Linearni akcelerace
Linearni akcelerace
Ahoj, mam Imprezu 2.0 GX 92kw 2002 kombi. A chci se zeptat na Vase zkusenosti ohledne zrychlovani. Mam pocit a realne to taky vnimam, ze mi Imprezka nezrychluje linerne. Kdyz se rozjizdim tak je docela lina, kolem 2800 otacek citim jakoby nabrala druhy dech a potom kolem 4200 treti. Je to normalni? Co tak vim u atmosferaku by mela byt akcelerace linerni a zadny 'mini turbo efekt' by tam nemel byt. Je to normalni, nebo je to nejaky problem? Porad mi sviti kontrolka motoru, ktera souvisi s horsi ucinnosti KATu (nekolikrat potvrzeno na diagnostice). KAT na tento model Imprezy je neunosne drahy proto porad jezdim s cervenym okem, ktere na mne kouka z palubky. Muze to s tim souviset? dekujiza Vase rady a postrehy. Thomas
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linearni akcelerace
Thomasi myslím že se nemusíš nijak znepokojovat. Když se podíváš křivku průběhu točivého momentu a výkonovou křivku svého motoru, tak zjistíš, že to není nic nenormálního. Vrchol točivýho momentu je u boxerů velmi vysoko, takže se prostě motor musí točit, jinak ho z něj nedostaneš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Linearni akcelerace
tak to je podobné jako u Fábie 1,2 HTP. Do 3000 lenivá, pak se probudí a táhne jako ďas a po 3500 ztrácí dech, který už nenabere :690:
Re: Linearni akcelerace
dekuji za rychlou reakci, vidim ze tady to fakt funguje jak ma :826: Jeste dotaz...nemate nahodou tip kde kopit kat na moji Imprezu, nebo jaky katalyzator by tam pasoval? nechce se mi davat original za 20tis. Ono to momentalne nicemu nevadi, ale ta kontrolka motoru je dost neprijemna hlavne na psychiku :713: a kdyby fakt byla nejaka chyba tak o tom nevim, protoze mi chceck engin porad sviti.
Re: Linearni akcelerace
thomas: Ten KAT jsem taky řešil. Mně se teda rozsvítí tak jednou za čtvrt roku. Zrovna třeba včera. Ale byl jsem u znémého změřit emise a složení výfukových plyný perfektně splňovalo předepsané normy.
Pak jsem se byl zeptat v autorizovaném Subaru servisu a tam mi technik potvrdil, že např. u mého a dalších modelů je systém nastaven na zbytečně vysokou citlivost. Sice to značí, že KAT už má za sebou to nejlepší, ale ještě zdaleka není neschopný odvádět svojí práci.
Je dobré sehnat si někoho, kdo má OBD čtečku nebo si jí koupit (stačí úplně ta nejobyčejnější splňující normu OBD, třeba připojitelná k notebooku - já sám takovou plánuju) a vždycky si nechat zkontrolovat jestli to je opravdu zase KAT (tuším chyba 520?) a chybu vymazat.
Protože se jedná o sporadickou závadu, právě to "blokování" kontrolky chybou, které zmiňuješ je důvod k tomu, že po cca 10 nastartováních by měla zhasnout. Pokud nezhasne, tak to znamená, že se mezi tím objevila znovu a znovu nebo už se jedná o trvalou závadu a KAT neplní svojí práci a to už je pak na novej (nebo vypranej v Perwolu ::-DD: - z málo jetý bouračky třeba).
Nebo v nějaké profi dílně zabývající se výfuky (teď nemyslim tam, kde je montují, ale tam, kde tomu opravdu rozumí) by ti poradili popř. i udělali místo KATu správnou trubku (bez KATu). Pak je ale problém, že musíš vždycky šmelit technickou, protože to neplní emise.
Taky se můžeš pokusit (nechat si) namontovat univerzální katalyzátor (resp. jsou tam myslím 2 za sebou), ale někdo mi řikal, že to funguje jen chvíli a po pár měsících odejde i když byl novej.
Pak se dá koupit novej, za cca 20 bez DPH u nás. O trochu míň z rajchu, ale zase platíš dopravu a je to velkej balík. No a v Británii a v USA vyráběj druhovýrobu, která vyjde cca 5-8 včetně dopravy. Ale zase je to druhovýroba, takže těžko soudit, jestli to bude fungovat a popřípadě jak dlouho.
Pokud by ses v budoucnosti rozhodl pro novej, tak taky ber v úvahu, že ho mohlo něco zničit. Nevím, jakej máš ná Réze nájezd. Ty KATy odcházej kolem 200 - 250 tis. km - opotřebením, stářím. Pokud má najeto míň, tak bych se rozhodně nejdřív pídil po tom, jestli ho něco nemohlo zničit - špatný spalování = hoření zbytků směsi právě před katem, pokud motor žere olej, tak to se na tom může také podepsat. A asi spoustu dalších věcí.
Jestli máš nějaký dotazy, tak se ptej
Pak jsem se byl zeptat v autorizovaném Subaru servisu a tam mi technik potvrdil, že např. u mého a dalších modelů je systém nastaven na zbytečně vysokou citlivost. Sice to značí, že KAT už má za sebou to nejlepší, ale ještě zdaleka není neschopný odvádět svojí práci.
Je dobré sehnat si někoho, kdo má OBD čtečku nebo si jí koupit (stačí úplně ta nejobyčejnější splňující normu OBD, třeba připojitelná k notebooku - já sám takovou plánuju) a vždycky si nechat zkontrolovat jestli to je opravdu zase KAT (tuším chyba 520?) a chybu vymazat.
Protože se jedná o sporadickou závadu, právě to "blokování" kontrolky chybou, které zmiňuješ je důvod k tomu, že po cca 10 nastartováních by měla zhasnout. Pokud nezhasne, tak to znamená, že se mezi tím objevila znovu a znovu nebo už se jedná o trvalou závadu a KAT neplní svojí práci a to už je pak na novej (nebo vypranej v Perwolu ::-DD: - z málo jetý bouračky třeba).
Nebo v nějaké profi dílně zabývající se výfuky (teď nemyslim tam, kde je montují, ale tam, kde tomu opravdu rozumí) by ti poradili popř. i udělali místo KATu správnou trubku (bez KATu). Pak je ale problém, že musíš vždycky šmelit technickou, protože to neplní emise.
Taky se můžeš pokusit (nechat si) namontovat univerzální katalyzátor (resp. jsou tam myslím 2 za sebou), ale někdo mi řikal, že to funguje jen chvíli a po pár měsících odejde i když byl novej.
Pak se dá koupit novej, za cca 20 bez DPH u nás. O trochu míň z rajchu, ale zase platíš dopravu a je to velkej balík. No a v Británii a v USA vyráběj druhovýrobu, která vyjde cca 5-8 včetně dopravy. Ale zase je to druhovýroba, takže těžko soudit, jestli to bude fungovat a popřípadě jak dlouho.
Pokud by ses v budoucnosti rozhodl pro novej, tak taky ber v úvahu, že ho mohlo něco zničit. Nevím, jakej máš ná Réze nájezd. Ty KATy odcházej kolem 200 - 250 tis. km - opotřebením, stářím. Pokud má najeto míň, tak bych se rozhodně nejdřív pídil po tom, jestli ho něco nemohlo zničit - špatný spalování = hoření zbytků směsi právě před katem, pokud motor žere olej, tak to se na tom může také podepsat. A asi spoustu dalších věcí.
Jestli máš nějaký dotazy, tak se ptej
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Linearni akcelerace
Hezky si popsal ruzne moznosti... sam vim, ze ani jedna moznost neni extra schudna, proto to porad nemam udelane. Mam najeto 127tis a check engine sviti nonstop od cca 117tis. km. Olej to nezere...ani kapku. Jediny projev je nonstop svitici kontrolka a vyse uvedeny nelinearni zatah (co asi s tim nesouvisi). Auto jsem koupil pred pul rokem a melo najeto 115500km. Uz tehdy sporadicky kontrolka zasvitila a zhasla (tak mi bylo receno prodavajicim).
Jedina vec, ktera mohla k tomu pomoci (mozna) je koncovy dil vyfuku z STI. Nevim jak dlouho tam byl, ale prave mi bylo receno, ze to muze delat ta koncovka z STI, tak jsem tam dal zpatky asi ve 120tis km originalni (pouzity) koncovy dil.
Byl jsem tri krat na diagnostice v Carpenteri a v AWD. Vyresetovali jsme chybu a natankoval jsem doporuceny V-Power od Shell. Dokavat jsem nevyjazdil ten lepsi benzin, tak kontrolka se nerozsvitila. Normalne tankuji klasickou 95 a sviti to porad. Ted to uz ani nezhasne. Kdyz ted vyresetuji chybu tak se rozsviti po cca 60km.
Emise jsem nedaval delat, to by bylo zajimave zjistit jak jsou na tom.
Jedina vec, ktera mohla k tomu pomoci (mozna) je koncovy dil vyfuku z STI. Nevim jak dlouho tam byl, ale prave mi bylo receno, ze to muze delat ta koncovka z STI, tak jsem tam dal zpatky asi ve 120tis km originalni (pouzity) koncovy dil.
