Díra do motoru
Re: Díra do motoru
Dadid: Já to psal jen pro srovnání, že vlastně v AWD daj použitý blok a repasují ho a za jen o trochu vyšší cenu je komplet nový blok s novýma vnitřnostma.
Navíc stejně tak se dá koupit i fungl nový polomotor 2.0, kde by nebyl problém s případným LPG, protože se prostě motor z auta vyndá, očeše a na nový polomotor se nastrojí hlavy a příslušenství z původního. Navíc se dá spousta věcí omrknout a zjistit, jestli není někde potřeba vyměnit něco dalšího, když už je to rozdělaný.
Navíc stejně tak se dá koupit i fungl nový polomotor 2.0, kde by nebyl problém s případným LPG, protože se prostě motor z auta vyndá, očeše a na nový polomotor se nastrojí hlavy a příslušenství z původního. Navíc se dá spousta věcí omrknout a zjistit, jestli není někde potřeba vyměnit něco dalšího, když už je to rozdělaný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Díra do motoru
OK Honzo, už rozumím. Stejně mě ale zaujala varinta přestavby na 2,5l v atmosféře s možností LPG a redukce z původního 2,0l 116KW. I když ten výkon - asi 121 nebo 125KW tuším - není o moc větší. Ale měl jsem tuhle pučený lego 2,5l a ten vyšší objem je hodně znát.
Subaru zdar, Forestrům zvlášť !
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Subaru Forester 2.0X Comfort WP 116KW 5MT MY08 - LPG Vialle
Re: Díra do motoru
No jak se říkalo, tak stále platí - objem ničím nenahradíš
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Díra do motoru
Máš recht předsedo :657: :657: . Takovej 3,0 180kw jo jo :850:
Re: Díra do motoru
Tak hledám příčinu, ale nemůžu nic najít. Ventily vypadaj OK (ty ze 4. válce jsou trochu obouchaná, jak to přeskočilo, ještě se musím podívat dovnitř), válec je nepoškrábaný, pístní kroužky OK. Jen ta ojnice to nějak neustála :686: . Hlavně musím do Forestříka hodit co nejrychjic nové srdíčko :826:
Forester MY99, 92kW, LPG, ex
Forester MY05, 92kW, daily car
Leone Stationwagon MY88, turbo 100kW, dárce
Leone Stationwagon MY86, turbo 100kW, fun car
Forester MY05, 92kW, daily car
Leone Stationwagon MY88, turbo 100kW, dárce
Leone Stationwagon MY86, turbo 100kW, fun car
Re: Díra do motoru
To Lajo:
Tak jsem procházel kompatibilitu tvého a mojeho motoru. Spodek motoru je naprosto stejný. Lze si to ověřit v on-line katalogu EPC, který jsem našel v Rusku. Doma mám novou verzi 01/2009 a je to stejné. Do katalogu stačí zadat VIN kód auta a ono ti to vyselektuje tvojí konfiguraci. Když jsem zadával tvoje VIN i VIN auta ze kterýho je motor, tak je tam shoda až na to sání. Ty máš hliníkové, já plastové. Je tam samozřejmě i jiné těsnění mezi hlavou motoru a sáním, ale jinak je to úplně stejné. Můžeš si to pro informaci ověřit sám na adrese:
http://www.subaru-piter.ru/_pages/subar ... PT11c2E%3D
Jen to má takové divné ovládání - nezobrazuje se klikací kurzor, ale jen to mění barvu. V menu se kliká ne do obrázku, ale do tabulky pod ním.
VIN auto, ze kterého pochází všechny díly je: JF1SF5LJ4WG004830
Tak jsem procházel kompatibilitu tvého a mojeho motoru. Spodek motoru je naprosto stejný. Lze si to ověřit v on-line katalogu EPC, který jsem našel v Rusku. Doma mám novou verzi 01/2009 a je to stejné. Do katalogu stačí zadat VIN kód auta a ono ti to vyselektuje tvojí konfiguraci. Když jsem zadával tvoje VIN i VIN auta ze kterýho je motor, tak je tam shoda až na to sání. Ty máš hliníkové, já plastové. Je tam samozřejmě i jiné těsnění mezi hlavou motoru a sáním, ale jinak je to úplně stejné. Můžeš si to pro informaci ověřit sám na adrese:
http://www.subaru-piter.ru/_pages/subar ... PT11c2E%3D
Jen to má takové divné ovládání - nezobrazuje se klikací kurzor, ale jen to mění barvu. V menu se kliká ne do obrázku, ale do tabulky pod ním.
VIN auto, ze kterého pochází všechny díly je: JF1SF5LJ4WG004830
Re: Díra do motoru
Tak to je teda mazec... :657:lajo píše:Tak hledám příčinu, ale nemůžu nic najít. Ventily vypadaj OK (ty ze 4. válce jsou trochu obouchaná, jak to přeskočilo, ještě se musím podívat dovnitř), válec je nepoškrábaný, pístní kroužky OK. Jen ta ojnice to nějak neustála :686: . Hlavně musím do Forestříka hodit co nejrychjic nové srdíčko :826:
Co to těsnění pod hlavou? Nemohlo to způsobit jeho poškození? Jako že voda nemaže a proto se to drblo?
Re: Díra do motoru
RallyCAD píše: Tak to je teda mazec... :657:
Co to těsnění pod hlavou? Nemohlo to způsobit jeho poškození? Jako že voda nemaže a proto se to drblo?
Těsnění pod hlavou byl nástřel přes telefon. Kdyby to nemazalo, tak by byly asi spálené (zapečené) pístní kroužky, ale ty jsou v pohodě. Tak fakt nevím. Asi to těm japonským soudruhům pošlu :845: . Ještě další foto
Forester MY99, 92kW, LPG, ex
Forester MY05, 92kW, daily car
Leone Stationwagon MY88, turbo 100kW, dárce
Leone Stationwagon MY86, turbo 100kW, fun car
Forester MY05, 92kW, daily car
Leone Stationwagon MY88, turbo 100kW, dárce
Leone Stationwagon MY86, turbo 100kW, fun car
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Díra do motoru
A nemůže to byt opravdu jen tou pístnicí :655: . Pokud se takhle jebla tak by to mohlo být špatným postupem při výrobě . Jestli byl v materiálu kaz tak by to tak smrdělo ne :?: :655:
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Díra do motoru
doufam ze se na pricinu prijde :670:
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- lojzmen
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 392
- Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
- Jméno a příjmení: Lojza
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Re: Díra do motoru
Než nasadíš původní sací potrubí, vyzkoušej těsnost jeho vodního vyhřívání do sacího prostoru(pokud je na tomto motoru použito).
A jak vypadalo těsnění pod hlavou?
I když, vodní ráz ojnice netrhá, ale ohýbá, takže asi slepá cesta.
EDIT: Hanba mne fackuje - to, co jsem měl na mysli, není vyhřívání sacího potrubí vodou, ale recirkulace výfukových plynů do sání, viz obrázek.
A ještě pro zajímavost, nevím k čemu by to bylo - na hřbetě motoru u dělící roviny je ploška s písmeny A a B do čtverce.
Jsou to tolerance píst/válec tuším. Na mých dvou motorech 2L je 3x tolerance A kromě 4 válce = B.
A jak vypadalo těsnění pod hlavou?
I když, vodní ráz ojnice netrhá, ale ohýbá, takže asi slepá cesta.
EDIT: Hanba mne fackuje - to, co jsem měl na mysli, není vyhřívání sacího potrubí vodou, ale recirkulace výfukových plynů do sání, viz obrázek.
A ještě pro zajímavost, nevím k čemu by to bylo - na hřbetě motoru u dělící roviny je ploška s písmeny A a B do čtverce.
Jsou to tolerance píst/válec tuším. Na mých dvou motorech 2L je 3x tolerance A kromě 4 válce = B.
Naposledy upravil(a) lojzmen dne ned lis 29, 2009 9:36 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díra do motoru
Lajo: a nekoukal si náhodou, jestli to nebylo tak že nejprve přeskočili rozvody, na základě toho se to potkalo, prdla ojnice a tak dále?
Re: Díra do motoru
No me docela slusne tekl benzin do valce. A to tak ze to starter neutocil, ani z kopce to neslo protocit (myslel jsem ze je jen kously starter, netusil jsem ze je valec plny benzinu) Pak se neco vyparilo a nejak jsem to pootocil nakopl a rana jak cyp. Ale autko prezilo (nastesti).
No ale co se tyce toho vyhrivani sani, tak to by v te rychlosti co jel nestacilo zaplnit valec, to by tam musela byt strasna dira.
Kazdopadne zacinam mit trosku strach. Forester poklepava od jakziva ten muj. Navic uz dostal slehu do stromu. A natoceno mam 205tkm (pokud to nekdo v nemecku nepretocil). Nerad bych aby me potkalo neco podobneho.
No ale co se tyce toho vyhrivani sani, tak to by v te rychlosti co jel nestacilo zaplnit valec, to by tam musela byt strasna dira.
Kazdopadne zacinam mit trosku strach. Forester poklepava od jakziva ten muj. Navic uz dostal slehu do stromu. A natoceno mam 205tkm (pokud to nekdo v nemecku nepretocil). Nerad bych aby me potkalo neco podobneho.
Subaru Forester MY98, 2.0, 5MT
Subaru Impreza Combi MY94, 1.8, 5MT
Toyota Corolla Liftback E11 MY2000, 1.6VVTi, 5 MT
Subaru Impreza Combi MY94, 1.8, 5MT
Toyota Corolla Liftback E11 MY2000, 1.6VVTi, 5 MT
Re: Díra do motoru
JMM: Kazdopadne zacinam mit trosku strach. Forester poklepava od jakziva ten muj. Navic uz dostal slehu do stromu. A natoceno mam 205tkm (pokud to nekdo v nemecku nepretocil). Nerad bych aby me potkalo neco podobneho.
Žádné takové, díru mám jenom já. Ty se nebudeš opičit :845: :845: . Doufám, že je to pro tento typ motoru exotická porucha.
mamut: a nekoukal si náhodou, jestli to nebylo tak že nejprve přeskočili rozvody, na základě toho se to potkalo, prdla ojnice a tak dále?
ten motor normálně ještě jel (teda na 3 válce a bez tlaku oleje) než jsem ho na kraji dálnice zastavil otočením klíčku. Tak si myslím, že to přeskočilo až následně po utržení ojnice.
Žádné takové, díru mám jenom já. Ty se nebudeš opičit :845: :845: . Doufám, že je to pro tento typ motoru exotická porucha.
mamut: a nekoukal si náhodou, jestli to nebylo tak že nejprve přeskočili rozvody, na základě toho se to potkalo, prdla ojnice a tak dále?
ten motor normálně ještě jel (teda na 3 válce a bez tlaku oleje) než jsem ho na kraji dálnice zastavil otočením klíčku. Tak si myslím, že to přeskočilo až následně po utržení ojnice.
Forester MY99, 92kW, LPG, ex
Forester MY05, 92kW, daily car
Leone Stationwagon MY88, turbo 100kW, dárce
Leone Stationwagon MY86, turbo 100kW, fun car
Forester MY05, 92kW, daily car
Leone Stationwagon MY88, turbo 100kW, dárce
Leone Stationwagon MY86, turbo 100kW, fun car