Piskani z motoru
Re: Piskani z motoru
Já měl taky takový pohvizdávání, většinou po zahřátí, bylo to taky po rozvodech. Chyba byla v řemenu hned před krytem rozvodů - byl skočený o drážku blíže k tomu krytu a dřel o něj. Bylo to docela blbě vidět - prostřední zdvojená velká kladka dole pohánějící oba řemeny. Oprava 15 minut.
- Lawman
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: pon srp 29, 2016 9:02 am
- Jméno a příjmení: Petr Mach
- Bydliště: Rousínov
Re: Piskani z motoru
Mně při plným rejdu na kteroukoli stranu taky děsně pískalo servo, bylo to nedostatečně napnutým řemenem altíku a serva, v zátěži prostě prokluzoval. Po dotažení kladky je klid.
Forester SG 2.0X 2005 116kw
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Piskani z motoru
Lawman> jojo, stejnej problem mela letos na jare tchyne a predevcirem tatik na Imprezach 92kW. V zime se to projevi vic...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Piskani z motoru
Potrvzuji,mírně mě sem tam písklo servo,po plánované výměně rozvodů a s tím i řemenů příslušenství je klid.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: ned říj 25, 2020 10:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan
- Bydliště: Jeseník
Re: Piskani z motoru
Ahoj..taky se hlásím do klubu kňučiciho motoru..starej motor,který zaklepal měl origo subaru rozvody,ten byl tichej..před výměnou jiného z druhé ruky jsem udělal rozvody od skf a kňučel..po roce mi vytekl napínak a to velké ložisko vedle klikovky bylo před smrtí a vytekle
Takže znova a dal jsem INU - ta teda taky knuci ale po par měsících o dost méně..údajně ty druhovýroby nejsou tak přesný a nesedí úplně na zuby.
Taky je údajně dobrý pvc kola pořádně očistit a mírně zdrsnit houbičkou aby zmizela ta oleštena místa pak údajně ten řemen nenabira pod sebe tolik vzduchu..
Nejvíc záleží na kvalitě rozvodové sady.
Skf nebrat...viz foto
Takže znova a dal jsem INU - ta teda taky knuci ale po par měsících o dost méně..údajně ty druhovýroby nejsou tak přesný a nesedí úplně na zuby.
Taky je údajně dobrý pvc kola pořádně očistit a mírně zdrsnit houbičkou aby zmizela ta oleštena místa pak údajně ten řemen nenabira pod sebe tolik vzduchu..
Nejvíc záleží na kvalitě rozvodové sady.
Skf nebrat...viz foto
Už mi to zas hrabe.snad stoji za záchranu