Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 283 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další
Stoupající otáčky volnoběhu 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: stř pro 14, 2016 6:46 pm
Příspěvky: 6
Jen pro informaci, tak nic z tohoto popisu na tohle téma nefunguje, ani ta pumpa. Takže ať někdo nekupuj díly zbytečně. Ve čtvrtek budu vědět u auto-elekrikare víc.


úte led 03, 2017 7:41 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 98
Bydliště: Rousínov
U mého Forestera se kolísání otáček projevuje celkem pravidelně - vždy když dojíždím nádrž (v poslední čtvrtce) mi blikne kuře, chyba 0519 (závada IACV). Dvakrát jsem vypucoval ventil i klapku, že se blýskala jak psí kulky a objeví se to vždycky zas. Jakmile chybu smažu, od dalšího startu začnou stoupat otáčky na neutrál / s vyšlápnutou spojkou až k 1500-1800 RPM a klesnou až při zpomalení do kroku nebo úplném zastavení. Tenhle stav trvá většinou ještě další jízdu (to už jedu od pumpy s plnou nádrží) a další den zas jako by nic, volnoběh v normě. A tak pořád dokola, jak u blbečků na dvorečku <:-<

Takže podle toho, co psal Davla, to opravdu vypadá na palivové čerpadlo. Palivový filtr mám měněný nedávno. Mno asi výhledově zkusím ze zajímavosti to čerpadlo vyměnit a uvidíme. Na výběr je většinou ASHIKA nebo JAPANPARTS, oboje +- za litr, takže je to počítám asi jedno, ne?

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


pát led 06, 2017 2:36 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
Příspěvky: 77
Bydliště: Ostrava
ashika a japanparts je ve skutečnosti jeden výrobce ale na různé trhy to jde pod různýmí názvy a v jiném balení

_________________
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi


pát led 13, 2017 2:56 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1050
Bydliště: Beskydy
jen mi tak vrtá hlavou - co dělá benzínové čerpadlo když jede motor na LPG je odpojené nebo se točí ?


pát led 13, 2017 4:58 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3061
Bydliště: Praha
Při provozu na plyn jede benzínové čerpadlo trvale, nevypíná se.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pát led 13, 2017 5:29 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1050
Bydliště: Beskydy
a kam to ten benzín tlačí vše přepadem zpět do nádrže ? to asi dostává zabrat


pát led 13, 2017 7:28 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3061
Bydliště: Praha
Ano vše zpět do nádrže. Je to tak proto, aby byl stále tlak v benzínovém systému a mohlo to na něj přepnout.
Já to u mého bývalého auta vypínal a přepnutí z plynu na benzín nebyl žádný problém.
Nyní jsem to nechal, tak jak to má být a čerpadlo mi běží stále.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG


pát led 13, 2017 7:35 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19196
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To čerpalo dostává zabrat stejně, jako kdybys jezdil na benzin. Nijak víc zabrat nedostává.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob led 14, 2017 8:55 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: stř pro 14, 2016 6:46 pm
Příspěvky: 6
Zdravím všechny, Forester 2.0 Rok 2005. Po dlouhém bádání a hledání informácí a mechaniků je závada kolísajících otáček ÚPLNĚ ODSTRANĚNA NA 100 % ,,,,| (*_^) |,,,, >B-)
Kdo by potřeboval info, stačí napsat :)


úte dub 18, 2017 8:10 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3639
Bydliště: Valašsko
Tak to rovnou napiš sem,těch pŕípadů je tu více.Každý tip se hodí a já jsem moc zvědavý,čím to bylo u tebe.Jestli je to nějaká novinka...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte dub 18, 2017 10:46 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19196
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
TmRider všichni bychom potřebovali info, kvůli dalším lidem, kteří by řešili podobnou závadu.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř dub 19, 2017 4:43 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 98
Bydliště: Rousínov
To jo, já o víkendu čistil klapku, vyměnil volnoběžný ventil a palivové čerpadlo a je to pořád stejný - volnoběžné otáčky si žijí vlastním životem. Někdy je to v pohodě, jindy stoupají až cca k 1800 rpm.

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


stř dub 19, 2017 7:04 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 26, 2011 9:47 pm
Příspěvky: 240
To Dalva:
Tak to Ti gratuluji k odstranění problému ,,,,| (*_^) |,,,, a držím Ti palce, aby to bylo fakt natrvalo. Mě tenkrát nepomohla ani ta palivová pumpa... >:-f

To TimRider:
Tady si informace a zkušenosti sdělujeme otevřeně. Není důvod, zvlášť u takto rozšířeného technického moru, dělat jakékoli tajnosti.

_________________
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
GSX400SH 88 & XJR1300 00


stř dub 19, 2017 11:01 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř pro 14, 2016 6:46 pm
Příspěvky: 6
Ze začátku pro upřesnění se jedna o kolísáni volnoběhu pouze za jízdy při vyřazení. od 800 do 2500 a zase dolů a znovu nahoru [!]

Takže od začátku. První byl vyčistěný a opravený volnověžný ventil (přidřený) a komplet skrtící klapka + nové čidlo polohy škrtíci klapky ( dávala špatné hodnoty). Nic z těchto věcí nemá na kolísáni volnoběhu za jizdy vliv.

A teď to hlavní! >:-@
Zaklepané sací i výfukové ventily, takže komplet repas celých hlav motoru s výměnou všech ventilu.
Nejhorší je, že sací ventily nedovírají a pouští tlak zpěd do sání. Takže se celé rohy sání teplotou zkroutily a přisávaly falešný vzduch. Zároveň byly i vstřikovače špatné. Po vyčistění vše funguje jako na novém motoru.
Vše vyřešil jeden mechanik ze Zlína. ,,,,| (*_^) |,,,,


stř dub 19, 2017 8:44 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3639
Bydliště: Valašsko
Díky i za ostatní,náročná oprava...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř dub 19, 2017 10:15 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 283 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: