svítí kuře - check engine
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: svítí kuře - check engine
ja nejak neumim naklupovat v cizine, nasel jsem to tady, z domacich zdroju:
http://www.sejvi.cz/?29,diagnostick%FD- ... -s-vag-com
btw: uz jsi to zkousel?
http://www.sejvi.cz/?29,diagnostick%FD- ... -s-vag-com
btw: uz jsi to zkousel?
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: svítí kuře - check engine
ne, od té doby se mi kuře nerozsvítilo ::-DD:
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: svítí kuře - check engine
to by se mi taky libilo
ty chyby tam ale stejne porad jsou
ty chyby tam ale stejne porad jsou
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: svítí kuře - check engine
Tak se mi asi po 9000km rozsvítila kontrolka kuřete....Předpokládám stejná chyba kvůli plynu. Zapojil jsem kabel a free SSM program, ale při zapojování to hlásí chybu, resp. se to nespojí s jednotkou v autě...Stalo se vám to a jak jste postupovali? Zkoušel jsem to zapojit v různém pořadí jako kabel,zapalování či zapalování a kabel...Notebook,kde mám free SSM má Visty,ale to by asi ten problém být neměl...Dík za radu.
P.S. ještě jsem si vzpomněl, že jsem do noťase nenainstoloval SW na VAg kabel, tak to jdu ještě zkusit znova...
P.S. ..tak nic, jinak ta verze free SSM nenabízí USB port... :655: , jen COM 3,15 a 16
P.S. ještě jsem si vzpomněl, že jsem do noťase nenainstoloval SW na VAg kabel, tak to jdu ještě zkusit znova...
P.S. ..tak nic, jinak ta verze free SSM nenabízí USB port... :655: , jen COM 3,15 a 16
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
Re: svítí kuře - check engine
Rozhodně nejdřív kabel a zapalování až před spuštěním programu nebo klidně až před kliknutím na ikonku motoru ve FreeSSM.
VAG ovladače od kabelu instalovat nemusíš (pokud to nechceš používat i jako VAG kabel - třeba na VW). Na Visty není potřeba instalovat vůbec nic, buďto budou mít ovladač už v sobě nebo si ho stáhnou z Windows Update. Pokud píchneš ten kabel do USB, tak vytvoří virtuální seriovej port, to bude jeden z těch COM15 nebo 16, co se ti tam objevuje, takže je zkus, jeden bude fungovat.
A FreeSSM spouštěj až po tom, co máš kabel v USB, jinak se ti tam odpovídající COM neobjeví.
VAG ovladače od kabelu instalovat nemusíš (pokud to nechceš používat i jako VAG kabel - třeba na VW). Na Visty není potřeba instalovat vůbec nic, buďto budou mít ovladač už v sobě nebo si ho stáhnou z Windows Update. Pokud píchneš ten kabel do USB, tak vytvoří virtuální seriovej port, to bude jeden z těch COM15 nebo 16, co se ti tam objevuje, takže je zkus, jeden bude fungovat.
A FreeSSM spouštěj až po tom, co máš kabel v USB, jinak se ti tam odpovídající COM neobjeví.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: svítí kuře - check engine
zkusil si ty porty prostřídat,jestli se některý nechytne v nastavení FSSM?
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: svítí kuře - check engine
Střídal jsem to různě,ale ne úplně tak jak píše Honza, dneska už jsem z druhýho patra naběhanej až až ::-DD: , zejtra mi to kolega v práci projede jeho diagnostikou jako posledně a já to potom v týdnu testnu jak píše Honza :826:.
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: svítí kuře - check engine
jj-zkusil...ozawasan píše:zkusil si ty porty prostřídat,jestli se některý nechytne v nastavení FSSM?
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: svítí kuře - check engine
Doporucuju nejdriv ae bez kabelu podivat na COM porty v pocitaci. Ten kterej tam pribyde po zapojeni kabelu je ten pravej.
Pak pustit freessm, pak pichnout do auta, pak zapnout klicek a nakonec dat test com portu z freessm.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Pak pustit freessm, pak pichnout do auta, pak zapnout klicek a nakonec dat test com portu z freessm.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: svítí kuře - check engine
Chyb. kód: P0133 - opotřebovaná lamda sonda. Pokud tomu dobře rozumím tak bude potřeba vyměnit lamda sondu nebo to může být zapříčiněno něčím jiným?
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
Re: svítí kuře - check engine
Ten český překlad je trochu zavádějící... P0133 O2 Sensor Slow Response... Ale vypadá to na výměnu...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: svítí kuře - check engine
jj, kolega má Memoscan a tam je vše v CZ, ale i tak to je ve výsledku stejné - bude to nutné vyměnit. Našel jsem lamdu od firmy Denso za celkem přijatelnou cenu. Snad to ještě 14 dnů do výplaty vydrží nebo to mám vyměnit ihned?
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
Re: svítí kuře - check engine
No jde o to, co to přesně dělá za potíže. Mně třeba Sierra se špatnou lambdou dělala to, že to jako by nejelo, dusilo se to (možná příliš bohatá směs) a když člověk prošlápl plyn na podlahu, tak se to teprve vzpamatovalo (u Sierry ECU při plnym plynu přestane řešit lambda regulaci a pere to tam dle stechiometrického poměru; u Subaru to bude podle mě podobný). No a proč to říkám - bylo to docela nebezpečný - když člověk potřeboval třeba někde vyjet nebo odbočit doleva, tak byl problém, nedalo se spolehnout na výkon. Ale jestli ti to jede normálně a má to je nějaký kosmetický vliv, tak to určitě počká. Problém u spalování je, když se tvoří příliš chudá směs - hoří pak moc vysokou teplotou a může to něco odníst (katalyzátor, pístky, ventily...).
A vůbec, jakou jsi našel sondu? Nezapomeň, že budeš mít v tvym autě pravděpodobně 2 - jedna je regulační - podle ní se řídí ECU při běžný jízdě - přední, před katalyzátorem, od roku cca 2001 je širokopásmová (5 drátů) a zadní je za katalyzátorem nebo někdy mezi nima, když jsou 2 a ta bejvá klasická, tzv. skoková.
A vůbec, jakou jsi našel sondu? Nezapomeň, že budeš mít v tvym autě pravděpodobně 2 - jedna je regulační - podle ní se řídí ECU při běžný jízdě - přední, před katalyzátorem, od roku cca 2001 je širokopásmová (5 drátů) a zadní je za katalyzátorem nebo někdy mezi nima, když jsou 2 a ta bejvá klasická, tzv. skoková.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Ynhoj
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1028
- Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
- Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
- Bydliště: Tourov (Bavorov)
Re: svítí kuře - check engine
Zatím to nedělá s autem viditelně nic, normálně nastartuju, naskočí otáčky a po chvilce klesnou, akcelerace také bez potíží, jede to úplně stejně jako před týdnem či před měsícem.
Našel jsem např. tuto:
http://www.autodily-online.cz/cs/E-shop ... O/DOX-0120
V práci se nemůžu na to moc soustředit(zaskakuju i kolegu...) takže to byla spíše taková rychlovka a večer tomu trochu věnuju více času. Nejlepší varianta bude asi nechat vyměnit stejně obě...
Našel jsem např. tuto:
http://www.autodily-online.cz/cs/E-shop ... O/DOX-0120
V práci se nemůžu na to moc soustředit(zaskakuju i kolegu...) takže to byla spíše taková rychlovka a večer tomu trochu věnuju více času. Nejlepší varianta bude asi nechat vyměnit stejně obě...
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 131
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:00 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Tomšík
- Bydliště: Lešná Příluky
Re: svítí kuře - check engine
Ynhoj: jestli ti auto jede normálně tak s tou lambdou nespěchej. Před rokem a půl jsem dal obě lambdy nové a tento problém se mi stejně občas objevil. Problém byl v nastavení lpg vstřikovačů, občas se mi na některém rozhodilo nastavení, dávalo to míň paliva. V březnu jsem dal nové vstřikovače, ty původni měly najeto něco kolem 100 tis. km a zatím klid, žádné svítící kuře.
XV 1.6
ex: Impreza 2.0 GX kombi + LPG, MY 02
ex: Impreza 2.0 GX kombi + LPG, MY 02