Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Další
Stoupající otáčky volnoběhu 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
No myslím,že skusit se to dá tím,že ho zaškrtíš nějakým peanem nebo něčím jiným na sání,v podstatě ho zavřít až před sáním,jinak to nemá smysl.Koupil jsem ho na vraku za myslím 400,- a ten muj netěsnil,byl vlhký,je slisovaný jen roztemovaným plechem.Pokud je K.O. tak si to přes něj saje falešný vzduch a to zvedá ty otáčky.


stř dub 15, 2015 5:52 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned led 04, 2015 7:21 pm
Příspěvky: 11
Vďaka za odpoveď a ešte kde ten ventil mám hľadať?


čtv dub 16, 2015 1:40 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3155
Bydliště: Praha
Koukni na stránku 13 tohoto vlákna. DALVA se tam ptá co to je. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv dub 16, 2015 1:44 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
Je to OEM 14774AA271 a je pod parohy na straně spojujezdce.


čtv dub 16, 2015 2:52 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
Tak se vracím opět se stejným problémem.
Vyměnil jsem už vše krom knock sensoru a stoupající otáčky jsou zpět.
Ale při každé výměně se to projevuje jinak.Ted jsem dal druhé čidlo kliky a vyresetoval ECU odpojením baterie na celý den.Nastartuji otáčky jdou na 2000 a pak klesnou k 750,jakmile se rozjedu tak otáčky jdou nahoru k 2000 ot/min. a drží dokud auto nezastaví,poté klesnou na 750(musím zastavit).
Pokud za jízdy vyřadím a vytočím auto do 4000ot. a víc,tak to přestane a otáčky se chovají normálně(nestoupají,po vymáčknutí spojky či vyřazení padají normálně na 1100 a pak volnoběh)
Problém je,že jakmile auto zdechnu a vypnu klíč uplně,tak to po následném startu zase blbne dokud to neprotůruju do těch 4000ot.
Tak už nevím,jakoby to někde přisávalo vzduch a jakmile zvýším otáčky tak to přicucne,zavře nebo nevím co a otáčky jsou normální.Nebo to dělá IACV,když se zavře klapka,tak se stáhne a pouští vzduch na těch 2000 ot(proč to,ale po tom vytočení už nedělá?).To znamená,že po každém startu i když auto zdechnu na půl minuty musím dupnout na plyn,na neutrál či se spojkou,abych nejezdil s 2000ot.
Nechápu to,proč otáčky reagují na pohyb vozu a po "vytočení " to přestane.
To už je na :sibenice:


úte kvě 05, 2015 9:01 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1064
Bydliště: Beskydy
u mě je to poslední dobou lepší ale ani nevím proč, možná se oteplilo možná výměnou kabelů, jednu dobu to jezdilo na benzín na tři válce občas, od doby co jsem nalil OMV 100 oktanový benzín + čistič vstřiků je to ok i ten volnoběh, zkus to třeba taky. Možná je to ale uplně něco jiného třeba erupce na slunci nebo úplněk ::-DDD:


stř kvě 06, 2015 10:02 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3155
Bydliště: Praha
Měnit čidla otáček a resetovat to odpojením baterky. :713:
Když už se do toho s..u, tak si pořídím nějakou diagnostiku.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř kvě 06, 2015 10:19 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1064
Bydliště: Beskydy
no mi to odpojení baterky třeba taky zabralo sice dočasně ale zabralo, pokud se chyby smazaly přes diagnostiku tak žádná změna, už nevím co to bylo přesně za chyby prý knock sensor, volnoběžný ventil a dál už nevím akorát vím že jich bylo naposledy 6 ale mazalo se to už třikrát a pokaždé byly jiné a jediné co mělo vliv tak bylo právě odpojení baterie na noc je to na :666: naštěstí ted mám klid ale nechci to zakřiknout


čtv kvě 07, 2015 5:29 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
mnov píše:
Měnit čidla otáček a resetovat to odpojením baterky.
Když už se do toho s..u, tak si pořídím nějakou diagnostiku.


No když ti to poradí v autorizovaném servisu-odpoj baterii a po zapojení kalibruj IACV zapnutím klíče na 15 vteřin,na 15 vypni a startuj,tak jsem se do toho vesral :wink:
No a čidlo kliky jsem měnil kvůli nepravidelnému chodu,ne otáčkám.Chyby mi to nepíše a v základní Free SSM velice nic nenajdu.
Chystám se obětovat litr a nechám to nabodnout v autorizovaném servisu,mám obavu,že ten litr vyhodím do kanálu,ale třeba ne.


čtv kvě 07, 2015 5:29 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3155
Bydliště: Praha
Dalva> Pokud řešíš i nepravidelný chod motoru, tak bych se zaměřil na VN část zapalování. Tam totiž ECU přímo nevidí, tak jako např. na čidlo kliky. Koukal jsem o pár příspěvků zpět a měnil jsi VN kabely. Problém je, že vadné kabely mohou snadno zničit i zapalovací cívku.
Já si pořídil kapacitní snímač VN na osciloskop a uložil si průběhy napětí funkčního stavu. Až nastane problém, tak mám s čím porovnávat.

