Životnost subaru motorů...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
No ale tak to bývalo vždycky i moje EJ22 měla najeto 270 000 a brala litr oleje na 1000 km. Řešení, neřešit to a lejt olej a nebo překroužkovat a jede se dál. Tenkrát mi Als řekl, ať si spočítám, za jak dlouho proleju v oleji cenu opravy a vyšlo mi, že nespravuju a jezdím.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Životnost subaru motorů...
Moje EJ20 v Impreze mela kdyz jsem ji prodaval 333 tisic a jestli jsem za vymenu dolil pul litru nebo litr, tak to bylo maximum.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Životnost subaru motorů...
Pete - řešil jsem něco podobného - koupil jsem forstera co měl motor Ko (ten samý 121 kw) - Ono totož na tenhle motor respektive hlavy se dá dát spodek z jakéhkoliv 2,5 motoru . Takže si sežeň motor 2,5 115kw (což se bude sháně ručitě lépe než 121) a nech přehodit spodek motoru..
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Životnost subaru motorů...
já samozřejmě Dustra nechci proto jsem si koupil Forestra zvedl ho a zadekloval a ted se modlím abych to taky dotáhl aspoň na 500000km bez nějakých velkých a nákladných oprav :845:
- Nemmo
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: pon lis 10, 2014 2:32 pm
- Jméno a příjmení: Daniel Stehnej
- Bydliště: Praha
Re: Životnost subaru motorů...
...já mám 315 a nedolejvám (cca 8 tis do výměny nic a nyní cca 3 tis. po výměně a pořád nic), takže zatím olej asi nežere....
Re: Životnost subaru motorů...
Já mám najeto na 2,5 115kW 320 tis. Mám horší starty. Točí to dlouho než to začne kuckat a pak se to rozběhne. Záležitost cca 3-5sec.
Po výměně oleje mám najeto 7 tis a jestli ubylo tak 2mm od horní rysky tak je to hodně.
Taky asi bude načatý tesnění pod hlavama. Motor se mi v létě jak byly ty vedra se zapnutou klimou přehřejval ale na diagnostice mi žádné spaliny ve vodě nezměřili. Taky sem měnil chladič za novej. Tak uvidím tohle léto, třeba to těsněním nebylo a budu spokojeně jezdit dalších x tisíc km Jo a jezdím na LPG.
Po výměně oleje mám najeto 7 tis a jestli ubylo tak 2mm od horní rysky tak je to hodně.
Taky asi bude načatý tesnění pod hlavama. Motor se mi v létě jak byly ty vedra se zapnutou klimou přehřejval ale na diagnostice mi žádné spaliny ve vodě nezměřili. Taky sem měnil chladič za novej. Tak uvidím tohle léto, třeba to těsněním nebylo a budu spokojeně jezdit dalších x tisíc km Jo a jezdím na LPG.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Životnost subaru motorů...
2,5 127kW EJ 253, najeto 200 000km na LPG (od nového).
Motor funguje, olej se neztrácí.
Momentálně ale mám ztrátu tlaku na 3 válci a ventilové vůle jsou OK.
O svátcích mě tedy zřejmě čeká přebroušení hlavy a výměna těsnění pod hlavou.
Motor funguje, olej se neztrácí.
Momentálně ale mám ztrátu tlaku na 3 válci a ventilové vůle jsou OK.
O svátcích mě tedy zřejmě čeká přebroušení hlavy a výměna těsnění pod hlavou.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1315
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Životnost subaru motorů...
Jo tak to mě v servisu také několikrát ubezpečovali že je těsnění OK a nakonec jsem měnil celou hlavu. 150tkm, nebyl olej ve vodě ani voda v oleji, jen se to přehřívalo a vyfoukávalo to vodu z okruhu do expanzky.dracekvo píše:Taky asi bude načatý tesnění pod hlavama. Motor se mi v létě jak byly ty vedra se zapnutou klimou přehřejval ale na diagnostice mi žádné spaliny ve vodě nezměřili. Taky sem měnil chladič za novej. Tak uvidím tohle léto, třeba to těsněním nebylo a budu spokojeně jezdit dalších x tisíc …
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Re: Životnost subaru motorů...
Já mám jeden z nejlepších motorů SUBARu(které se povedly). V křovinořezu je 4-taktní 1 válcový(asi boxer) motor SUBARu Robin . Je tichý, výkonný, malý, s velkým krouťákem. Dobře se startuje.
S tímhle motorem jsem SPOKOJEN.
S tímhle motorem jsem SPOKOJEN.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
Re: Životnost subaru motorů...
turbolegacy z letosniho jara
Re: Životnost subaru motorů...
..hezká porce km I(-,^)I I(-,^)I
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Re: Životnost subaru motorů...
tak nezbývá nic jiného než popřát pohodový dojezd k pulmili a mnoho dalších spokojených km! I(-,^)I
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1536
- Registrován: úte čer 05, 2012 7:06 pm
- Jméno a příjmení: František Jindra
- Bydliště: Semily
Re: Životnost subaru motorů...
Já mám na forestru SF s turbínou namotáno 381tis.km a od výměny k výměně dolévám 0,4-0,7l na 15000km,je teda pravda,že dávám ten olej od MO za cca 2,2t.kč. Motor původní,neklepe,startuje na cvrnknutí,jen hlavy jsou po výměně. Doufám,že to do toho půl mega dotlačím!
Subaru Forester MY 01 S-Turbo 130KW EX
Subaru Forester MY 06 2.5XT MT
Subaru outback 2,5 115kw MY 2001 AT a v cervený,heč! EX
Subaru outback 2,5 121kw MY 2007 MT šampaň
Subaru Forester MY 06 2.5XT MT
Subaru outback 2,5 115kw MY 2001 AT a v cervený,heč! EX
Subaru outback 2,5 121kw MY 2007 MT šampaň
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
Táhne mi u forýska pomalu ke 300 tis. km a už to taky bere olej. Zatím něco mezi 1-2 l do výměny, dle stylu jízdy.
Zvažuju, zda to řešit nebo nechat (otázka, co tomu řekne katalyzátor aj. prvky ve výfuku). Možnost vyndat a vyměnit kroužky při výměně spojky, což by bylo nejvýhodnější. Ale kdy odejda už ta 2. spojka těžko říct .
Pravda je, že motor dostal zabrat i od odepsané vodní pumpy a vadného termostatu.
Zvažuju, zda to řešit nebo nechat (otázka, co tomu řekne katalyzátor aj. prvky ve výfuku). Možnost vyndat a vyměnit kroužky při výměně spojky, což by bylo nejvýhodnější. Ale kdy odejda už ta 2. spojka těžko říct .
Pravda je, že motor dostal zabrat i od odepsané vodní pumpy a vadného termostatu.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)