Teče chladící kapalina

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
Uživatelský avatar
Japandriver
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 984
Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
Jméno a příjmení: Josef Dolinský
Bydliště: Pohorská Ves

Teče chladící kapalina

Příspěvek od Japandriver »

Zdravím z Novohradek .Prosim máme problém u tátovo imprezy teče chladící kapalina a to tak že dost .teče to dole u vodní pumpy ale ne do rozvodů ale jakoby ze zadu od motoru .Vím že je to těžký takle říct ale potřebuju vědět co by tam mohlo téct. Neni tam nějaká schovaná svorka nebo tak něco ? asi ne co ? Neni tam vidět od kud to teče ale rozvody jsou suchý a čistý .Kde to tam asi může téct asi tam neni jiná možnost než ta že je pumpa v háji co ? Díky za odpověď .Jožka .
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí :-)
Uživatelský avatar
Harry
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1517
Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

Re: Teče chladící kapalina

Příspěvek od Harry »

Japandriver píše:Neni tam nějaká schovaná svorka nebo tak něco ? asi ne co ? Neni tam vidět od kud to teče ale rozvody jsou suchý a čistý .Kde to tam asi může téct asi tam neni jiná možnost než ta že je pumpa v háji co ? Díky za odpověď .Jožka .
Rozvody s tím mají moc málo společného, jsou nad tím.
I kdyby tekla pumpa na hřídeli, tak by to na řemenech vidět moc nebylo.... :wink:
Do pumpy přímo vedou 3 tenčí hadice, a přes přírubu jedna silná od chladiče. :!:
Nesmíš bejt línej, musíš si procvičit tělo, ::-DDD: sundat ten spodní dekl, a podívat se. :845:
"Svorek" je tam až hanba, nebo až běda, nebo až, až......... ::-DD:
rozvody_2.5_2008.jpg
Tohle je podobnej motor, (ne ten samej,) a moc to tady není vidět, tak se koukni na ten druhej, je to prakticky stejný! :wink:
5551_626_novrozvody.jpg
Tady to je zblízka, i když ne z Imprezy.
Vod. p. Leg2.5.jpg
V tý díře bejvá thermostat utěsněnej gumovým kroužkem.
Tak už vidíš, kde všade to může týct.... :!: :?: :845:
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
Odpovědět

Zpět na „Motor“