petr píše:trochu mimo téma - dneska jsem se potkal s jedním chlapíkem s oboru a ma Dačii Dustra 1.5 diesel a vím že hodně jezdí tak mi to nedalo a zeptal jsem se na toho rumunského draka, nestačil jsem se divit, najeto 296000km a to nejen po asfaltě a podle …
No můj kamarád má taky ten rumunskej mercedes se stejným motorem. Nejede to, žere to (spotřebu má 8-10 litrů), je to škaredý, kufr to skoro nemá (malý je velký) a z pole jsem ho zapadlýho musel vytáhnout s imprezou.
Jinak nájezd skoro žádnej, takže se na tom nic nevys...., jen komplet výměna předních brzd. Mimochodem ty jejich "origo" kotouče vydržely jen to co desky.
Zdravím kolego do lesů. U Dacie záleží na štěstí. Nezmar to sice je, ale pár much má.
Dacky jsme měli u firmy jako služební. Některé kousky najezdily přes 400tis+
Mínus:
Třeba na SUV by nemusely skoro všechny hadičky, čidla a káble věst na spodku kastle. Stačila větev a všechny plastové sponky se vyrvaly z kastle. Dvakrát jsem utrhl čidlo k filtru pevných částic.....jezdilo to dlouho i bez čidla=oprava za 10tis:)
Elektronické AWD oproti SUBARU slabota.
2*rovnání zadní nápravnice "traverza není tak pevná jak vypadá"
Brzo reznou výfuky a další díly.
Dlouhé řazení, páka dost vachrlatá.
Řízení a naklápění, měkčí tlumiče nedotáčivé.....na SUBARU nemá.
Plus:
Světlá výška
Opravdu spotřeba 5,5-7l jde v kombinaci silnice/les udělat. Jen se zapnutým předkem.
Motor Renault docela šlapal. Trochu traktorový zvuk, ale jel v naftě slušně.
Základní oplechování motoru i u modelu Sandero a Logan van.
Jednoduchost....balónek na naftu mě 3*zachránil.
Jako pracovní auto, na hrubší zacházení za tu cenu, ideální volba. Mě Dustr zpracováním nezaujal.
U Suba mám 172000 na LPG a zatím šlape i po lesích. Samožřejmě má také plusy/mínusy.
Ať se daří. Pro admina "My se přesuneme na Dacia fórum" :subaru:
Já to nemyslel tak že bych chtěl Dustra chválit, jen mě překvapil ten nájezd myslel jsem že víc než 200000km to nevydrží natož po lese. Vzhledem k ceně auta ....
V klidu chlapci, jen to proberte, ono to není od věci. Ten nájezd mě celkem nepřekvapuje, protože Duster vlastně těží z toho, že používá výběhovou techniku. Ten motor už jezdil v R5, takže je vyzkoušenej...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
..s těma motorama od Renaultu je to asi tak..ve firmě jsme měli asi 5 kousků 1,5 diesel a všechny nalítali na osobákách hodně přes 300 tis a nic...ale tím myslím vůbec nic, jen běžná výměna spotřebních věcí jako oleje, filtry, silentbloky a pod. Ty motory sice nejedou, ale pro někoho komu to nevadí, je ten motor na celej život..a to se přiznám že nemám francouzský auta vůbec rád...
Kamaratova felicia r.v. 1998 LPG ma ju asi 5 rokov a raz mu skocil rozvod lebo mu strelilo do sania... inak bezne servisne prace... najazdene 320 000KM :845: akurat na nej jazdim kedze som dal subaru vyvarat... sem tam nieco vrzne tazsie sa niekedy radi ale na taky motor s tolkmi KM pecka hlavne spotreba
petr> vsak si Dustera kup, 4 roky staryho se 150ti tisici na hrbu uz koupis za krasnych ctvrt milionu ::-DD: Pak tady muzes poreferovat, jak jsi spokojenej... Rad si to prectu, kamarad mi furt nuti, abych si koupil Dacii nebo Renault a ja ho furt posilam do prdele :845:
No já věřím tomu, že líznout to nový a za 3 roky to zahodit je řešení pro někoho, kdo to kupuje ve stakusových sériích pro zaměstnance. Ale cokoli z Renault-Nissan s nájezdem 150+ je špatná volba.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
VDC> takhle to dela firma, co v ni pracuje bracha. Maji na leasing vsechno od Renaultu, 3 roky s tim jezdi (takze 100-200 tisic km podle typu) a pak to protiuctem daji za novy auto a furt dokola. Pak to chapu, je na to zaruka, jako novy se to nekazi a naklady jsou velmi prijatelny. Az prijdu k nejakejm penezum, taky to tak asi udelam a kaslu na to.
Zdravím mám dotaz ohledně repasovaných motorů 2.5l 121kw EJ25.
Před cca 14 dni sem zadřel tento motor. :839:
V Dobřanech mi diagnostikovali zadřenou kliku a následné proražení bloku motoru a nabídli jedinou možnost,výměna za nerepas. s cca 180 000 km. :686:
Objevil sem však repasovaný se zárukou s cca 160 000 km za lepší cenu na Bazoši v Kladně u Marka Rouse. Zajímalo by mě co na to zkušenější a případné reference na zmiňovaného subokardiologa.
Ps: Cena je cca 40000,- i s prací a repas = vyčistění zakarbovaných částí a nové pístní kroužky s těstněním.
Za rady a postřehy předem moc děkuji
garmont píše:Dneska jsem se bavil s mechanikem (Nowák - protovision ) kolik tak ty motory subaru najedou (konkrétně ten co mám já ej20) a on říkal že většinou tak 200 - 250tis a odejdou kroužky. Což mi přijde relativně nízký nájezd.. Samozřejmě že to záleží jak kdo jezdí a stará se …
mam najeto 252tis a prave delam krouzky... ::-DDD: