Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Prosím o pomoc Forestr Diesel 12/2008 klik.hřídel 5-ložisko 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: čtv srp 15, 2013 1:51 pm
Příspěvky: 4
Zdravím všechny. Mám najeto 165tkm a objevilo se drobné cinkání v motoru. Mám v háji 5-ložisko na klikovce. Dočetl jsem se, že jde o neoficiální výrobní vadu. Nemáte tady někdo nějakou zkušenost? Děkuji


čtv srp 15, 2013 9:25 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 8894
Bydliště: Hradubice
revis: a nejsou to vstřiky ? Myslím, že tady u nás jsou minimálně 2 forestíci, kterým odešel motor, tak se možná ozvou.

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13 Obrázek Legacy 3.0R H6 Spec.B MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09 Obrázek


čtv srp 15, 2013 9:42 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 08, 2011 12:39 pm
Příspěvky: 2759
Bydliště: Jizni Australie
A jak víš, že je to 5. ložisko? Máš nějaké další projevy typu vysoká teplota chladící kapaliny při zátěži, apod. ?

Ono tato závada se obvykle projevuje tak, že nedostatečně ukotvená hřídel (problém původního bloku) postupně vybrušuje blok a motor se začne přehřívat, typicky u Forestra pak jízda na dálnici v protivětru do kopce a chladící kapalina přeteče. Teplota se dá nejlépe sledovat přes OBD. Co jsem tohle kdy v minulosti sledoval, tak standardně se mění polomotor, v případě tvého Euro IV je to možné jen za Euro IV z novější produkce, který už je na tom lépe.

_________________
Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011


pát srp 16, 2013 12:23 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv srp 15, 2013 1:51 pm
Příspěvky: 4
Protože se mi to nepodařilo zadřít. Nechal jsem to rozebrat a vysledek. 5ložisko v háji.


pát srp 16, 2013 1:17 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 08, 2011 12:39 pm
Příspěvky: 2759
Bydliště: Jizni Australie
Blok je netknuty? To jsi asi prvni, komu se to podarilo dostat do teto faze bez zadreni. Pokud to mas rozebrany a ostatni je jinak ok, stejne by mi davalo smysl vymenit. Nicmene Euro 5 pouzit nemuzes, natoz ty z 3.generace dieselu. Pokud bys do toho sel, tak pro Euro IV je nejvhodnejsi kombinaci 11010AB073 shortblock a 12200AA480 klikova hridel, ktere jsou posledni a nejodolnejsi pro Euro IV.

Vymena ciste jen jednoho loziska to ti okomentovat nedokazu, neslysel jsem o tom...

Nemas to nahodou vyfoceny? Zatim jsem vsude videl jen "finale".

_________________
Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011


pát srp 16, 2013 4:17 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv srp 15, 2013 1:51 pm
Příspěvky: 4
Ostatní je vše v pořádku. Je nějaká možnost ti zavolat a probrat to po telefonu? Dík


pát srp 16, 2013 4:39 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: