Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Další
Stoupající otáčky volnoběhu 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 09, 2011 3:11 pm
Příspěvky: 1510
Bydliště: Ostrava
DAlva: co to máš vlastně za auto - forester?

_________________
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex


sob kvě 09, 2015 9:02 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
Imprezu kombi 2.0GX MY03.


sob kvě 09, 2015 9:15 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4036
Bydliště: Valašsko
Kua,toto jsou závady na dvě věci...tohle jsem si taky odžil,u jiného auta.Nekonečný boj,přeji ti ať na to dojdete!Tohle člověka sere neskutečně,pokud není totálně splachovací.Chtělo by to člověka či servis s diag,kteří ji nejen mají,ale hlavně tomu rozumí(protože diag má dneska kdejaký uživatel)a nejlíp ještě spešl zaměření na subaru.Ostatně kdesi se už chystáš,tak hodně zdaru.
Jinak systém mazání dočasných závad a znovu nastavení hodnot odpojením baterie se všeobecně používá,tím se nic nezkazí.Je jen taky dobré znát znovu načítací procesy-15s zapnutí spínačky atd...vím,že se to u aut liší a opravdu to funguje.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob kvě 09, 2015 4:14 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned led 04, 2015 7:21 pm
Příspěvky: 11
U mňa nezmenené. Ot. kolíšu ale sa mi zdá že som od sledoval kedy sa to prejavy.
Pri zošliapnutom plyn. pedály a nasledovnom uvoľnení, tak keď vymačknem spojku ot. sa mierne zdvihnú. Ak zaraďujem vyššiu rýchlosť tak sa nič nedeje, ale ak vyradím, ot. klesnú a následne vyletia k 2000 a tam sa držia. Ale ak, pri zošliapnutom plyn. pedály chcem vyradiť rýchlosť, dám dole nohu z plyn. pedálu na chvíľu kým začne motor decelerovať a v tom momente vamačknem spojku ot. normálne klesnú na 1100 ot.. Keď to takto prevádzkujem ot. sú v pohode. Je to záhada ale zatiaľ mi to takto funguje.


úte kvě 12, 2015 6:33 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
Tak jsem byl dnes v autorizovaném servisu na diagnostiku a vše je dle diagnostiky v pořádku.Závada se při zkušební jízdě neprojevila,hodnoty všech komponent jsou v O.K stavu.Přehrát software prý nejde!?Nepodařilo se.Teplé špatné starty-neví.
Zjištěna netěsnost těsně za katalizátory před přírubou.1000,- v :zachod:
Snaha byla.


pon kvě 18, 2015 3:18 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 26, 2011 9:47 pm
Příspěvky: 252
Mám tuhle frázi nerad, ale já jsem to říkal... :(
Pánové, nechte to plavat, páč jinak se nedoplatíte a výsledek žádný.

_________________
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
GSX400SH 88 & XJR1300 00


pon kvě 18, 2015 6:13 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
Tak jsem dnes namontoval novou palivovou pumpu PB997 original oem 42022FE011 a kromě toho,že je tedy o dost hlučnější než ta originální,tak kolísání otáček přestalo,prostě fungují jak mají a auto pocitově líp jede,není potřeba ho tolik točit aby mělo požadovaný výkon.Operace na cca 45min. cena 1450,- a trochu benzinu na zemi.Uvidím a doufám,že i horší starty zmizí.
Jinak cena tiché originál pumpy je cca 6000,- (to je na zblití)to raději uslyším tu náhradu)
Přivedl mě k tomu mechanik Subaru Ivos,který říkal,že pokud pumpa mín tlačí a auto potřebuje víc,tak jednotka reaguje přidáním dávky což má za následek zvyšování otáček za jistých okolností,teplot a reakcí.Jestli je to realita ukáže čas.


čtv kvě 28, 2015 8:38 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3144
Bydliště: Praha
Měnit pumpu jen tak mi nepřijde jako správná diagnostika problému. Tlak v palivové soustavě se dá změřit manometrem. Pumpa je jen zubové čerpadlo a tlak tam reguluje přepouštěcí ventil.
Vyměnil jsi zároveň i palivový filtr?

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv kvě 28, 2015 9:22 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
Palivový filtr jsem měnil před 5-ti měsíci,stará pumpa má hodně nepěkné sací síto,možná proto kolísal průtok-nevím.
Regulační ventil to pouští do vratky až po natlakování toho co je před ním-tj. vstřikovací lišty.Pumpa možná dokázala natlakovat,ale neměla požadovaný průtok-tzn. dýl jí trvá než dodá.
Ventil propouští při 2.6 bar a pumpa by měla dát 3.5 bar a nějaký průtok.
Absolutně netuším čím a jak to tam je,ale kolísání otáček zmizelo.


pát kvě 29, 2015 4:24 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19757
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Tonoucí se stébla chytá, tak se nedivím, že Dalva zkouší kde co, aby vyřešil nediagnostikovatelný problém s kolísáním otáček. Jestli to pomohlo, tak hurá !!! :-)

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát kvě 29, 2015 6:47 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7279
Bydliště: Nové Hrady
No pral bych mu to, ale neverim, ze by palivova pumpa pusobila problemy na volnobehu. Spis pri maximalnich otackach, kdy by auto nejelo :655:

