeš vyzkoušet propojit libovolně a pokud to nebude fungovat, tak se prohodí.
Těžko radit nějaké schema, když nevím jaký máš interface ani systém LPG.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

yeti píše:Budger: dal jsem teď o víkendu nový svíčky (NGK) a motor jde celkově líp. Pravda, najel jsem jen cca 40km, ale oproti briskům, co jsem tam měl je to dost poznat.
Byl jsem před cca dvěma týdny ve Fryčovicích a taky jsem se zmínil o pocukávání. Hoši se na to …
Nene, mám svíčky NGK a kabely také NGK. A dokonce kabely přesně očíslované ke každému válci!!
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

mnov píše: Pokud máš interface napájený z USB, tak to zapojíš jak psal Slavek. Na konektoru LPG si najdi +12V a to nikam nezapojuj. Spoj zem a zůstanou Ti dva datové vodiče. Ty můžeš vyzkoušet propojit libovolně a pokud to nebude fungovat, tak se prohodí.
Těžko radit nějaké schema, když nevím …
To znamená RX, TX, a GND-zem?
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od mnov »

budger píše:To znamená RX, TX, a GND-zem?
Ano
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Mnohokrát děkuji za rady.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Tak na lpg se připojím úplně v pohodě ale na auto přes ssm ne a ne. Píše mi to že to nejde přes ssm1 a ssm2 protok.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

Přes SSM2 ti to jít nemůže. A pokud nemáš špatně zapojený interface pro SSM1, tak to zřejmě nezná tvoje auto. To se nedá nic dělt. Jediná jednoduchá možnost zbývá ta x-krát omílaná Delphi DS150E...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Tak včera mi jeden VLK :diky: rozdělal kat. (pak i zavařil neutek za karkulkou :1774: ) a asi 1/3 byla spečená :713: a foukalo to pod parohama byly tam černé plošky. Něco jsem najel ale myslím že už necuká ale musím to ještě pořádně vyzkoušet a udělat pořádný těsnění mezi trubky.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od Slavek_xxx »

Tak mi zacala cukat Impreza, skoro presne jak pipisujes. Dela to na plyn i benzin a pri plnym plynu ve vyssich otackach se ozyva takovej sustivej nebo cvakavej zvuk od motoru nebo z pod auta - tezko rict. Auto celkove postrada vykon a trochu vic zere. Kabely mam novy, svicky jsou v pohode - vymena se na nicem neprojevila. Takze mam podezreni na cidlo klepani nebo neco s vyfukem.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od SCOOTER »

Slávo můj typ je přicpanej katalizátor :850: ...řešil jsem něco podobného u bráchy Megana a když jsem to rozřízl,vysypal a zpět zavařil tak bylo po problému :bp: .Taky to nejelo,žralo jakoby se to přidusovalo a mělo to i jiný zvuk.
No jsem zvědav co bude u Tebe za příčinu :655:,ale dle popisu by jsem to typoval na tohle.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Tak nakonec se ukázalo, že mé podezření od začátku na cívku zapalování bylo správné. Dnes vyměněna a vše v pohodě cukatura je v :zachod: a auto lépe jede a na dvojku v tahu nevibruje. Jinak všem dík za rady. :diky: :subaru: a jde se :chlastslast:
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od mnov »

Ono s tou cívkou je to celkem jasný. Pokud byla provozována s vypálenými kabely tak pak si ten proud najde cestu v cívce a udělá si tam tak slušné cesty, že už se mu ani do nových kabelů a svíček nechce. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

A my jsme tady od toho abychom mu pomohli a chtělo se mu. Rok a půl tápání a od začátku podezření na cívku a já vůl ji měnil až naposledy. :713:
Jo a najednou břibyli i šemíci.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Odpovědět

Zpět na „Motor“