Rozvody
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Rozvody
Zakládám tohle téma, protože vedle se už nepodívám a blíži semi termín výměny rozvodů. Předpokládám výměnu řemenu + všech kladek a vodní pumpy. Teď se dají sehnat různé sady za různé peníze. Z důvodu spořivosti jsou v plánu sady INA a Contitech, protože se dají sehnat lehce nad 6 tisíc. Jsou tu i jiné, např. Nipparts, ovšem za jiný peníze. Máte někdo zkušenosti s těmi levnými? Popřípadě nějaké další typy?
PS - Děkuju za přesun do správného fóra.
PS - Děkuju za přesun do správného fóra.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1517
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Rozvody
Už se to trochu řeší v sekci motor/náhradní díly. Trochu jsem po tom pátral a vybral jsem si SKF (na doporučení) a část origo dílů.
Řemen a napínací kladka jsou origo, nákup z inzerce SC.cz, kladky SKF a pumpa Graf. Cena cca 6500Kč. To se docela nechá, když sady na netu jdou za cca desítku.
Řemen a napínací kladka jsou origo, nákup z inzerce SC.cz, kladky SKF a pumpa Graf. Cena cca 6500Kč. To se docela nechá, když sady na netu jdou za cca desítku.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Re: Rozvody
Jak píše Vladimir_xh - řemen a napínačku originál, zbytek je podle mě jedno. SKF, INA, NIPPARTS... třeba já koupil všechno NIPPARTS a jedna kladka byla přebalená SKF, a jedna krabička Koyo s nálepkou NIPPARTS a jejich číslem.
Vhodný se zeptat po slevičce. Já se takhle zeptal jen tak pro zajímavost a za registraci u nich jsem dostal 10-30% slevu (podle typu dílu).
Sám jsem zvědavej, až to budu po 25 tis. km (myslim) kontrolovat, jak to tam vypadá.
Voda neteče (měnil jsem WP) a motor od tý doby jde, hlavně v otáčkách, o hodně líp - plynuleji, hladčeji, ale to samozřejmě nic nevypovídá o kvalitě použitejch dílu ) Vypovídající to bude za pár desítek tisíc km.
Kdybys potřeboval poradit s postupem, tak se ozvi.
Vhodný se zeptat po slevičce. Já se takhle zeptal jen tak pro zajímavost a za registraci u nich jsem dostal 10-30% slevu (podle typu dílu).
Sám jsem zvědavej, až to budu po 25 tis. km (myslim) kontrolovat, jak to tam vypadá.
Voda neteče (měnil jsem WP) a motor od tý doby jde, hlavně v otáčkách, o hodně líp - plynuleji, hladčeji, ale to samozřejmě nic nevypovídá o kvalitě použitejch dílu ) Vypovídající to bude za pár desítek tisíc km.
Kdybys potřeboval poradit s postupem, tak se ozvi.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Harry
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1517
- Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
- Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
Re: Rozvody
Honzo, NIPPARTS není žádný výrobce. Je to vlastně velkoobchodník, zprostředkovatel, který dodává pod jedním jménem a vybírá si osvědčené kvalitní dodavatele. Nejčastěji je to "HERTH+BUSS", ale ne vždy.
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
Re: Rozvody
To jo Harry, ale spíš jsem chtěl naznačit, že když se někdo rozmejšlí mezi NIPPARTS a SKF, tak může klidně dostat to samý v obou případech...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1517
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Rozvody
Může a nemusí. Jak jsem psal, SKF mi bylo doporučeno tak jsem ho vzal. Cenově jsem ho našel o pár desítek korun levnější než od INA. I když v dnešní době není zárukou kvality vůbec nic. Nedávno proběhlo médii, že se byla zadržena zásilka ložisek (padělků) od fa. SKF a že kvalita byla totál :zachod:
Prostě soudruzi z Číny ukradnou všechno. A pak si to dej do auta
Prostě soudruzi z Číny ukradnou všechno. A pak si to dej do auta
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Re: Rozvody
Jj, taky jsem o tom slyšel.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Výměna rozvodů
Zdravím,neví někdo prosím,jak je to u rozvodů a jejich stáří,kdy je nutno měnit? Jde o to,že mám 5 let staré auto,najeto 35 000km a nevím,zda měnit nebo ne.A zda celé rozvody nebo stačí jen řemen. motor 2.0l 92 kw, rok 2004. Děkuji
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna rozvodů
Co jsem vyčetl na aldocsys.net, tak by interval měnění rozvodů, nebo alespoň rozvodového řemene, konkrétně u tvého typu auta, měl být buď po ujetí 100 000 km nebo po 5 letech. Viděl bych to tedy na důkladnou kontrolu a pak nejspíše i na výměnu.
Re: Výměna rozvodů
Ja som menil vsetko,okrem vodnej pumpy po 120000,ale kladky boli vo vynikajucom stave.Druhykrat by som to takto bezhlavo nemenil(kupil som SKF,v sade aj s remenom).Odporucam najprv skontrolovat stav.Myslim,ze stare origo mozu vydrzat viac,ako nove nahrady!A po 35000?Jedine,ze by si nutne potreboval vyhodit prachy! ::-DD:
Forester 2,0 XT 130kW MT 2003
Forester 2,0 92kW MT 1998
Forester 2,0 92kW MT 1998
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Výměna rozvodů
ja myslim ze po 35 000 je to zbytecne. ja mam remen k alternatoru a ke klime jeste puvodni, 11 let stary
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- cosmix
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 166
- Registrován: úte zář 15, 2009 8:10 pm
- Jméno a příjmení: Stano
- Bydliště: Košice
Re: Výměna rozvodů
presne tak....ak menit tak len remen ale aj ten by som najskor skontroloval v akom je stave.Origo kladky vydrzia bez problemov 200tkmhetzer píše:ja myslim ze po 35 000 je to zbytecne. ja mam remen k alternatoru a ke klime jeste puvodni, 11 let stary
Subaru Impreza WRX kombi MY02
Rozvody
Zdravím všechny. Mám Outback 12/2004, koupil jsem jej ojetý a zvažuji výměnu rozvodů. Můžete mi poradit zda to zvládnu svépomoci? :655: Zatím jsem si na předešlých autech dělal výměny sám (audi 80). Můžete mi někdo říci zda budu potřebovat nějaké speciální nářadí a na co si při výměně dát pozor? Díky. :690:
Libor
Libor
Re: Rozvody
Nevím jak u Outbacku, ale u Foresteru to je brnkačka. U mě na profilu jsou fotky...
- lojzmen
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 392
- Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
- Jméno a příjmení: Lojza
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Re: Rozvody
Automat = opruz
Manual = OK
O co jde. Abys povolil šroub řemenice, 22šestihran, musíš zablokovat motor. U manuálu dáš ručku, zařadíš 5 :811: , v případě prokluzu spojky ještě přišponuješ řemen klimy a zablokuješ řemeničku.
U automatu sundáš startér :839: a nasadíš přípravek(který si zhotovíš do zubů na věnci.
Dělal jsem to na Legacy, vyndal jsem ventilátory a nádržku.
Manual = OK
O co jde. Abys povolil šroub řemenice, 22šestihran, musíš zablokovat motor. U manuálu dáš ručku, zařadíš 5 :811: , v případě prokluzu spojky ještě přišponuješ řemen klimy a zablokuješ řemeničku.
U automatu sundáš startér :839: a nasadíš přípravek(který si zhotovíš do zubů na věnci.
Dělal jsem to na Legacy, vyndal jsem ventilátory a nádržku.
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603