Životnost subaru motorů...
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
Spyke za A je správně...bohudík fanatismus z mé strany určitě nepanuje!!. Mám hvězdy rád,ale vše má své hranice prožitku...(vlastních zkušeností napříč značkou mám poměrně rozsáhlé).
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: Životnost subaru motorů...
To neni fanatismus, to jsou tvrdy fakta. Octavka se svetlou vyskou 140 mm drhne podvozkem o asfalt, Levorg se svetlou vyskou 135 mm o asfalt logicky drhout nemuze... To je prece jasny...SCOOTER píše:Spyke za A je správně...bohudík fanatismus z mé strany určitě nepanuje!!. Mám hvězdy rád,ale vše má své hranice prožitku...(vlastních zkušeností napříč značkou mám poměrně rozsáhlé).
Je fakt, ze kazda znacka ma neco. Z myho pohledu je i fakt, ze Subaru je drazsi na udrzbu (mluvim na zaklade zkusenosti s XV), ale porad je to v moznostech prumerne vydelavajiciho cloveka. Je ale treba si uvedomit, ze kdo chce mit opici, musi mit na banany.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22694
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Životnost subaru motorů...
Nevim, s Levorgem jsem nejezdil, nemůžu posoudit. Ale jinak asi hlavně kvůli světlé výšce bych si ho ani pořídit nechtěl. Každopádně i z x jiných aut, co jsem řídil, který měly normální podvozek, žádný offroad nebo SUV (a ani to nebyly subaru, abych nebyl za fanatika) jsem s ničím neměl tak absolutní problémy s průjezdností i v běžném provozu, jako s dvojkovou Octavií. Takže jsem se jenom podivoval nad tím, že si to někdo ještě dobrovolně sníží, protože z mých zkušeností je dost utrpení s tím jezdit i po městě, když si člověk musí dávat sakra bacha na každý zpomalovací práh, aby na něm nenechal olejovou vanu. Naproti tomu s jízdníma vlastnostma jsem u ní zas takový problém neměl - nemá to trakci, takže na kluzku je dost nevypočitatelná, navíc s tím přeposilovanym řízením, ale jinak mi přišlo, že jezdí celkem normálně, při běžném ježdění celkem drží, ...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Životnost subaru motorů...
Žádné jiné auta neškrtají tak často při přejezdu retardéru jako octávky,běžné oktávky.Nevěnoval bych tomu pozornost,ale když to člověk slyší po sté,je mu už cosik čudného na tom
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
Já myslím, že není zase takové překvapení, že na klubu příznivců značky Subaru, panuje k této značce větší náklonost, než třeba na VW fóru. A u fanoušků už to tak běžně bývá, že když mají něco rádi, tak nějakou tu nectnost odpustí. A jistá zaujatost a vyhraněnost je taky na místě. To se běžně s fanouškovstvím pojí.
Běžte OZP vysvětlovat, že té jeho Bohemce nemá smysl fandit, když to hrajou na prd nebo Bonymu to samý o Spartě. Jsem zvědav, co vám řeknou.
Jasně, vy všichni co jste prozřeli a s chladnou racionalitou jste si pořídili přepravník z bodu A do bodu B, který je vyšší, tišší, rychlejší, levnější a nerezne to nadšení nechápete. Ale někteří z nás holt to nemají jenom jako přepravník, ale mají k tomu nějaký emotivnější vztah a o vaší racionalitě si myslí své.
Osobně jsem rád, že běhá po světě tolik neracionálních emotivních pitomců. Snad díky nim ty naše podřadný káry hned tak nezmizí....
Běžte OZP vysvětlovat, že té jeho Bohemce nemá smysl fandit, když to hrajou na prd nebo Bonymu to samý o Spartě. Jsem zvědav, co vám řeknou.
Jasně, vy všichni co jste prozřeli a s chladnou racionalitou jste si pořídili přepravník z bodu A do bodu B, který je vyšší, tišší, rychlejší, levnější a nerezne to nadšení nechápete. Ale někteří z nás holt to nemají jenom jako přepravník, ale mají k tomu nějaký emotivnější vztah a o vaší racionalitě si myslí své.
Osobně jsem rád, že běhá po světě tolik neracionálních emotivních pitomců. Snad díky nim ty naše podřadný káry hned tak nezmizí....
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Životnost subaru motorů...
Tady jde dodat jen AMEN. Krásně napsaný.
Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
Tome o pitomcích jsem nic nepsal...a o podřadných kárách už vůbec né!!. Co se týče značky Subaru tak je mi stále blízká,ale už to neni má priorita v tom jezdit!...protože vim že se odvezu úplně stejně i v jiném autě(mnohdy i levněji).
Reagoval jsem pouze na blábol ohledně škrtání podvozku o retardéry apod...co si budeme nalhávat vždyť víme že to tak neni...hlavně že je tu mír.
Reagoval jsem pouze na blábol ohledně škrtání podvozku o retardéry apod...co si budeme nalhávat vždyť víme že to tak neni...hlavně že je tu mír.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2900
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Životnost subaru motorů...
Tak s tím bych si dovolil nesouhlasit a uvedu dva příklady:SCOOTER píše:...protože vim že se odvezu úplně stejně i v jiném autě...
1. o víkendu u kamarádů s STičkem - cesta Jičín - přes Kumburk do Nové Paky, samá zatáčka, stoupání, serperntiny. Plná palba, občas to na mokru trochu klouzlo v zatáčce, klasika. A když kamarádka vystupovala, veselý úsměv, radost a že klidně pojede znovu.
2. dnes služební Fabií, v Hodkovicích stál chlapík na zastávce busu a mávnul jestli ho vezmu do Liberce - říkám klidně až do nemocnice (kam jsem skutečně jel) - a kdo zná I/35 z Hodkovic na odbočku k Jablonci, tak ví, že se v těch zatáčkách dá jet v klidu 140 a je to tak akorát. Pak přeskočíš Dlouhý most a jsi v Liberci. Parádní svezení. A chlapík si na první červerné vystoupil a že už mu to stačí a žádný úsměv.
Z toho je vidět, že jízda v Subaru je jiná, lepší a spolujezdci činí větší potěšení (já už jsem se tak trochu naučil si užívat i to cestování Fabií )
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Re: Životnost subaru motorů...
Náklonnost ke značce a nebo fanatismus jsou dvě odlišné věci a nejsem z těch, co by se spokojili s prohlášením, že Subaru je nejlepší na světě a nemá smysl o tom diskutovat a tečka, dost bylo diskuze. A kdyby mi nebylo tohle prohlášení vysvětleno, tak bych nevěděl, co si o tom mám myslet a jsem rád, že je to "jen" ta náklonnost, navíc v jeho případě podložena dostatečnými zkušenostmi. O tom pak žádná. Co se týče provozu mojí Octavie a ještě jednou připomínám, že jedničkové řady, dvojku bych tak nehanil, tak to jsem opravdu chladný racionalista. Doveze mě z bodu A do bodu B za slušné provozní náklady, ale požitek téměř nula. Naopak primera byla srdcovka, ale taky ne hned od začátku, ale to už jsem zde popisoval. Outback a legacy se mi líbí, ale tep mám zatím v normálu, tak uvidíme časem. Třeba se ze mě taky stane fanda Subaru a budu tu značku provozovat jako nissany přes deset let. Kdyby mi strohá racionalita vyhovovala a stačila, nechám doma oktu a nehledám emoce z jízdy. Racionalista jsem, ale u auta bych chtěl ještě něco málo navíc.
Re: Životnost subaru motorů...
.dundee. Pokud se povezu jako stopař a borec bude divočit, tak si nejsem úplně jistý, jestli to vykouzlí úsměv na mé tváři i kdyby mě vezl autem za dva melcky a představil se jako Roman Kresta. Prchám, dokud jsem celej....a s čistým spodním prádlem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
Miloši to samozřejmě vím, že jsi nic takovýho nepsal. Taky to nebylo myšleno jen na tebe, ale obecně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
Spyke- ještě k tý Honda Accord 8 generaci ,ty už máš pozjistovaný že jsou ty benzínové motory vhodné na LPG?
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Re: Životnost subaru motorů...
Ano, konkrétně 2,4 by k tomu měla být i přes nedoporučení výrobce vhodná. Vycházím ze zkušeností majitelů a hlavně týpka ze Žatce-lpg perfect, co tyto přestavby osobně dělá a platí za odborníka, někde na něj mám i odkaz, kdybys chtěl. Dokonce není nutný ani přímaz a následný provoz na lpg se neprojevuje nějakým výraznějším seřizováním ventilové vůle oproti provozu na benzín. Diskuze, co jsem četl, byla vedena opravdu odborně a recenze mě v tom ještě utvrdily.
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
A manuál nebo automat?jsou tam nějaký slabiny? jinak dík za tip,hned jsem je šel včera hledat
Mimochodem dal jsem si do vyhledávače na mobile Hondu a toho Outbacka ,hond 90 Subaru 8 ,ale ani ty hondy tady nejsou vidět.
Mimochodem dal jsem si do vyhledávače na mobile Hondu a toho Outbacka ,hond 90 Subaru 8 ,ale ani ty hondy tady nejsou vidět.
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Re: Životnost subaru motorů...
O Hondách bych tady zrovna nepsal..... Napiš mi na mail hstanda@seznam.cz a pošlu ti odkaz na ten plyn v Žatci a naskenuji informace ze Světa motorů ohledně accorda i když na netu je toho docela dost. Snad bych se k tomu zítra v práci mohl dostat.