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pát kvě 29, 2015 8:27 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
Takže znova zopakuji kde a jaký byl můj problém.Cca 5 měsíců mě provázelo kolísání otáček motoru,kolísání výkonu motoru,špatné teplé starty po odstání vozu cca 1 a víc hod.
Otáčky kolísaly v rozpětí 750-2000 ot/min hlavně studené za tepla 750/1500 a to tak,že pokud jsem vyřadil za jízdy či vymáčkl spojku spadly pod 750 a následně stouply k 2000 a držely dokud jsem nezastavil,či nevytočil motor do více jak 4000 ot.Stejně tak se zvedaly z normálu když jsem projel prudčeji zatáčku či podřazoval.Kolísání výkonu jsem pocitoval protože jezdím v kopcovitém prostředí a to tak,že někdy to jelo 90 a někdy 110km/h i když jízdní styl byl stejný-prostě pocitově se tomu někdy nechtělo roztočit.Špatné starty přibyly postupem času a to tak,že jsem jel nakoupit a zahřáté auto po cca hodině a víc točilo několik mnoho vteřin a pak teprve chytlo.Za studena se motor ani neotočil stejně tak po zastavení zahřátého a hned naskočil.
Vyměnil a zkusil jsem naprosto vše,nestálo to ani tak moc peněz jako spíše času a nervů.
Všechny filtry,náplně,svíčky,kabely,cívky,vstřiky test,regulátor paliva test,nové palivové hadičky,baterie,kontrola kontaktů a kostry,výfuk nový,kat a lambdy ok-emise ok vizuálně a diagn. ok,přehozena-zkoušena veškerá čidla ve voze,čištěno vše,testováno vše.
Návštěva 2x servisu za nějaké ty tisíce.Výsledek 0-zero-nic.
Konečné resumé-dámy a pánové,po výměně toho úplně posledního a to palivové pumpy ta rakovina zmizela.Věřte nebo ne,ale je to tak.Nic jiného jsem s tím už nedělal a po výměně pumpy startuji vždy a za jakékoliv teploty,jede to pocitově lépe a hlavně otáčky se začaly pohybovat jako u standartního vozu-tzn. 750 voln. 1100-1250 při klimě,při točení volantem či našlapání pedálu brzdy.Sytič cca 1800 a postupně za 2 min spadne k 1100 a pak 750ot/min.

Takže pumpa-neboli palivové čerpadlo působilo tuhle neplechu-věřte a nebo ne(hlavně,že já už budu spát)
Jakým způsobem,to takhle působilo nevím.Pouze jsem se zamyslel nad slovy mechanika co řekl,pumpa může způsobovat nějaké nedostatky a pak to dělá bordel.

No a na otázku proč měnit pumpu a takhle diagnostikovat problém?Mohu odpovědět pouze jedinné.Navštívil jsem 2x Subaru servis a výsledek pátrání-nic!!!Cena pátrání 2300,- vč DPH. a 2 dny volna v pr.eli
Palivová pumpa 1434,- včetně všeho-takže na nějaké měření tlaku pumpy s prominutím bych se mohl vysr.t,protože to by zase bylo několik stovek a nějakého toho času v pr.
Tak asi tak.Takže snad to někomu jinému napoví a já budu doufat,že už mě nic takového nepotká.


pát kvě 29, 2015 5:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3144
Bydliště: Praha
Tak to gratuluji, že se to podařilo vyřešit.
Ale ta diagnostika se mi stejně nelíbí. Nízký tlak paliva musí být na diagnostice vidět. Pokud to nevyhazuje chybu, tak alespoň v korekcích dávky paliva.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát kvě 29, 2015 9:57 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
Veškeré korekce byly údajně v pořádku.Je to zvláštní,že pumpa toto může dělat.
Ale ten mechanik se zrovna z něčím podobným potýkal u Lancie HF Integrale,auto nejezdilo několik let a říkal,že ta pumpa byla snad nějak poškozena tím palivem a tím,že se dlouho netočila.
Ono by se dalo říct,že na toto musí být stavěná,ale buhví.Mé auto nejezdilo "prý" 5 let a problémy mě provází od zprovoznění.
Jednotka reaguje údajně na pokles výkonu přidáním dávky což by vysvětlovalo to zvyšování otáček.
Z mého laického pohledu pumpa asi nedodávala potřebné množství paliva,dýl tlakovala nebo i propouštěla zpět palivo po zastavení a nějaké době,mohl zůstávat zaseklý vratný mechanismus na pumpě.Taky prý bordel dělá když je nějak zneprůchodněno vratné potrubí,ale do něj jsem nezasahoval a jen jsem otevřel nádrž a odpojil dvě hadičky,vytáhl pumpu-dal novou a ono to začalo fungovat jak má.
To je asi na hlubší zamyšlení proč pumpa způsobila mou psychickou likvidaci :655:


sob kvě 30, 2015 5:03 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1062
Bydliště: Beskydy
Hm to bych taky mohl zkusit, i když mi to blbne i na LPG. Jediné co u mě funguje je odpojení baterie přes noc tak jednou za 3 týdny pak se problémy většinou objeví znovu. Možná že to rozhodí jednotku při jízdě na benzín a pak to blbne i na LPG je to fakt hnus, gratuluji k vyřešení problému at ti to šlape


ned kvě 31, 2015 8:02 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: