Životnost subaru motorů...
Re: Životnost subaru motorů...
no tak se taky přidám - impreza GF '99, 2.0 92 kW. Koupeno 7 let zpět při asi 140k, a krom toho že klapal píst (dle Mirka Bíma neřešit) tak vše ok. Aktuálně cca 230k, studenej píst si spokojeně klape dál, na motoru nebyla jediná závada. Olej Sunoco 5W50 měním po 10tkm, poslední tak 2 roky jezdím s vifem. Měněný svíčky, kvůli blbýmu přístupu jsem tam dal iridiový Densa TT, tak jsem zvědavej jestli dají těch 70-100k.
Chytá furt stejně (dobře) i v -30, za výměnu si nevezme nic (resp. nelze to změřit). Na Slovensku umí jezdit na okreskách těsně pod 7 (tam fízlové měřej snad i na výjezdu z garáže), po Praze v zimě krátký cesty okolo 12, běžně tak 8-10 podle toho kde a s jak těžkou nohou.
Za mě velká spokojenost s tímhle motorem, mít to šestku je to dokonalý. Tak doufám že ta životnost nebude 200-250
Chytá furt stejně (dobře) i v -30, za výměnu si nevezme nic (resp. nelze to změřit). Na Slovensku umí jezdit na okreskách těsně pod 7 (tam fízlové měřej snad i na výjezdu z garáže), po Praze v zimě krátký cesty okolo 12, běžně tak 8-10 podle toho kde a s jak těžkou nohou.
Za mě velká spokojenost s tímhle motorem, mít to šestku je to dokonalý. Tak doufám že ta životnost nebude 200-250
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Životnost subaru motorů...
Pokud bude mit olej nebo ho nekde brutalne neuvaris, je 400-500 tisic km najezd v pohode. Driv se ti rozsype kvuli rzi.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- jazzhill
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Ota Černý
- Bydliště: Krkonoše
Re: Životnost subaru motorů...
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
- sorzen
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: sob pro 01, 2018 12:26 am
- Jméno a příjmení: Jan Syrovátka
- Bydliště: Plzeň Lochotín
Re: Životnost subaru motorů...
Moc pěkný videjko. Ten děda je dobrej ambasador značky
Toyota Corolla E11(liftback) '00 - Nimbus 2000
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Životnost subaru motorů...
Tj krásné tamní klima jistě navíc svědčí plechům lesníka víc než u nás,sůl tam zřejmě neznají,ne na cestě
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- sorzen
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: sob pro 01, 2018 12:26 am
- Jméno a příjmení: Jan Syrovátka
- Bydliště: Plzeň Lochotín
Re: Životnost subaru motorů...
No ta storka, jak projel ty závěje sněhu na uzavřené cestě a ještě na letňácích je super. Připomělo mi to spolužáka, co mě k Subaru přived. Ten v době, kdy jsme kupovali byty v Plzni koupil za podobný peníz H6 '04. S tím, že klidně bude bydlet v něm a to auto vydrží jako ty byty
Teď má 430k nalítáno a krom těsnění úplně bez problému. Motorově je to auto po záběhu takže možná měl s tou životností jako u bytu pravdu a třeba i zaatakuje ten milion Ještě teda když je řeč o milionu, tak jsem viděl tohle:
https://autoroad.cz/zajimavosti/94923-m ... milionu-km
dokonce milion mil a to v Huyndai během 5 let.
Teď má 430k nalítáno a krom těsnění úplně bez problému. Motorově je to auto po záběhu takže možná měl s tou životností jako u bytu pravdu a třeba i zaatakuje ten milion Ještě teda když je řeč o milionu, tak jsem viděl tohle:
https://autoroad.cz/zajimavosti/94923-m ... milionu-km
dokonce milion mil a to v Huyndai během 5 let.
Toyota Corolla E11(liftback) '00 - Nimbus 2000
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Životnost subaru motorů...
Jo to tu běželo nedávno,odkaz jsem dával myslím i já,ta moje hlava... Ale budiž rozhodně nemálo k dobru lesníka,že je to ročník 99,ne pětileté auto,tj zas pak srovnání úplně jinde když je auto takhle v zápřahu denodenně,podobně jako taxíky,tak pokud je vydařený motor,tak vydrží hodně set tisíc km,taxikáři ostatně ví co volit,vidím to zde co tu jezdí...
Jinak opravdu lesníci byli a jsou furt držáci,hlavně se neserou a neotravují majitele zbytečnými poruchami,ani po těch letech,neskutečné...
Jinak opravdu lesníci byli a jsou furt držáci,hlavně se neserou a neotravují majitele zbytečnými poruchami,ani po těch letech,neskutečné...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: Životnost subaru motorů...
s 2.0 s 92kW jsem dnes na 323.000 km v LPG, tento typ motoru se prostě Subaru povedl, zatím mám jen lehký průsak oleje jinak vše OKxtcc píše:no tak se taky přidám - impreza GF '99, 2.0 92 kW.
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
Re: Životnost subaru motorů...
Zdravím, uvažuji o koupi auta, co by mohlo zase vykouzlit úsměv na mé tváři, stejně jako kdysi Nissan Primera P11. Tu jsem zrušil kvůli korozi a sehnat zachovalou už je dneska opravdu problém, ale to auto mi fakt vyhovovalo. Potom jsem vzal od známého jedničkovou oktávu tdi a to je děs. Sice jsem ji už dost posunul od série, co se týče podvozku a odhlučnění, ale i tak v tom sedím jako v lese na pařezu a furt ne a ne se s tím autem sžít. Než jsem začal před dvanácti roky jezdit Nissanama, tak jsem si o nich napřed pohledal vše dostupné a tak nějak jsem už dopředu věděl, do čeho to jdu, teda aspoň teoreticky. To samé teď absolvuju i se Subaru. Láká mě outback čtvrté a možná i páté generace, ten vypadá ještě lépe. Ale jak mě učarovala kastle, tak o to větší dilema mám s motorem. Dojíždím do práce 40 km tam a pak zpátky plus něco pro sebe, takže řeším, jaký zvolit motor. Jestli dvoulitr či dvaapůlku a dát lpg a nebo jít do nafty, ale o té jsem zatím četl spíš jen negativa. Lpg je další systém v autě, co se může kazit, v primeře jsem si s tím užil svoje než se odladil, ale pak to byla paráda na spotřebu i s dvoulitrem, kterého nijak zvlášť provoz na plyn neničil. Tak bych se chtěl zeptat vás, co máte dlouholeté zkušenosti, jakou motorizaci zvolit. Jestli benzín a plyn a nebo nějakou naftu a jestli se podařilo nějakou generaci opravdu vychytat, protože jsem někde četl, že snad EE20 je už spolehlivý motor. Děkuji za rady a přeji slunný víkend....
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Životnost subaru motorů...
Naftu opravdu ne, dá se tu o tom dočíst dost. Když je nutné LPG, tak nejlépe SOHC motor, který nemusí na seřízení ventilových vůlí ven z auta. Nejlépe tedy 2.5 v té generaci, co se dělala tuším do 2008.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
Spyke: vítej u nás , je potřeba napsat ještě 2 příspěvky (někdo z adminů musí odsouhlasit) a potom můžeš posílat interku a psát bez odsouhlasení.
Naftu tady doporučujeme jen novou MY13+ (NIKDY jetou) a hlavně delší trasy bez kratších (+hlídání kvality nafty). Denně 40 km jedním směrem jsou slušné kilometry. Novější motory v otíkovi (2.5) s CVT to mohou zvládnout za 7,8 l/100 benzínu. Já LPG nemám, protože mé spotřeby jsou už tak dost nízké a hlavně bych nemohl do parkovacích domů. Na těch denních 40 km bych se nebál ani s H6. 4.generace měla ještě motor 3.6, na delší trasy jezdí velice dobře (viz spotřeby u mne v podpisu). Nejsem brzda provozu , ale jezdím souvisle.
