Zapalovací svíčky a kabely
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Z toho si nic nedělej. Moje peripetie s kabelama by taky vydaly na zábavný článek... Kupoval jsem taky nakonec zaruceny ngk a co čert nechtěl - když jsem je sundaval ze svíček, tak jsem urval koncovku. Naštěstí mi to kluci v místním shopu vyměnili za nový, ale za měsíc se koncovky urvaly zase. Tentokrát hochum ve Frycovicich... Takže další reklamace už jsem byl za kokota. Kluci v shopu se už moc netvářili ale dostal jsem novy ashiky a zatím ok. A už se snazim je nesundavat....
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Já jsem na impreze taky měnil kabely, protože jsme měnily svíčky a kamošovi jedna svorka na svíčce nešla sundat. Tak odešel pro pořádnou baterku a nějaký udělátka, já si mezitím vyzkoušel v akci aplikaci - co nejde silou .... . Poněvadž nebyl čas nic moc vybírat, tak jsem jen zavolal kellyšům, borec mi oznámil, že mají pro moje auto pouze jedny skladem v Praze, druhej den jsem měl v Brně, vyměněno a klid. Tesly to nebyly, myslím, že Bosch. Takže takhle jednoduchý to může bejt.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 19, 2016 5:23 pm
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Ahoj, zajímal by mě váš názor na následující...
U mý imprezy 2007 2.0R (118 kW) biFuel mě už poměrně dost štve "škubání" auta, zejména při řazení, sem tam při rozjezdu. Dělá to víc na LPG, ale ani provoz na benzín mi nepřijde úplně OK. Je to o to víc znát teď v létě, když se často pouští klima; je to o dost intenzivnější. Servis i plynař mi říkali, že jim to nepřijde nijak zvláštní, pouze provedli ladění LPG systému s poznámkou, že LPG vstřiky jsou trochu načatý, ale to by pořád nevysvětlovalo horší (i když trochu méně) jízdní komfort i při jízdě na benzín. Dle jejich názoru to tedy asi neškube...
Mám to auto už rok, ale za tu dobu jsem si nezvykl, prostě přijde mi, že správně vyladěný auto prostě škubat nebude. Před tím jsem tedy nikdy Subaru ani 4x4 auto neměl...
Obecně mi přijde, že je i nižší volnoběh a že při řazení mají otáčky tendenci příliš rychle letět dolů. Se startováním problém není bez ohledu na venkovní teplotu. Co se týče výkonu, přijde mi auto náladový; někdy letí jak raketa, jindy je to takový nehezky líný.
Myslíte, že by příčinou mohly být i kabely / svíčky? Já je dosud neměnil (najeto necelých 20t km) a celkem i předpokládám, že původnímu majiteli se taky moc nechtělo do toho před prodejem vrážet další peníze, takže tam současné mohou být už delší dobu.
Případně co za nový svíčky a kabely byste dali do tohodle motoru?
PS: Hledat jsem samozřejmě zkoušel, ale nalezený výsledky se mezi sebou dost rozcházely a ne vždy taky u autora najdu, do jakého motoru to dával...
Díky za rady / názory. M.
U mý imprezy 2007 2.0R (118 kW) biFuel mě už poměrně dost štve "škubání" auta, zejména při řazení, sem tam při rozjezdu. Dělá to víc na LPG, ale ani provoz na benzín mi nepřijde úplně OK. Je to o to víc znát teď v létě, když se často pouští klima; je to o dost intenzivnější. Servis i plynař mi říkali, že jim to nepřijde nijak zvláštní, pouze provedli ladění LPG systému s poznámkou, že LPG vstřiky jsou trochu načatý, ale to by pořád nevysvětlovalo horší (i když trochu méně) jízdní komfort i při jízdě na benzín. Dle jejich názoru to tedy asi neškube...
Mám to auto už rok, ale za tu dobu jsem si nezvykl, prostě přijde mi, že správně vyladěný auto prostě škubat nebude. Před tím jsem tedy nikdy Subaru ani 4x4 auto neměl...
Obecně mi přijde, že je i nižší volnoběh a že při řazení mají otáčky tendenci příliš rychle letět dolů. Se startováním problém není bez ohledu na venkovní teplotu. Co se týče výkonu, přijde mi auto náladový; někdy letí jak raketa, jindy je to takový nehezky líný.
Myslíte, že by příčinou mohly být i kabely / svíčky? Já je dosud neměnil (najeto necelých 20t km) a celkem i předpokládám, že původnímu majiteli se taky moc nechtělo do toho před prodejem vrážet další peníze, takže tam současné mohou být už delší dobu.
Případně co za nový svíčky a kabely byste dali do tohodle motoru?
PS: Hledat jsem samozřejmě zkoušel, ale nalezený výsledky se mezi sebou dost rozcházely a ne vždy taky u autora najdu, do jakého motoru to dával...
Díky za rady / názory. M.
Re: Zapalovací svíčky a kabely
To může mít milión příčin. Chová se to stejně na benzín i plyn? Kolik máš najeto? Co lambda?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 19, 2016 5:23 pm
Re: Zapalovací svíčky a kabely
čau, jak píšu, projevuje se to na obě paliva, ale o něco víc na LPG, benzín je obecně kultivovanější. Stejně tak to cuká trochu méně a jede plynuleji, když se jezdí ve vyšších otáčkách (mezi 3000 a 4500 rpm).yeti píše:To může mít milión příčin. Chová se to stejně na benzín i plyn? Kolik máš najeto? Co lambda?
Auto má najeto lehce přes 250t. Lambdu jsem zatím neřešil. Žádná chybová hláška zatím nebyla, tak nevím...
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Předpokládám, že svíčky, kabely, filtry pravidelně měněny...? Pokud jo, tak s velkou pravděpodobností lambda. Životnost lambdy se udává cca 160-200tis. Závadu to žádnou hlásit nemusí. Zkus ať ti to někdo šikovnej přeměří osciloskopem, není do 2x levná sranda.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 19, 2016 5:23 pm
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Já na tom autě mám celkem najeto necelých 20t za cca rok. Já jsem ani svíčky ani kábly neměnil a bohužel v servisce se tyto "drobné" servisní úkony vůbec nevyskytují. Nicméně vzhledem ke stavu LPG vstřikovačů, rozvodů, brzdových kotoučů atd. při koupi předpokládám, že s vědomím prodeje auta do těchto "zbytečností" už nikdo logicky investovat nechtěl. Proto se ptám v tomto tématu, zda by to mohla být jedna z příčin toho, co sleduju...yeti píše:Předpokládám, že svíčky, kabely, filtry pravidelně měněny...? Pokud jo, tak s velkou pravděpodobností lambda. Životnost lambdy se udává cca 160-200tis. Závadu to žádnou hlásit nemusí. Zkus ať ti to někdo šikovnej přeměří osciloskopem, není do 2x levná sranda.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Kabely ke svíčkám dají max. cca 40 tis. km, pak vyhodit a nové. Svíčky nějak podobně max. cca 50 tis. km. Co ještě jede jiným jen na benzín, neznaméná, že u LPG je ještě použitelné.
Řešilo se v jiném vlákně. Pak směrem k vůlím ventilů atd., vše už popsané.
Řešilo se v jiném vlákně. Pak směrem k vůlím ventilů atd., vše už popsané.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Životnost lambdy uvádějí max. 160 tis. Mě odešla v necelých 150. Pokud s tím někdo najede přes 200 tis, netušim jak moc funguje, ale mělo by to min. grilovat kuřata. Nebo je tu někdo, kdo jezdí s lambdou 2 kila?
A pokud to auto mělo opravdu poctivý servis, tak výměny svíček jsou uvedeny v manuálu. To ovšem neznamená, že je servis vyměnil nebo majitel nechal vyměnit. Ovšem u auta s nejistou servisní historií by první servis znamenal všechny náplně, filtry, rozvody, svíčky. Což ovšem skoro nikdo nedělá, všichni chtějí jen sednout a jezdit.
A pokud to auto mělo opravdu poctivý servis, tak výměny svíček jsou uvedeny v manuálu. To ovšem neznamená, že je servis vyměnil nebo majitel nechal vyměnit. Ovšem u auta s nejistou servisní historií by první servis znamenal všechny náplně, filtry, rozvody, svíčky. Což ovšem skoro nikdo nedělá, všichni chtějí jen sednout a jezdit.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Jestliže jsi neřešil kabely a svíčky, tak tím bys měl začít. Jestliže jsi neřešil ventilové vůle, tak bys je určitě měl nechat zkontrolovat, protože auto jezdící na plyn by mělo být zkontrolováno cca každých 30 000 km.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Zapalovací svíčky a kabely
Miro najde se takovy blbec jeste!Jako jsem ja!Tohle vsecko jsem absolvoval i neco navic.Ale je pravda ze kabely mi nevymenili.A po ceste do Chorvatise 6x pecene kure,protiprokluz,tempomat.Celou dobu jedu na benzin.Zastavim nactu zjistil ze to jsou obe lambdy stoho zadni je uz vymenena,vymazu a mazu dal.Zkusim jed domu na plyn,uvydim co to bude delat a jak se to bude chovat.Ale ty kabely taky necham vymenit.A to mam najeto 154 tis km.Nevim kolik na lpg nevim kolik na benzin proto jsem nechal delat vule ventilu a dokurvili to.Mira píše:Životnost lambdy uvádějí max. 160 tis. Mě odešla v necelých 150. Pokud s tím někdo najede přes 200 tis, netušim jak moc funguje, ale mělo by to min. grilovat kuřata. Nebo je tu někdo, kdo jezdí s lambdou 2 kila?
A pokud to auto mělo opravdu poctivý servis, tak výměny svíček jsou uvedeny v manuálu. To ovšem neznamená, že je servis vyměnil nebo majitel nechal vyměnit. Ovšem u auta s nejistou servisní historií by první servis znamenal všechny náplně, filtry, rozvody, svíčky. Což ovšem skoro nikdo nedělá, všichni chtějí jen sednout a jezdit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 19, 2016 5:23 pm
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Díky kluci, při příští návštěvě servisu se teda na tohle zaměříme, těch posledních 40 tkm bych vsadil boty, že ty věci nikdo neměnil.
BTW nejsem zas takový lajdák; vůle ventilů, nový brzdový disky, pneu, rozvody i všechny oleje se dělaly do měsíce od pořízení...
Dotaz na výměnu kabelů a svíček ze strany servisu jsem tak nějak vyignoroval...takže asi tak...
lambdu necháme zkontrolovat, ale v servisce o její výměně ani zmínka. Kuřata zatím negrilujeme...
BTW nejsem zas takový lajdák; vůle ventilů, nový brzdový disky, pneu, rozvody i všechny oleje se dělaly do měsíce od pořízení...
Dotaz na výměnu kabelů a svíček ze strany servisu jsem tak nějak vyignoroval...takže asi tak...
lambdu necháme zkontrolovat, ale v servisce o její výměně ani zmínka. Kuřata zatím negrilujeme...
- nun
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 202
- Registrován: ned dub 30, 2017 11:12 am
- Jméno a příjmení: Miloš Kowol
- Bydliště: Třinec
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Asi jsem taky nějakej divnej že jsem to všechno nechal po nákupu udělat...Ovšem u auta s nejistou servisní historií by první servis znamenal všechny náplně, filtry, rozvody, svíčky. Což ovšem skoro nikdo nedělá, všichni chtějí jen sednout a jezdit.
Subaru Outback 2,5i LPG AT 2005
Mazda Mx-5 NC 1,8 2006
Citroen Berlingo 1,4i 2001
EX - OctaviaII 1,6TDI FabiaII 1,6TDI FabiaII 1,6 16V FabiaI 1,9TDI SEATCordoba 1,9SDI Lada2101 Oltcit Škoda100 Škoda1203 Tatran125 ČZ175Sport
Mazda Mx-5 NC 1,8 2006
Citroen Berlingo 1,4i 2001
EX - OctaviaII 1,6TDI FabiaII 1,6TDI FabiaII 1,6 16V FabiaI 1,9TDI SEATCordoba 1,9SDI Lada2101 Oltcit Škoda100 Škoda1203 Tatran125 ČZ175Sport
- nun
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 202
- Registrován: ned dub 30, 2017 11:12 am
- Jméno a příjmení: Miloš Kowol
- Bydliště: Třinec
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Se pochlub jak a hlavně kde ať se můžeme vyhnout...Nevim kolik na lpg nevim kolik na benzin proto jsem nechal delat vule ventilu a dokurvili to.
Subaru Outback 2,5i LPG AT 2005
Mazda Mx-5 NC 1,8 2006
Citroen Berlingo 1,4i 2001
EX - OctaviaII 1,6TDI FabiaII 1,6TDI FabiaII 1,6 16V FabiaI 1,9TDI SEATCordoba 1,9SDI Lada2101 Oltcit Škoda100 Škoda1203 Tatran125 ČZ175Sport
Mazda Mx-5 NC 1,8 2006
Citroen Berlingo 1,4i 2001
EX - OctaviaII 1,6TDI FabiaII 1,6TDI FabiaII 1,6 16V FabiaI 1,9TDI SEATCordoba 1,9SDI Lada2101 Oltcit Škoda100 Škoda1203 Tatran125 ČZ175Sport
-
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 19, 2016 5:23 pm
Re: Zapalovací svíčky a kabely
Když jsme u toho, jaké teda ideálně svíčky do tohodle motoru s LPG? Normálně bych tam dal to co tam je, ale s tím, co to dělá, samozřejmě nemůžu mít jistotu, že ty předchozí tam dali optimální