Klepání motoru
Re: Klepání motoru
Ano, u Outbacku.
To vsadím boty, že to jezdilo bez oleje. Ono z náplně 4,2 l po 1000 km je jen 3 l a pokud cca 2-3 tankování někdo nehlídal olej, tak to muselo jet už na sucho.
Myslím, že svoji roli sehrál i výrobcem doporučený olej 5W30, na který to zřejmě jezdilo.
To vsadím boty, že to jezdilo bez oleje. Ono z náplně 4,2 l po 1000 km je jen 3 l a pokud cca 2-3 tankování někdo nehlídal olej, tak to muselo jet už na sucho.
Myslím, že svoji roli sehrál i výrobcem doporučený olej 5W30, na který to zřejmě jezdilo.
Re: Klepání motoru
Co jsi všechno měnil a kolik jsi za to dal? Dělal jsi to sám?lucifr píše:Teď mám prakticky nový vnitřek motoru (když už to bylo venku, tak se udělal komplet), tak jsem zvědavej, jak dlouho to teď bude jezdit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Klepání motoru
Na takovou opravu bych si sám netroufl.
Dlouho jsem hledal kdo by mi s tím pomohl a nakonec jsem se rozhodl pro takový zapadlý servis u Prostějova, kde má zkušenosti se Subaru jak závodními, tak seriovými. Na dvoře stálo i EVO. Vše proběhlo podle domluvy. Můžu říct, že spokojenost s jednáním i s opravou. Pokud nečekáte kancelář s prsatou sekretářkou a značkovou kávou a jde vám o samotnou opravu, tak dobrý. Až na ty poznámky, že konzernovýmu TDI by se tohle nestalo :655:
Kontakt kdyžtak přes soukromou poštu.
Doufám, že všechny ty věci správně popíšu.
Motor ven, rozvody, broušení kliky, ložiska na klice, hlavy dolů, rovnání hlav, těsnění pod hlavy, pístní kroužky, ventilový vůle, všemožný gufera a těsnění, olej, filtry, svíčky. Snad jsem na nic nezapomněl.
Cena bez pár drobných 40tis Kč. Práce byla asi 13tis.
Od opravy najeto cca 3000km, motor začíná ožívat, olej hlídám při každém tankování a neubylo nic, spotřeba benzínu je trochu vyšší. Zvuky klepání jsou minulost, startuje taky podstatně dříve, teď fakt na drnk. Po 5000km vyměním olej a zvýším trochu namáhání, zatím jezdím fakt v záběhovém módu.
Pár fotek pro ilustraci
Dlouho jsem hledal kdo by mi s tím pomohl a nakonec jsem se rozhodl pro takový zapadlý servis u Prostějova, kde má zkušenosti se Subaru jak závodními, tak seriovými. Na dvoře stálo i EVO. Vše proběhlo podle domluvy. Můžu říct, že spokojenost s jednáním i s opravou. Pokud nečekáte kancelář s prsatou sekretářkou a značkovou kávou a jde vám o samotnou opravu, tak dobrý. Až na ty poznámky, že konzernovýmu TDI by se tohle nestalo :655:
Kontakt kdyžtak přes soukromou poštu.
Doufám, že všechny ty věci správně popíšu.
Motor ven, rozvody, broušení kliky, ložiska na klice, hlavy dolů, rovnání hlav, těsnění pod hlavy, pístní kroužky, ventilový vůle, všemožný gufera a těsnění, olej, filtry, svíčky. Snad jsem na nic nezapomněl.
Cena bez pár drobných 40tis Kč. Práce byla asi 13tis.
Od opravy najeto cca 3000km, motor začíná ožívat, olej hlídám při každém tankování a neubylo nic, spotřeba benzínu je trochu vyšší. Zvuky klepání jsou minulost, startuje taky podstatně dříve, teď fakt na drnk. Po 5000km vyměním olej a zvýším trochu namáhání, zatím jezdím fakt v záběhovém módu.
Pár fotek pro ilustraci
Re: Klepání motoru
Díky za info
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Klepání motoru
Ja ako som bol na štelovaní ventilov ten mechanik spomínal že za studena to trošku klepe že to ide od klukového hriadela, každopádne ja som si klepanie nevšimol a keď sme tam ráno štartovali studený motor tak tiež nič počuť nebolo, ale vraj sa to môže zhoršiť a viesť to až k zadretiu motoru.
Ja strážim olej stále takže neviem či sa jedná o také to subaru klepanie alebo či sa mám pripraviť na niečo zlé :D Uvidíme ako to bude v zime, ale u iných áut som si všimol že klepú oveľa viac a je to dosť bežné a jazdia stále :826:
Skôr ma zaujíma či je normálne u môjho motora že tam niečo kňučí, ide to buď od alternátoru alebo kompresoru klímy, zvuk sa zvyšuje pri zvýšení otáčok, je ako keby od nejakej kladky. Môžem uploadnúť video ale neviem či to má význam. ::-DD:
Ja strážim olej stále takže neviem či sa jedná o také to subaru klepanie alebo či sa mám pripraviť na niečo zlé :D Uvidíme ako to bude v zime, ale u iných áut som si všimol že klepú oveľa viac a je to dosť bežné a jazdia stále :826:
Skôr ma zaujíma či je normálne u môjho motora že tam niečo kňučí, ide to buď od alternátoru alebo kompresoru klímy, zvuk sa zvyšuje pri zvýšení otáčok, je ako keby od nejakej kladky. Môžem uploadnúť video ale neviem či to má význam. ::-DD:
Momentálne už bez auta...
Pozrite aj môj e-shop s pivom
Pozrite aj môj e-shop s pivom
Re: Klepání motoru
Kňučet může altík, kladka, olejový čerpadlo.
Klepání na klice bys poznal při prudkym přidání (pod kapotou, přímo za špéru). Resp. prudce přidat a pak prudce pustit a ve chvíli puštění by to zaklepalo víc.
Pokud to klepe jen za studena (nebo se to ohřátím podstatně zlepší) a nevyhoví to předchozímu testu, tak to je spíš píst (to je to typický Subaru-klepání).
Klepání na klice bys poznal při prudkym přidání (pod kapotou, přímo za špéru). Resp. prudce přidat a pak prudce pustit a ve chvíli puštění by to zaklepalo víc.
Pokud to klepe jen za studena (nebo se to ohřátím podstatně zlepší) a nevyhoví to předchozímu testu, tak to je spíš píst (to je to typický Subaru-klepání).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Klepání motoru
Na otcovej Astre 1,6 8V klepe niečo presne po prudkom ubratí plynu, je to tupé drevené klepanie a robí to už veľmi dlho, každopádne pôjdem spraviť test a skúsim nahrať cez telefón aj video, problém je že ten mikrofón dosť skresluje zvuk pretože uprednostňuje stredy a výšky :845:HonzaCZ píše:Kňučet může altík, kladka, olejový čerpadlo.
Klepání na klice bys poznal při prudkym přidání (pod kapotou, přímo za špéru). Resp. prudce přidat a pak prudce pustit a ve chvíli puštění by to zaklepalo víc.
Pokud to klepe jen za studena (nebo se to ohřátím podstatně zlepší) a nevyhoví to předchozímu testu, tak to je spíš píst (to je to typický Subaru-klepání).
Momentálne už bez auta...
Pozrite aj môj e-shop s pivom
Pozrite aj môj e-shop s pivom
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10623
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Klepání motoru
Mě v motoru taky něco kňučelo. Tipoval jsem to na kladku napínáku řemenu klimy. Nakonec sem vyměnil ten řemen a je tichoučko jak na cintoríně.
Re: Klepání motoru
Tak som to dnes počúval a bolo to na ohriatom motore, od stredu motora také tupé búchanie - miestami až dunenie, nie ostré kovové klepanie, takže to je asi kľukový hriadeľ :839:
Nahrával som to na telefón ale ten zvuk je taký slabý že to prehluší ventilový mechanizmus a na mobile počuť len stredy a výšky.
Je možné s tým takto s kľudným svedomím jazdiť ? Olej kontrolujem pravidelne a neviem čo ma čaká resp. koľko to takto vydrží, či sa to aj zhorší alebo ... :666:
A to kňučanie ide skutočne od napínacej kladky drážkového remeňa...skúsim vymeniť drážkový remeň.
Nahrával som to na telefón ale ten zvuk je taký slabý že to prehluší ventilový mechanizmus a na mobile počuť len stredy a výšky.
Je možné s tým takto s kľudným svedomím jazdiť ? Olej kontrolujem pravidelne a neviem čo ma čaká resp. koľko to takto vydrží, či sa to aj zhorší alebo ... :666:
A to kňučanie ide skutočne od napínacej kladky drážkového remeňa...skúsim vymeniť drážkový remeň.
Momentálne už bez auta...
Pozrite aj môj e-shop s pivom
Pozrite aj môj e-shop s pivom
Re: Klepání motoru
Pumbaa: Pokud si sám nejsi jistý, tak doporučuji navštívit nějaký dobrý Subaru servis... Dobřany, AWD, Carpenter...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Klepání motoru
No ten človek u ktorého som bol robí Subaru už dlho a teraz robí súkromne a konštatoval že to môže jazdiť aj 5 rokov...ale nemusí... :845:HonzaCZ píše:Pumbaa: Pokud si sám nejsi jistý, tak doporučuji navštívit nějaký dobrý Subaru servis... Dobřany, AWD, Carpenter...
Momentálne už bez auta...
Pozrite aj môj e-shop s pivom
Pozrite aj môj e-shop s pivom
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Daniel Polčík
- Bydliště: Brno
klepani v motoru
Cau,koupil jsem asi pred mesicem forestra 2,0 sturbo At.Auto je dotazeny ze Svycarska,na tachometru je kolem 160000.Pred 2ma tydny jsem si vsiml klapani v motoru,nebylo to skoro slyset.Ted po 14ti dnech uz je hluk po ranu dost znatelny,po zahrati uz mene,ale porad je to slyset,pri pridani plynu se klapani zrychluje.Nekdo uz mi tu psal ze by to mohla byt nejaka kladka.Ve dvou servisech mi zas rekli a toho se bojim nejvic,ze je nacata klika.Nemate stim nekdo nejake zkusenosti,popripade nekdo kdo by si to poslech?Predem diky za odpoved.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza GT My99 wagón
Re: klepani v motoru
Na tohle téma se tady i vedle psalo snad 1000x... Než založíš nový vlákno,
tak si prosím nejdřív dej vyhledat na fóru, jestli už náhodou neexistuje
vlákno s identickým tématem... :4690: :850:
tak si prosím nejdřív dej vyhledat na fóru, jestli už náhodou neexistuje
vlákno s identickým tématem... :4690: :850:
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání motoru
Příspěvek od daniall přesunut do hlavního vlákna ohledně klepání motoru
RallyCAD :diky: za upozornění
RallyCAD :diky: za upozornění
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 276
- Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Daniel Polčík
- Bydliště: Brno
Re: Klepání motoru
Sorry borci,jak mi ted doma nejede net,tak prohlizim pres mobil..,tak ledasco prehlidnu.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza GT My99 wagón