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv kvě 07, 2015 6:46 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
No já se potýkám s více problémy,špatné starty po ohřátí.Pókud startuji do 1 hod. od odstavení vozu tak to chytá a motor se nemusí ani otočit,prostě v řádu setin,studené to chytá taky pěkně.
Ohřáté a odstáté více jak hodinu už to točí tak 5-10 vteřin a pak to chytne ne uplně pravidelným chodem,jakoby to mělo něčeho málo či moc.
Kabely,cívku,svíčky,seřízení ventilů,čidla kliky-vačky(vrak)váha vzduchu,potenciometr škrt.klap.,klapka celá,IACV ventil,baterka,rozvody,filtry---vše nové nebo zkoušeno z vraku.
Je pravdou,že vstřiky jsem měl na čištění v JET-servisu a mám pocit,že od té doby má auto problém se starty,ale taky nastal přelom teplot venku a jak říkám studené a do hodiny i ohřáté to startuje luxusně.
Co se týká kolísání,jsem naprosto zoufalý.Nechápu jak může auto reagovat na pohyb.Vypozoroval jsem,že k tomu stoupání dochází po brždění motorem,nebo po rychlém projetí zatáčky na neutrál či s vyšláplou spojkou,jakoby to spouštěl posilovač řízení,nebo posilovač brzd.
Řekli mi,že můžou být i chybná data v ECU,že by možná pomohlo přehrát jednotku.
Mohlo dojít i k nějakému zkratu,když jsem prostříkal všechny kontakty(samozřejmě jsem to vyfoukával a chvíli nechal vyschnout,ale dovnitř nevidím)
Neříkali mi kolik to bude stát,to přehrání SW ale asi to bude "hektar" a výsledek je zcela nejistý.
Po mém popisu co to dělá,to vypadá,že jejich pracovní nadšení bude pod bodem mrazu a já nemám desítky tisíc na nějaké zbytečné hokusy pokusy.
Zatím jsem vlastnil Renault a Toyotu,takhle zklamaný a vysátý z peněz jsem,ale nikdy nebyl.Pokud se mi to někdy podaří opravit,tak to asi oslavím okamžitým prodejem.
Nejhorší je,že to při zařazené rychlosti tlačí auto vpřed a pokud zase vyřadím,tak jsem jako idiot co neumí jezdit,dokud nezastavím a otáčky neklesnou na normální stav.Při ježdění ve městě je to opravdu velmi,velmi nepřijemné.


pát kvě 08, 2015 1:58 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19814
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To je velmi nepříjemná závada a chápu tvé rozčarování. Snad se ti to podaří nějak vyřešit. Je smůla, žes trefil zrovna takovejhle kus...

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


pát kvě 08, 2015 7:14 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 09, 2011 3:11 pm
Příspěvky: 1510
Bydliště: Ostrava
No po pravdě než měnit kde co, tak je lepší to dát někam do servisu - kde mají pořádnou diagnostiku - případně možnost si pujčit některé díly na vyzkoušení. Tlaky na motoru jsi měřil?

_________________
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex


pát kvě 08, 2015 7:38 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1064
Bydliště: Beskydy
nechceš zkusit ještě ten lepší benzín a čistič vstřiků jako já a pojezdi aspoň tak 100km a dej tomu trochu za uši za zkoušku to stojí, soucítím s tebou byl jsem na tom podobně je to o nervy, doufám že se mi ty problémy nevrátí


pát kvě 08, 2015 7:39 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned led 25, 2015 9:17 pm
Příspěvky: 53
Na větší diagnostiku se chystám,tlaky jsem měřil 13-12,5-13-13.Benzin s Vifem používám.
Pokud chci za tepla jistý start,občas pomůže otočit 2x klíčem a pak teprve chytne hned,ale palivo nepadá,tlak by měl být o.k.
Bazarník tvrdil,že 5 let auto nejezdilo,takže buhví co s tím kdo dělal za paseku.Při koupi,vše šlapalo auto krásné,zachovalé udělaly se povinné výměny náplní,filtrů,rozvody a potom už jen problémy.
Začalo to lítáním otáček a P0519,vyčištěna klapka reset ECU odpojením baterie,výměna čidla neutrálu.Pak se přidalo vynechávání chodu-výměnily se svíčky,kabely,cívka,seřízení ventilů.Oba problémy nezmizely,ale utlumily na intenzitě.Následoval test vstřikovačů a ventilu paliva,výměna paliva za "jakože lepší" žádné změny.Čištení a kontrola kontaktů.Pak následovalo,zkoušení jiných čidel z vraku.Občas reset ECU odpojením baterie.Vynechávání chodu se zlepšilo po přehození čidla kliky,ale špatný start v určitých teplotách a konstalaci hvězd trvá a po posledním resetu ECU baterií,to bylo o.k cca 100 km a pak zase stoupání otáček Odstranění lze provést vytočením motoru do 4000ot. a to do doby opětovného startu.
Zajel jsem do autoriz. servisu,kde proběhla menší diskuze,rada o kalibraci IACV (reset ECU,15s.zap. a 15s vyp. zapalování pak start)Houpání,pomalé padání otáček je lepší,ale zatím jen 30 km jako vždy předtím,se to asi vrátí.Starty stejné,teplé odstáté bída-studené a chvíli po odstavení luxus.
Spotřeba při 70% město/10 benzinu,olej po 4000km nemizí ani mililitr,voda nemizí,nekouří to,jede to o.k.Výfuk vypadá polomrtvý,ale je těsný-emise o.k.Motor,jak studený,tak teplý je neslyšitelný-žádné klepání.Po větším ohřátí jde slyšet trochu vypínací ložisko spojky a ševelí klínák o kladku protože není ještě sedlý.A završím to,karoserie a interiér na 12 let staré auto je v luxusním stavu.Samozřejmě podvozek je více zasažen korozí.Auto nebylo bourané,není nic stříkáno.


sob kvě 09, 2015 6:29 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: