Tak mi přes velký volno přestala fachčit čínská kopie HKS. Najednou žádný tsss, pouze strašný ticho a navíc houpající se volnoběh. Takže po poradě s Alešem (díks) jsem se jal neposluchu demontovat a rozmontovat. Zjistil jsem, že je potřeba vyšroubovat velkou spoustu šroubků kolem dokola a zjistit, že je jak novej, ovšem tedy až na pružinu, která přesto, že má jakous povrchovou úpravu chytala lišku. Takže ošetřeno, nicméně chodil krásně volně. Takže zborka, zjištění, že se mi ztratil jeden šroubek, ale ono to těch dalších 9 udrží. Šup s tím zpět a teprve poté co mi zůstala hadička od podtlaku v ruce jsem zjistil, že byla na tom naústku ze sání prdlá
Takže seříznout a po demontáži dalších X dílů páč žádnej přístup, ji na popadesátý pokus a po nahřátí horkou vodou a při použití dlóuhých kleští nasunout. Ona totiž originál hadička má malinko větší průměr než náš tuningový model cogaráždala, která je menší, aby těsnila na BOV-u, kde je ten naústek menší, tak aby to těsnilo. Ale všecko klape a zas to syčí. A nevim zda jsem to složil zpět ve správným pořadí, páč se mi zdá, že to má o fous jinačí zvuk. Ale po tom trapným tichu ... Ale výkon montéra Tolji teda strašnej, parkoval jsem kapku dál a nachodil jsem x-kiláků navíc, protože furt mi něco chybělo. Příště napřed přeparkuju před vrata, bude to snažší.
Přitom taková blbost, že. A ještěže jsem o víkendu neobjednal novej, von je tak trotlfest jednoduchej, že se tam nemá co polámat. Max. prdnout guma, ale to je průser vždycky.