Naftu tady doporučujeme jen novou MY13+ (NIKDY jetou) a hlavně delší trasy bez kratších (+hlídání kvality nafty). Denně 40 km jedním směrem jsou slušné kilometry. Novější motory v otíkovi (2.5) s CVT to mohou zvládnout za 7,8 l/100 benzínu. Já LPG nemám, protože mé spotřeby jsou už tak dost nízké a hlavně bych nemohl do parkovacích domů. Na těch denních 40 km bych se nebál ani s H6. 4.generace měla ještě motor 3.6, na delší trasy jezdí velice dobře (viz spotřeby u mne v podpisu). Nejsem brzda provozu , ale jezdím souvisle.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
Spyku 2.5 Outback 3.generace je LPG friendly.
4 generaci moc lidí nemá.ted nedávno přestavoval na plyn MrRichie,a i uživatel suubaru jezdí plyn taky ne moc dlouho ,tak se jich optej.
4 generaci moc lidí nemá.ted nedávno přestavoval na plyn MrRichie,a i uživatel suubaru jezdí plyn taky ne moc dlouho ,tak se jich optej.
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Re: Životnost subaru motorů...
Tak to jste mě moc nepotěšili, protože právě verze od roku 2009 se mi líbí nejvíc, škoda. Ono by to samozřejmě šlo i bez lpg, ale to je potom rozdíl oproti současné naftě v oktě tak 15 tis. za rok jen za km do práce, což už je docela pěkná částka i kdybych měl část investovat do větší údržby skrz provoz na plyn či naftu a za zbytek si udělat hezkou dovču na pár dní tady v ČR. To je snad nejhorší možná varianta, že když člověk narazí na auto, co by se mu fakt líbilo a byl by určitě spokojený i jízdně, tak není schopný vybrat motor. Budu dál číst zkušenosti majitelů a uvidí se. V nejhorším dám přednost jiné značce, ale jednoznačně se vracím do Japonska. I když to nemám ve zvyku, ale půjdu očumovat do nějakého bazaru v Ol kraji a vyzkouším nějaký outback, třeba mi to auto nesedne a vyřeší se můj problém s výběrem motoru.
Tak jsem si udělal konečně čas na to, abych přečetl pár diskuzí ohledně lpg a tak nějak jsem to zavrhl kvůli ne úplně jednotnému názoru na zástavbu a provoz vzhledem k možným, spíš jistým, nákladným investicím spojených s dlouhodobým provozem na lpg. Zkusím ještě pohledat info ohledně nafty, na co ty motory odcházejí a tím to pro mě asi končí. Napřed jsem si měl pohledat informace a až pak se zaregistrovat. Byl jsem trošku zbrklý, asi nadšením z vyhlídnutého modelu, sorry.
Tak jsem si udělal konečně čas na to, abych přečetl pár diskuzí ohledně lpg a tak nějak jsem to zavrhl kvůli ne úplně jednotnému názoru na zástavbu a provoz vzhledem k možným, spíš jistým, nákladným investicím spojených s dlouhodobým provozem na lpg. Zkusím ještě pohledat info ohledně nafty, na co ty motory odcházejí a tím to pro mě asi končí. Napřed jsem si měl pohledat informace a až pak se zaregistrovat. Byl jsem trošku zbrklý, asi nadšením z vyhlídnutého modelu, sorry.
Naposledy upravil(a) Spyke dne ned úno 17, 2019 10:14 pm, celkem upraveno 1 x.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Životnost subaru motorů...
Tak registrace na foru te nic nestala je to o mnoho lepsi, nez kdyz bys bez zkusenosti koupil rovnou boxer diesel a ted resil co se zakukanym motorem
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Životnost subaru motorů...
No právě, tyhle bezhlavé koupě už mám snad za sebou. Už kdysi dávno jsem dost zvažoval koupi nissanu a když už jsem si pro něj šel, tak mozek věděl, že to je dobrá volba a po chvilce si bylo jisté i srdce a tenhle postup bych chtěl zachovat i dál i když na pořadí tak úplně nesejde. O tom, že bych chtěl provozovat čistý benzín, nejsem úplně přesvědčený a nafta padá. Zbývá mazda nebo honda..., ale i tak jsem z toho kapánek smutný.....