Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Palivový rozvod, trubky, hadice 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Příspěvky: 923
I kdyz jsem zkousel to jenom lechtat a jed s lehkou nohou tak jsem se pod 9 litru nedostal vubec .Je mi to jasny ja to cekal ze to filtrem nemuze byt ze to je nesmysl.Ne ze by mi to vadilo ale dokud to nezere 15 litru nebo 13 litru tak je to porad celkem v klidu .Kamos ma automat auto a rikal ze vecinou si to auto bere o 2 litry vice,protoze to furt prerazuje a vy vyzssich otackach a ten mestsky provoz .Jsou horsi vecy


Sent from my iPhone using Tapatalk


čtv kvě 18, 2017 8:27 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6027
Podle mě každý Subaru žere 10, je úplně jedno, co je v něm za motor :-DDD Jenom je divný, že na plyn to bere stejně, to by mělo být vyšší... otázka jestli teda plyn není blbě seštelovaný.

Co se týče spotřeby a automat - tak jednak, mimo CVT a novější H6, jsou ty 4 rychlostní vs obvykle 5 rychlostní manuál. Takže ten motor obvykle při jízdě musí používat širší spektrum otáček. A druhá asi zásadnější věc je hydroměnič v automatu, což je také zařízení s nějakou účinností, takže se v něm část výkonu ztratí - dokud nedojde k jeho uzamčení (typicky při vyšší rychlosti, když se jede stabilně). A to se zrovna nejvíc projeví ve městě, kde tolik šancí zamykat nemá...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


čtv kvě 18, 2017 9:03 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6480
Bydliště: Valašsko
Mira píše:
Dyk to píše. SH, benzin 2-litr. Myslim, že tydle modely i v té nádrži mají jen sítko, který se dá pouze vyčistit. Ale ta vyšší spotřeba filtrem nebude. To jsou ty kopce všude okolo a automat.

Kde to píše [?] Já to tu nemám,nevidím to,tvou motorizaci vidím,mojí taky,bodyho ne,tak už nevím :-) Že by mě něto uteklo,či jsem měl špatný prohlížeč,jsem z toho volajaký zmeťený :-)Vidím to jen přímo v příspěvku Bodyho.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv kvě 18, 2017 10:02 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6696
Bydliště: Brno
sima píše:
Kde to píše Já to tu nemám,nevidím to,tvou motorizaci vidím,mojí taky,bodyho ne,tak už nevím Že by mě něto uteklo,či jsem měl špatný prohlížeč,jsem z toho volajaký zmeťený Vidím to jen přímo v příspěvku Bodyho.

No to sem taky myslel. ;-D

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


čtv kvě 18, 2017 10:21 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6480
Bydliště: Valašsko
Bingo,tak vidíš,že nic nevidím ;-D

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv kvě 18, 2017 11:04 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 232
Bydliště: okres Česká Lípa
SF 2.0 92kW:
Po výměně motoru (nový je z 2001, takže sání a snímače jsme použili z 1999)se nám nedaří nastartovat. Po stříknutí benzínu do sání to má snahu bafat, tlak za palivovým filtrem je. A dál nevíme. Černá nádoba u chladiče(asi uhlí) nemá zapojenou spodní hadičku, proti jinému Forestru SF MY 99 tam na ní není ani v nosníku díra. Zná někdo funkci?
Mohly by být zalepené vstřiky? Nebo jak odvzdušnit? Jak se demontují a čistí? Nepodařilo se nám najít ani způsob sundání konektorů. >:-&

_________________
Zbyněk
Subaru Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, vínový
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, stříbrný v rekonstrukci
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, černý bez STK
Subaru Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, modré v DEPOZITu


stř zář 19, 2018 8:36 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3910
Bydliště: Praha
Zkontroluj ty dva vícepinové konektory v pravé horní části motoru. Je tím připojen motor k ECU. Už se mi stalo při zapojování, že mi z nich vylezlo pár pinů a pak to nešlo nastartovat. Z venku to není vidět. Musí se rozpojit a kouknou dovnitř.
Odvzdušňovat palivové potrubí není potřeba. To se odvzdušní samo, protože benzín tam koluje zpět do nádrže.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř zář 19, 2018 1:22 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 232
Bydliště: okres Česká Lípa
Tak jsme mezitím vyndali vstřiky z "dárce orgánů", vyzkoušeli, profoukl jsem je "hubou" a všechny, i ty z našeho cvakají a po vystříkání fungují. Jen ty naše jsou jiné, oranžové a mají zpuchřelá těsnění. Tak jsme se rozhodli tam dát ty novější. Právě mi hlásí Compi zvenku: "jenže tam nepasují :-("

mnov: Na konektory jdu mrknout, díky!

Poznámka, při 6V berou 400mA a pěkně cvakají, tak jsem jim raději ani víc nenakládal. Diodu jsem uvnitř nenaměřil.

_________________
Zbyněk
Subaru Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, vínový
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, stříbrný v rekonstrukci
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, černý bez STK
Subaru Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, modré v DEPOZITu


stř zář 19, 2018 2:19 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 232
Bydliště: okres Česká Lípa
Tak stále nestartujeme...
Neví někdo, jak a kde shánět těsnící gumičky okolo vstřiků? Teče to tam , a dost >:-f

_________________
Zbyněk
Subaru Forester SG5LK, 2.0 MT *2005, vínový
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, stříbrný v rekonstrukci
Subaru Forester SF5LJ, 2.0 MT *1999, černý bez STK
Subaru Legacy BG7LJ, 2.2 MT *1996, modré v DEPOZITu


ned zář 23, 2018 10:05 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron