Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další
Stoupající otáčky volnoběhu 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3181
Bydliště: Praha
Já z toho tedy žádnou obecnou radu nevidím. Není mi jasné o jaký motor se jedná. TmRider píše "Forester 2.0 Rok 2005", což by měl být už DOHC motor?
Ventily bez vůle je zanedbaná údržba a neprojeví se to jen kolísáním volnoběhu.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř dub 19, 2017 10:31 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř pro 14, 2016 6:46 pm
Příspěvky: 6
Touto opravou je závada vyřešena, co víc? Žádná obecnějši rada není, je to proste souhra více závad najednou. Pokud vím, tak tuto závadu řeší lidé na českých i na zahraničních forech a zatím ji nikdo pořádně nevyřesil, tak si myslim, že tohle je rozhodně úspěch. Hlavní je to, že to funguje. Napsal jsem co se na motoru dělalo a co pomohlo. =) Dalva třeba kvůli této závadě auto prodal no.


stř dub 19, 2017 10:50 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3181
Bydliště: Praha
O jaký motor se jedná jsem se nedozvěděl. >:-f

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř dub 19, 2017 10:53 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř pro 14, 2016 6:46 pm
Příspěvky: 6
Jak jsem psal Forester 2.0 Rok 2005 - 92kw


stř dub 19, 2017 11:09 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4255
Bydliště: Valašsko
Tak to nemusí být ještě DOHC...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř dub 19, 2017 11:24 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3181
Bydliště: Praha
Tak to je SOHC motor jako mám já. Nechat u toho ventily bez vůle, je opravdu zanedbaná údržba.
Ale pochybuji, že všichni co tu řeší problém s volnoběhem, nemají nastavené ventily.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř dub 19, 2017 11:26 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4255
Bydliště: Valašsko
Kolik km najel...to nevím,bez seřízení.Jinak opět vidím,že to radši budu preventivně řešit,jen kdyby nebyly jiné starosti,co se na člověka sypou jedna za druhou a tohle je pro mě akce na celý den...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř dub 19, 2017 11:29 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3181
Bydliště: Praha
Jo to je další neznámá, kolik má ten motor najeto?
Já s tím jezdím na LPG a ventily jsem kontroloval po 30k a bylo to minimálně rozhozené, takže další kontrolu jsem naplánoval až po 60k. To už mi možná vypadne motor ze shnilé kastle a budu to kontrolovat jen pro zajímavost. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř dub 19, 2017 11:40 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4255
Bydliště: Valašsko
A ty kolik najedeš ročně,že plánuješ dřív totál korozi :-) vím,na ten ročník už má kastle jistě něco za s sebou,ale troufám si říct,že aj před sebou :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř dub 19, 2017 11:55 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte zář 08, 2009 9:00 pm
Příspěvky: 128
Bydliště: Lešná Příluky
Tak to mám asi stejný motor jen bez egru a tento problém se mi občas objevuje. Ventily nechávám kontrolovat pravidelně co 40 tis. a pokaždé jsou rozhozené tak dva, tři a to asi o pět stovek, což je vlastně v toleranci. Motor si falešný vzduch nepřisává, teda nikdy když jsem to zkoušel pomoci čističe brzd se tak nestalo. Půl roku jsem měl klid po výměně oleje v převodovce, žije si to vlastním životem. Ale jak psal mnov, zaklepané ventily = zanedbaná údržba.

_________________
Impreza 2.0 GX kombi + LPG, MY 02


čtv dub 20, 2017 12:02 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4255
Bydliště: Valašsko
Furt se bavíme o LPG,přijde mě to divné u benzínu,tak zásadní problém,jedině,že by měl fakt hodně motor nahrkáno.Že by to fakt bylo zanedbáno fest km,netroufám si tipovat kolika.To se dozvíme jistě od TmRider,aspoň v horším nějaký nástřel...To by byla velice dobrá informace,ono taky záleží jak kdo to používal a jak s tím jezdil i na obyč benzín.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv dub 20, 2017 12:11 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 115
Bydliště: Rousínov
Tak nevím, jezdím jen na benzín od Shellky (V-power), LPG nemám, najeto 146 tisíc a údržba pravidelně každých 15 tisíc v autorizáku Mija...volnoběžný ventil nový, palivové čerpadlo nové, katalyzátor a komplet výfuk nový a ten volnoběh si stejně dělá co chce. Asi je to podle počasí nebo co [FUCK PC]

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


čtv dub 20, 2017 7:14 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7325
Bydliště: Nové Hrady
U me ex (nyni zpet tchynino) Impreze 92kW to bylo nekde v sani, ale jelikoz jsem se zeptal pozde, nikdo uz nevedel co presne se menilo nebo cistilo. Urcite volnobeznej ventil, parohy a klapka.

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


čtv dub 20, 2017 7:25 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 115
Bydliště: Rousínov
Parohy se sundávaly a dávaly zpět s výfukem, ty jsou dobrý. Taky mě napadlo, že to možná někde v sání netěsní a přisává to vzduch, jenže to by ten volnoběh musel zlobit pořád. Ono se to ale někdy chová příkladně - tzn. při vyřazení/vyšlápnutí spojky i za rychlejší jízdy spadnou otáčky k volnoběhu a drží, jiný dny spadnou, ale hned zase stoupnou na 1200-1800 rpm >:-& . No budu laborovat dál, jestli na něco přijdu, dám vědět.

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


čtv dub 20, 2017 8:29 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7325
Bydliště: Nové Hrady
Lawman> jojo, presne takto se to chovalo a casteji v zime a na jare nez v lete... :-/

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


čtv dub 20, 2017 9:23 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: