2.0 Diesel 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát bře 23, 2012 10:05 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Kuželka
2.0 Diesel 2009
Zdravím,
rád bych se dotázal na tento dieslový motor z roku 2009 a konkrétně v Impreze.
Někdo tady píše, že je to klump a že toho moc nevydrží!
Prý lepší jsou až motory z roku 2010 (MY2010, MY2011)
Může mi někdo vysvětlit, jaký je v tom rozdíl a co odchází?
Děkuji
rád bych se dotázal na tento dieslový motor z roku 2009 a konkrétně v Impreze.
Někdo tady píše, že je to klump a že toho moc nevydrží!
Prý lepší jsou až motory z roku 2010 (MY2010, MY2011)
Může mi někdo vysvětlit, jaký je v tom rozdíl a co odchází?
Děkuji
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: 2.0 Diesel 2009
kdyz se podivas na auta na http://www.awd.cz/auta a zkouknes co menili, tak je to vlastne celej motor, takze se mrvilo asi vsechno. jen me je divny ze forestr vetsinou drzi a problemy sou s lego/otb a reza
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: 2.0 Diesel 2009
Problémy u 2009 jsou podle všeho dva. Zcela určitě si ložisko na klikovce vyhlodá vůli do bloku, u novějších motorů od 2010 toto už je snad vyřešeno. Druhý je v tom, že část sérií 2009 dělal vadný robot, kterému odkapával (myslím že silikon?) kam neměl a část aut kvůli tomu také dojela. Ve výsledku se motory 2009 dělí na ty, co už mají vyměněný blok a vstřikování + na ty, které to teprve čeká. U té druhé skupiny je problém v tom, že už nemusí být v té době v záruce.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: 2.0 Diesel 2009
Pry tam v prvnich motorech byly 4 loziska na klice (problemy) a v novejsich zrejmne od roku 2010 jich tam dali 5 a tim skoncily problemy s klikou a loziskama. Nicmene rozebrany sem to nevidel Tak snad mi dýler pri koupi nekecal, kdyz jsem se ho ptal na spolehlivost tohoto motoru.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 186
- Registrován: stř črc 20, 2011 7:31 pm
- Jméno a příjmení: Jiří Vokurka
- Bydliště: Jihočeský kraj
Re: 2.0 Diesel 2009
Klump to rozhodně neniTimothy001 píše:Zdravím,
rád bych se dotázal na tento dieslový motor z roku 2009 a konkrétně v Impreze.
Někdo tady píše, že je to klump a že toho moc nevydrží!
Prý lepší jsou až motory z roku 2010 (MY2010, MY2011)
Aktuálně mám najeto 52 tkm, jen tam byly trochu problémy se vstřiky a polomotory (u první várky motorů cca do 11/2009.
Zrovna včera jsem se bavil s p. Strejcem v Dobřanech ohledně motoru a nejvíce ho překvapilo, že dolévám mezi servisními intervaly jen cca 1,5 l oleje, prý je to až abnormálně málo :845:
Předchozí majitelka jezdila na ten kur.... drahej Shell a dolejvala skoro 3l (možná taky tim, že byl motor novej). V DE dávají Mobil 1, i p. Strejc mi potvrdil, že Mobil 1 jsou velice kvalitní oleje a za velmi přijatelnou cenu.
Kdybys měl ještě nějaký dotaz, klidně můžeš i přes SZ.
P.S. Impreza je v provozu takřka denně a měsíčně najedu 2 tkm a více. :supeer:
SUBARU Legacy sedan 3.0R Comfort MY 2006
ex. Subaru Impreza 2.0D MY09 Executive Sport Edition
ex. Subaru Impreza 2.0D MY09 Executive Sport Edition
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: 2.0 Diesel 2009
Ja mam tento motor v aute starem 1 mesic. Auto je uplne nove a nejeto mam ted 3975km. Prvnich 1000km jsem ho setril. Zbytek uz jezdim normalne. 99% km je najeto po DE dalnici v rychlostech od 160ti zatim jen do 180ti. Ted sem se byl pro zajimavost mrknout na merku oleje a olej je presne v polovine na merce. Coz oproti stavu noveho vozu je ubytek o vubec nic. Nez sem vyjel, tak jsem stav oleje videl. Pan prodejce mi ukazoval kde se kontroluje 8) Olej se drzi porad stejne. A muzu priznat, ze bych byl dost rozcarovanej, kdybych musel dolejvat olej mezi vymenama (15000km). Je to muj prvni boxer motor, tak jsem zvedavej. Prozatim nic nenasvedcuje, ze by mela byt spotreba oleje nejaka dramaticka zvazim-li, ze ted u "syroveho" vozu je to v pohode a bez spotreby oleje. Naftaku uz jsem mel nekolik a nikdy s tim problem nebyl. Tak budu doufat. Nejsem zvyklej sebou tahat bandasku s olejem jak pro nejakej wankel motor Jediny auto, ktery mi kdysi zralo olej byl opel vectra. Tam to bylo 1L/1000km Ale ten mel najeto 350tisic. Takze asi tak.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: 2.0 Diesel 2009
Kolben píše:...Ted sem se byl pro zajimavost mrknout na merku oleje a olej je presne v polovine na merce. Coz oproti stavu noveho vozu je ubytek o vubec nic. Nez sem vyjel, tak jsem stav oleje videl. Pan prodejce mi ukazoval kde se kontroluje 8) Olej se drzi porad stejne. A muzu priznat, ze bych byl dost rozcarovanej, kdybych musel dolejvat olej mezi vymenama (15000km).....
Aktualne najeto necelych 50tis a naposledy jsem dolil 2l mezi vymenami. A jak pise woky, take mi bylo naposledy v servisu receno ze mam byt rad za ty dary.
Jinak rozdil mezi horni a dolni ryskou je skoro litr oleje. Kontrolka na doliti se rozsviti cca v 1/3 mezi ryskami a 0,5L tam zmizi na to sup.
Jinak zkusenost mam takovou, ze jakmile jedu svizneji dlouhou trasu na jeden zatah bezne jezdim (BE-CZ-SK) tak dolivam. Jakmile se toulam jen po okoli a nejedu dele nez cca 200km, tak nic.
Utesuju se teorii, ze komu to nezere olej, tomu se olej redi naftou pri regeneraci DPF a tudiz to vypada ze nemizi, ale jinak zerou D boxery vetsine. ::-DDD:
V kazdem pripade jsem s autem i motorem nadmiru spokojen. Snad to tak vydrzi jeste minimalne dalsich 50tis. km. :690:
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: 2.0 Diesel 2009
Silena predstava 2 litry na 15000km...... To by me pekne stvalo.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: 2.0 Diesel 2009
Kolben: je to podle stylu jízdy. Pokud dieselu nakládáš, tak ten olej konzumuje. Mám stejné zkušenosti jako Ivoos, kdy po podzimu plném "požadavku na výkon" jsem doléval 3/4 litru. Předtím auto nepotřebovalo ani deci.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: 2.0 Diesel 2009
Jak sem psal vysse, pokud jedu v DE napr. 300km mezi 160 - 180km/h tak mi prijde, ze ma nalozeno docela pekne. Pak pojezdim par kilometru po Plzni a valim stejnym stylem zpet. A takhle parkrat dokola. A olej zatim drzi. Proto se desim toho, ze bych mel jednou nekdy dolejvat 2 litry na 15000km. Sem ze subaru naprosto nadsenej a tohle by me mrzelo. Najde se tu nekdo kod napise ja od vymeny do vymeny dolejvat nemusim ::-DD:
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: 2.0 Diesel 2009
nevím nevím jak by si chtěl na kliku dát 4 ložiska..??? ::-DD:Kolben píše:Pry tam v prvnich motorech byly 4 loziska na klice (problemy) a v novejsich zrejmne od roku 2010 jich tam dali 5 a tim skoncily problemy s klikou a loziskama. Nicmene rozebrany sem to nevidel Tak snad mi dýler pri koupi nekecal, kdyz jsem se ho ptal na spolehlivost tohoto motoru.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: 2.0 Diesel 2009
2 litry za vymenu jsou nic. Kolega s 1.9TDI od zacatku doleval tak litr na 3 tisice...Kolben píše: Proto se desim toho, ze bych mel jednou nekdy dolejvat 2 litry na 15000km.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: 2.0 Diesel 2009
No vidis a ja mel jeste pred par lety Golfa 1.9TDi 77kw a ten si za cca 20tisic nevzal vic jak pul litru. V BMW co mam, tak s tim sem najezdil za dva roky 130 tisic a ten si nevzal od vymeny k vymene vic jak litr a to se olej menil +-po 42tisicich. Tak proto se divim. Ale jak rikam, Subaru je ted muj milacek. Prdim na VW. BMW mam porad rad, ale tu radost za volantem jako subaru nenabidne. Uz je to prostě auto pro stary paprdy, kterejm je jedno, ze se volantem otaci stejne zlehka pri parkovani jako pri 200km/h na dalnici
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- MKo
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Martin Komora
Re: 2.0 Diesel 2009
Tak ja som v tomto smere úplne mimo, u mňa nebolo treba dolievať olej ani jeden krát! Zajtra idem na 45kkm prehliadku, uvidím čo nájdu tam ...