Písty a kroužky na Justy 91, 1,2 55kW

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Písty a kroužky na Justy 91, 1,2 55kW

Příspěvek od mamut »

Zdravím všechny v technice Subaru pohybující se...
Jelikož spotřeba oleje v mé justy začíná překračovat meze i neekologicky smýšlejícího jedince a peníze na nový povoz se ne a ne sejít, je třeba s tím něco udělat... :686:
Spotřeba oleje je cca 1l/1000km a jelikož justy nemám na ježdění na nákupy a najezdím s ní poměrně hodně km, je i spotřeba oleje díra do peněženky.
Z výfuku mi doslova lítají saze, sám předseda VDC si v třeboni vyzkoušel, když jsem odstartoval a on měl z béžových kalhot béžové kalhoty s černými puntíky :(
Neni to jednoduché, když umejete auto, ujedete kilometr a celej zadek auta máte samou sazi.

Krom spotřeby oleje,je zcela zřejmé, že v motoru jeden z pístů značně klepe (jak řekl HAD: "co to je za trakorovej zvuk?")
Je tomu asi rok, co mi jeden z členů měřil tlaky a výsledek ukázal, že první válec má něco málo nad 12 :supeer: , druhý něco málo nad 10 :666: a třetí to samé co první :supeer: ..
Tedy usuzuji, že chyba bude především v prostředním pístu.

No a proč to sem vlastně píšu :blabla:
Co se týká sady kroužků na můj motor,tak ve firmě Szakal metal je mají a to za rozumnou cenu...
Horší to však je s písty ty tam nemají.. a vzhledem ke zvukům co motor nyní vydává, mám bavy, že výměna kroužků motor neuspokojí.

Mám tedy dotaz, jestli někdo neví, kde tyto písty sehnat a to za rozumnou cenu :diky:

Některým ušetřím odpověď: Simerinky na ventilech jsem už vyměnil a i přes to že původní byly opravdu fuj :sibenice: tak spotřeba oleje neklesla..
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Písty a kroužky na Justy 91, 1,2 55kW

Příspěvek od DDDD »

Ahoj.Tak o cenách nemám šajn. Ale taková malá rada.Až budeš mít kontakt na součástky tak nejdřív zjisti v jakém stavu jsou válce a podle toho teprve scháněj díly.Nezbude ti nic jiného než hlavu dolů a kouknout do válců jak moc jsou jetý.Jestli mají nahoře znatelnou hranu tak je to na výbrus.Jestli ne tak stačí pouze nové kroužky.Písty nemá cenu měnit.Nejlepší by bylo nechat na to kouknout odborníka brusiče a ten ti řekne.Jo a hlavu nech před opětovnou montáží zafrézovat.Ušetříš si mnoho problémů :!: :839: :4690: :850:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Písty a kroužky na Justy 91, 1,2 55kW

Příspěvek od mamut »

Bude mi to dělat automechanik od táty, ale jelikož potřebuju mít auto mimo provoz co nejkratší dobu, neni prostor na to zkoumat a pak řešit.. musí být všechno nachystáno a pak to sfouknout najednou...
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Písty a kroužky na Justy 91, 1,2 55kW

Příspěvek od DDDD »

Hmm.To znám.Ze všech špatných možných řešení to nejlepší ::-DDD:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Písty a kroužky na Justy 91, 1,2 55kW

Příspěvek od mamut »

Nojo znáš to, uspechaná doba, si žádá uspěchané řešení.. :10125:
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Motor“