Byl jsem tri krat na diagnostice v Carpenteri a v AWD. Vyresetovali jsme chybu a natankoval jsem doporuceny V-Power od Shell. Dokavat jsem nevyjazdil ten lepsi benzin, tak kontrolka se nerozsvitila. Normalne tankuji klasickou 95 a sviti to porad. Ted to uz ani nezhasne. Kdyz ted vyresetuji chybu tak se rozsviti po cca 60km.
Emise jsem nedaval delat, to by bylo zajimave zjistit jak jsou na tom.
Re: Linearni akcelerace
Jo, určitě zkus udělat emise, je důležitý vědět, jestli to jsou "jen rozmary" řídící jednotky nebo je opravdu KAT v řiti.
Co jsem se doslech po různejch servisech, tak takhle rychle odcházej KATy na Subaru z let cca 2007 a vejš.
Jestli to začlo zlobit takhle po 100 tis. km, tak bych se asi nejdřív pídil po nějaký jiný příčině (které důsledek by byl zničený KAT), ale je fakt, že Réza je něco jiného, než Outback, ale zase 92 kW N/A není žádný dělo (ve smyslu nic "závodního"), takže tam bych životnost tipoval na podobnou.
Jinou chybu jste tam nikdy na diagnostice nenašli? Třeba nějaký misfire (vynechaný zápaly) nebo tak? Něco, čehož důsledek by byla nespálená směs (něco jiného) ve výfuku za motorem (špatné svíčky, bohatá směs...), nebo příliš žhavé výfukové plyny (LPG, chudá směs...)... možná i špatné časování by mohlo udělat problém...
Co jsem se doslech po různejch servisech, tak takhle rychle odcházej KATy na Subaru z let cca 2007 a vejš.
Jestli to začlo zlobit takhle po 100 tis. km, tak bych se asi nejdřív pídil po nějaký jiný příčině (které důsledek by byl zničený KAT), ale je fakt, že Réza je něco jiného, než Outback, ale zase 92 kW N/A není žádný dělo (ve smyslu nic "závodního"), takže tam bych životnost tipoval na podobnou.
Jinou chybu jste tam nikdy na diagnostice nenašli? Třeba nějaký misfire (vynechaný zápaly) nebo tak? Něco, čehož důsledek by byla nespálená směs (něco jiného) ve výfuku za motorem (špatné svíčky, bohatá směs...), nebo příliš žhavé výfukové plyny (LPG, chudá směs...)... možná i špatné časování by mohlo udělat problém...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Linearni akcelerace
ne, nic jineho nenasli. Prave proto jsem byl ve dvou ruznych servisec a jenom rekli, ze spatna ucinnost KATu. Dam udelat emise a uvidim... jestli budou ok, tak se s tim pokusim nejakou dobu zit, az me to zase nenastve. Budu informovat, jestli na neco pridu.
- Subarek-sti
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linearni akcelerace
povysun trošku lambdu z vejfucku a máš klid. v carpentru myslím prodávaj takovej mezikus kterej tam našroubuješ a do něj lambdu.
Ja to mam na STičku a funguje na jedničku. Oba katy mám venku.
Ja to mam na STičku a funguje na jedničku. Oba katy mám venku.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Linearni akcelerace
Nemyslím si, že to je katem :655: . Pokud natankuje lepší benal tak nemá problém, přikláním se taky k lamba sondě :850:
- PavelG
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Olomoucko
Re: Linearni akcelerace
Mám taky problém s kontrolkou. Svítí skoro furt, dle OBDII chyba katalyzátoru, podezírám ale lambdu. najeto 100tkm, to by soudruhům z FHI patřilo urazit pazoury kdyby katalyzátor měl odejít tak brzo.
Potřeboval bych ale vědět podrobnosti k sondám.
U mého motoru 2.5 121kW jde o
DOX-0307 vepředu
DOX-0357 vzadu
Dají se někde sehnat technické specifikace těch sond? A mohl by někdo poradit jak je proměřit jestli nejsou po smrti?
Vím, že většina sond pracuje binárně - do 0.7V a nad 2.4V nebo tak nějak a měla by ta hodnota při běhu motoru kmitat rychle - takže osciloskop. Prý jsou ale taky sondy, které mají proporcionální výstup.
A pak problematika konektorů (zemnění, vyhřívání) ...
Když tak bych to zpracoval do wiki, když mi helfnete informacemi, odkazy a radami
Potřeboval bych ale vědět podrobnosti k sondám.
U mého motoru 2.5 121kW jde o
DOX-0307 vepředu
DOX-0357 vzadu
Dají se někde sehnat technické specifikace těch sond? A mohl by někdo poradit jak je proměřit jestli nejsou po smrti?
Vím, že většina sond pracuje binárně - do 0.7V a nad 2.4V nebo tak nějak a měla by ta hodnota při běhu motoru kmitat rychle - takže osciloskop. Prý jsou ale taky sondy, které mají proporcionální výstup.
A pak problematika konektorů (zemnění, vyhřívání) ...
Když tak bych to zpracoval do wiki, když mi helfnete informacemi, odkazy a radami
Re: Linearni akcelerace
Klasická sonda pozná jenom chudou směs nebo bohatou směs, nic mezi tím. Hodnota je buďto 0 nebo 0,7 V. Některé řídící systémy mohou zvedat potenciál sondy, aby se líp měřilo, poznalo se, když je přerušený vedení a podobně. Takže to k ní seriově připíchne třeba 1V a na vstupu do jednotky je pak 1 V - 1,7 V s čímž se lépe pracuje, navíc když je tam 0 V, tak poznáme, že je něco v nepořádku.
Řízení motoru s klasickou sondou funguje přibližně takto:
Lambda ukazuje na bohatou směs, napětí 0,7 V (nízký obsah kyslíku ve výfuk. plynech), ŘJ začne postupně ochuzovat, pak napětí na lambdě (skokově!) přejde na 0 V. ŘJ mírně obohatí, dokud na lambdě není zase 0,7 V. A ŘJ zase začně ochuzovat. Proto tam vznikaj ty oscilace, ale nemusejí být nijak výrazně pravidelné ani časté. Po jednotkách sekund.
Nejsem si přesně jist, jestli to je přesně takto (možná to jde z chudé na bohatou), ale pro představu to snad stačí.
Ještě bych chtěl upozornit, že lambda není žádný snímač nebo něco, co by kontrolovalo svojí činnost. Jde vlastně o napěťový článek, kde jedna elektroda je ve výfuku a druhá v okolní atmosféře (vzduchu) a lambda raguje na rozdíl potenciálu kyslíku vně a uvnitř výfuku. Tzn. neměří složení výfuk. plynů ani nic podobného. Jen "porovnává" jestli množství kyslíku je stejné vně a vevnitř a nebo ne. Proto se taky někdy říká "kyslíková sonda". Lambda je, jak známe z fyziky, nejaký rozdíl hodnot - to platí i zde o množství kyslíku.
Detaily a jednotlivé vztahy (kde čeho víc, při čem a podobně) bych musel znovu nastudovat ze svých školních materiálů. Jak se tím dál nezabývám, tak vycházím ze cviku.
Širokopásmová lambda je úplně o něčem jiném a prakticky jsem se s ní ve svém studiju nesetkal, bohužel. Takže moc nevím, jen vím, že je schopná určovat poměr kyslíku trochu konkrétněji, než skoková sonda. Každopádně už to není zase taková sranda změřit jí. U klasické se to udělá osciloskopem, ale tady to není tak jednoduché.
Jinak aktuální hodnota lambda se dá samozřejmě spočítat za pomoci údajů z emisí, ty přístroje jí i většinou píšou.
Jinak bych mohl naskenovat nějaké materiály a dát je k dispozici, ale musím je nejdřív najít, mám to hodně hluboko zahrabané
Jinak v mym Outbacku je přední širokopásmov a zadní skoková. Ta zadní je tam JEN a JEN na kontrolu funkce katalyzátoru. ŘJ se řídí jen tou první.
Řízení motoru s klasickou sondou funguje přibližně takto:
Lambda ukazuje na bohatou směs, napětí 0,7 V (nízký obsah kyslíku ve výfuk. plynech), ŘJ začne postupně ochuzovat, pak napětí na lambdě (skokově!) přejde na 0 V. ŘJ mírně obohatí, dokud na lambdě není zase 0,7 V. A ŘJ zase začně ochuzovat. Proto tam vznikaj ty oscilace, ale nemusejí být nijak výrazně pravidelné ani časté. Po jednotkách sekund.
Nejsem si přesně jist, jestli to je přesně takto (možná to jde z chudé na bohatou), ale pro představu to snad stačí.
Ještě bych chtěl upozornit, že lambda není žádný snímač nebo něco, co by kontrolovalo svojí činnost. Jde vlastně o napěťový článek, kde jedna elektroda je ve výfuku a druhá v okolní atmosféře (vzduchu) a lambda raguje na rozdíl potenciálu kyslíku vně a uvnitř výfuku. Tzn. neměří složení výfuk. plynů ani nic podobného. Jen "porovnává" jestli množství kyslíku je stejné vně a vevnitř a nebo ne. Proto se taky někdy říká "kyslíková sonda". Lambda je, jak známe z fyziky, nejaký rozdíl hodnot - to platí i zde o množství kyslíku.
Detaily a jednotlivé vztahy (kde čeho víc, při čem a podobně) bych musel znovu nastudovat ze svých školních materiálů. Jak se tím dál nezabývám, tak vycházím ze cviku.
Širokopásmová lambda je úplně o něčem jiném a prakticky jsem se s ní ve svém studiju nesetkal, bohužel. Takže moc nevím, jen vím, že je schopná určovat poměr kyslíku trochu konkrétněji, než skoková sonda. Každopádně už to není zase taková sranda změřit jí. U klasické se to udělá osciloskopem, ale tady to není tak jednoduché.
Jinak aktuální hodnota lambda se dá samozřejmě spočítat za pomoci údajů z emisí, ty přístroje jí i většinou píšou.
Jinak bych mohl naskenovat nějaké materiály a dát je k dispozici, ale musím je nejdřív najít, mám to hodně hluboko zahrabané
Jinak v mym Outbacku je přední širokopásmov a zadní skoková. Ta zadní je tam JEN a JEN na kontrolu funkce katalyzátoru. ŘJ se řídí jen tou první.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linearni akcelerace
Já zrovínečka nedavno testoval lambdasondu u svého auta.. a výsledek je, že s největší pravděpodobností je "mrtvá".
Na svém improvizovaném oscyloskopu jsem naměřil jen nějaké rušení co tam sem tam skočilo a ani vzdáleně se nepodobalo napětí ze sondy. :6066:
Na svém improvizovaném oscyloskopu jsem naměřil jen nějaké rušení co tam sem tam skočilo a ani vzdáleně se nepodobalo napětí ze sondy. :6066:
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: Linearni akcelerace
Ahoj Thomas,
mám stejnou káru a pokud ti počítač říka, že je to katalyzátor, tak to bude on a ne lambda sonda.
Já jsme lambda sondu měnilprávě proto, že se mi rozsvítil check engine a počítač řekl chyba lambda sondy. Když mi u VJ Cars napíchli lambda sondu, tak byl její průběh skutečně nestandardní. A na celou záležitost jsme přišel tak, že jsem prošel emisema jenom díky tomu, že měřící technik zavřel "vobě voči" a řekl ať si do další technický nechám vyměnit katalyzátor. Než jsme se do servisu dostal poptat se co s tím , tak se mi rozsvítil ten check engine a pak už to bylo jasný. Jo a tak mi šla prudce nahoru spotřeba, protože ECU šla na nouzový režim.
Krom toho, když mě měřili ty lambda sondy tak se koukli i do katu a usoudili, že je O.K. Když to shrnu, tak jsme měl trochu jiný indicie, takže v tvým případě bych chybu u lamda sond nehledal. Při najetých 127 kkm ( já mám 157 kkm) bych kouknul po nějakým schopným použitým katalyzátoru. Obrať se na Vrtilku z Kladna a nebo Mirka Bíma z Čisté u Mladé Boleslavi .
Zdravím a dej vědět jak si to pořešil.
mám stejnou káru a pokud ti počítač říka, že je to katalyzátor, tak to bude on a ne lambda sonda.
Já jsme lambda sondu měnilprávě proto, že se mi rozsvítil check engine a počítač řekl chyba lambda sondy. Když mi u VJ Cars napíchli lambda sondu, tak byl její průběh skutečně nestandardní. A na celou záležitost jsme přišel tak, že jsem prošel emisema jenom díky tomu, že měřící technik zavřel "vobě voči" a řekl ať si do další technický nechám vyměnit katalyzátor. Než jsme se do servisu dostal poptat se co s tím , tak se mi rozsvítil ten check engine a pak už to bylo jasný. Jo a tak mi šla prudce nahoru spotřeba, protože ECU šla na nouzový režim.
Krom toho, když mě měřili ty lambda sondy tak se koukli i do katu a usoudili, že je O.K. Když to shrnu, tak jsme měl trochu jiný indicie, takže v tvým případě bych chybu u lamda sond nehledal. Při najetých 127 kkm ( já mám 157 kkm) bych kouknul po nějakým schopným použitým katalyzátoru. Obrať se na Vrtilku z Kladna a nebo Mirka Bíma z Čisté u Mladé Boleslavi .
Zdravím a dej vědět jak si to pořešil.