catana píše:dofi: Tohle ti přes Torque pro nepůjde. Jsou to "raw data", což ti emulátory ELM-327 nepustí. Na tyto hodnoty se dostaneš přes kabel. Zcela určitě to jde přes Tactrix (cca 170 USD). Možná to půjde i přes KKL/VAG kabel, ale na ten zatím čekám, takže to nedokážu posoudit. Na stejném webu píšou, že s těmi levnějšími to nepůjde kvůli nějakému ovladači. HonzaCZ si přes KKL hraje pomocí FreeSSM, nicméně má 10 let staré auto, takže tam je to dost jiné. S tím Extended OBD-II si tady myslím nikdo ještě nehrál.
Chápu to , že máš tactrix objednanej? Nebo už ho máš? Jaký máš zkušenosti?
Dnes jsem se na dálnici dost nudil bylo teplo, tak jsem sledoval intake temp.- ani kyž jsem to hnal 200 tacho, tak intake temp. nevylezla přes 50st a am už turbo opravdu tlačí.
Ale pokud je člověk rozjetej (a třeba někoho dojede) a dá plyn jen velmi zlehka, tak se patrně otevře EGR a i při minimálním výkonu motoru a minimálním tlaku na turbu začně teplota vzduchu (přepokládám, že sonda je před ventily, kam už leze i horký balast z EGR) mi vylezla i na 65st a to jsem experimentoval v rychlostech přes 120 km/h. kdy pořád mezichladič vzduchu funguje, takze na okresce může být i hůř. a právě z toho režimu to zase trvá několik sekund po sešlápnutí plynu než se auto rozjede- v podstatě až do doby než než intake temp sleze na 40-45 st.
Můj dojem je ,že ze vše může zprofanovanej EGR, který mám u obou svých atm. benzínů odpojenej.
Takže myslím že řešení by bylo vykašlat se upravy mezichladiče a vyřešít jak odpojit EGR, což má každý druhý VW TDI. at mechanicky či elektricky (u mitsubishi 2,4 GDI- což je dost choulostivej přímej vstřik benzínu, mám mám místo EGR emulátor,který uspokojí řídící jednotku).