No tak, jestli je to modré a má to konzistenci řídkou podobně jako voda, tak tím by se vysvětlovalo, co se dává do chladičů nových Subaru.ybrcek píše:Barva modrá. Alespoň pro moto. Konzistenci to má jako voda. Pred aplikaci se musí chladicí systém dobře vyplachnout. U motorek je to maly zázrak. Lehka endura totiz na zavodech klidne vychazi pul objemu chladice pokud je track tezky a jede ae pomalu. S touto kapalinou nedolevam protoze to nevari. Ale v aute s tím nemam zkušenost.
Jako fakt to funguje.
Barva by odpovídala a na rozdíl od starých modrozelených G11 tam totiž v příručce je tato kapalina deklarována jako celoživotní. Tedy výměnná lhůta 11 let, nebo 220 000 km.
Teď mi zbývá pouze ověřit, zda hadice po zahřátí na provozní teplotu "tlakují".
Jediné co je divné, že chladič má stále přetlakovou zátku 1.1 atm.
To ale může být, jak se říká prezervativ na svíčku...