Palivový rozvod, trubky, hadice

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3402
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od mari75 »

Ahoj, Marku. Díky za odkaz a potvrzení, že vážně stojí dardu :-/ . Volal jsem i do Subaru servisu-Dancar a tam mi řekli cenu podobnou. Jak jsem psal ve svém vláknu ohledně kolísání otáček a až zdechnutí motoru při stání, tak jsem včera konečně dovezl Draka do servisu. Zprvu to vypadalo na přisávání vzduchu, ale nakonec se ukázalo, že odešla do věčných lovišť váha vzduchu. Na lpg se otáčky uklidnily, na benzín ještě trochu haprují. Čerpadlo je ok, takže to vypadá na ten regulátor. Když se do něj klepne, tak jakože ok. Zůstává nejspíše viset vnitřní pružinka. Dá se s tím asi žít a tak zkusím sehnat buď od Vrťase a nebo ze Subatechu. Ten regulátor je prý odlišný od atmosféry. Je připojený přímo na pal.potrubí.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od mnov »

Atmosferický motor má regulátor 22670AA240 a ten je asi o tři stovky levnější. :-)
Nicméně zrovna tlak palivového systému se dá krásně změřit. To Ti dělali?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3402
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od mari75 »

Jj, dělali. Proto to vypadá na ten regulátor. Ještě zítra se na to kouknou, tak to buď potvrdí a nebo to bude něco jiného-kéžby
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3402
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od mari75 »

Jen pro info. Nakonec se regulátor měnit nemusel :-) . Tlak z čerpadla před regulátorem byl 3,5 bar. Regulátor vyndali, vyfoukali hadicí, vyměnili hadičku( jakoby přepadu :-/ ) a vyměnil se ještě vzduchový filtr. No a světe div se, ono to funguje >B-) (*_^) |,,,,
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48972
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od VDC »

No tak hurá !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od sima »

Mari super, super. Pan Embert?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od mnov »

To je dobře, že to funguje a regulátor se nemusel měnit.
Jen k té hadičce. To bude hadička podtlaku a bez ní reguluje na větší tlak, aby to před startem pořádně natlakovalo. S připojeným podtlakem tam má být 2,3-2,6 bar.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3402
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od mari75 »

Tome, díky.
Šímo, přesně jsi to trefil.
Marku, ten tlak jsem napsal blbě. Měl by být tedy mezi 2,8 až 3,1- tedy z čerpadla a z toho regulátoru asi jak píšeš. Byl jsem už na to auto nas.raný, ale teď jak jsem jel ze servisu, tak vše odpuštěno. Po výměně váhy vzduchu je to jiné auto. Předpokládám, že podstatnou část mých problému zapříčinila ta váha. Teď Drak jede opravdu jak drak a člověk se musí krotit, aby pořád nezkoušel akcelerační schopnosti toho motoru. Fakt dost dobrý. Taky se musím poklonit W.Embertovi, fakt umí a zná. A když vezmu, že se s autem drbal a dumal den a půl, tak cena za práci super. Nedovedu si představit lepší servis a přístup
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48972
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od VDC »

No tak to je skvělý, že jsi spokojenej !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od sima »

Já musím opět a zas jen blahořečit, že to tam takhle skvěle funguje, takovou odbornost a příkladnou péči jsem jinde nepoznal, když tak jen řeči, to jooo, plno řečí, ale vždy tomu nakonec něco chybělo, tady ne tady máš ještě JEN jako bonus zasvěcený výklad problému, jeho možné řešení a následně popis rozřešení (*_^) |,,,, Málo je takových ostrůvků jistoty dnes, co se týče servisů, málo.
Popsal jsi to výstižně "Nedovedu si představit lepší servis a přístup" já taky ne.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Fluval
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: čtv led 31, 2013 8:29 pm

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od Fluval »

Ahoj,

v zimě, při studeném motoru, případně mírně zahřátém mi jde cítit čerstvý benzín do kabiny. Cítit jde 100% zepředu. Během jízdy to nedělá, dělá to vždy po zastavení např. na semaforech, případně stání. Motor prohlídnutý a nikde nic neteče, zajimavé, že přes léto to neudělá ani jednou. Neví někdo, případně nesetkal se s tím někdo?
Díky.
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od námořník »

Řekl bych, netěsnost vejfucku.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od mnov »

Myslím, že přesně stejně popisoval zápach benzínu Mari75. Měl popraskané spojovací hadičky pod sacím potrubím.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Fluval
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: čtv led 31, 2013 8:29 pm

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od Fluval »

mnov píše:Myslím, že přesně stejně popisoval zápach benzínu Mari75. Měl popraskané spojovací hadičky pod sacím potrubím.
souhlas, kape to u jedném, kde je spoj trubka hadička, v pondělí bude oprava :-) Nešlo to vidět hned, myslel jsem, že to je něco jiného.
Japonského inženýra, který dal tu stahovací pásku tak, že povolení brání sací potrubí popravit...

Díky, za návrhy poruchy (*_^) |,,,,
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Palivový rozvod, trubky, hadice

Příspěvek od mnov »

Pro zajímavost hledám, kde se to řešilo. On to Marek dával do svého vlákna.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Odpovědět

Zpět na „Motor“