Piskani z motoru

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Horyna74
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: pát bře 11, 2016 7:49 pm

Re: Piskani z motoru

Příspěvek od Horyna74 »

Já měl taky takový pohvizdávání, většinou po zahřátí, bylo to taky po rozvodech. Chyba byla v řemenu hned před krytem rozvodů - byl skočený o drážku blíže k tomu krytu a dřel o něj. Bylo to docela blbě vidět - prostřední zdvojená velká kladka dole pohánějící oba řemeny. Oprava 15 minut.
Uživatelský avatar
Lawman
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 213
Registrován: pon srp 29, 2016 9:02 am
Jméno a příjmení: Petr Mach
Bydliště: Rousínov

Re: Piskani z motoru

Příspěvek od Lawman »

Mně při plným rejdu na kteroukoli stranu taky děsně pískalo servo, bylo to nedostatečně napnutým řemenem altíku a serva, v zátěži prostě prokluzoval. Po dotažení kladky je klid.
Forester SG 2.0X 2005 116kw
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG

If it's stupid but it works, it isn't stupid
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Piskani z motoru

Příspěvek od Slavek_xxx »

Lawman> jojo, stejnej problem mela letos na jare tchyne a predevcirem tatik na Imprezach 92kW. V zime se to projevi vic...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Piskani z motoru

Příspěvek od sima »

Potrvzuji,mírně mě sem tam písklo servo,po plánované výměně rozvodů a s tím i řemenů příslušenství je klid.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
ŠALIS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: ned říj 25, 2020 10:44 pm
Jméno a příjmení: Dušan
Bydliště: Jeseník

Re: Piskani z motoru

Příspěvek od ŠALIS »

Ahoj..taky se hlásím do klubu kňučiciho motoru..starej motor,který zaklepal měl origo subaru rozvody,ten byl tichej..před výměnou jiného z druhé ruky jsem udělal rozvody od skf a kňučel..po roce mi vytekl napínak a to velké ložisko vedle klikovky bylo před smrtí a vytekle
Takže znova a dal jsem INU - ta teda taky knuci ale po par měsících o dost méně..údajně ty druhovýroby nejsou tak přesný a nesedí úplně na zuby.
Taky je údajně dobrý pvc kola pořádně očistit a mírně zdrsnit houbičkou aby zmizela ta oleštena místa pak údajně ten řemen nenabira pod sebe tolik vzduchu..
Nejvíc záleží na kvalitě rozvodové sady.
Skf nebrat...viz foto
20220103_121344.jpg
IMG-20220103-WA0004.jpeg
20220223_154158.jpg
20220103_132122.jpg
Už mi to zas hrabe.snad stoji za záchranu
Odpovědět

Zpět na „Motor“