Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Koupe imprezy gt 1999 160kw 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 14, 2018 8:58 am
Příspěvky: 9
Ahoj vsem.
Chtel bych poprosit o radu.
Mam zajem o koupi GTcka v kombiku 1999 160kw. Vcera jsem se byl na jedno mrknout vsechno ok. Pri jizde nic neboucha motor slape hezky. Jen kdyz jsme prijeli z projizdky trosku se hulilo z motoru ale motor nikde mokry nebyl ze by nekde neco teklo. Chtel bych poprosit o radu jestli by nekdo nevedel co by to mohlo byt?
Tesneni pod hlavou spatne?
Zkroucena hlava?

Predem diky za info


čtv čer 14, 2018 9:10 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 4654
Bydliště: praha
odkaz na auto ?

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka, v rodině
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
Obrázek
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - pracant
fiat ducato hymer - 1.9 td,1996, 4 jizda, 4 spani, Vmax 105km/h


čtv čer 14, 2018 9:46 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 2870
Bydliště: Praha/Beroun
Co znamená hulilo? Smrad jako olej nebo jako pára? Jezdilo to auto, nebo někde stálo pod jabloní? Identifikoval jsi místo kouře? Nejaké vysvětlení od majitele? Nebyly měněny těsnění na výfuku nebo u turba? Nějaké nové omotávky svodů?

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


čtv čer 14, 2018 9:53 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 14, 2018 8:58 am
Příspěvky: 9
Pri zastaveni z toho sel lehky dym spis para. Vylozene to nijak nesmrdelo olejem ani benzinem. Auto nestalo bylo v provozu. Majitelovo vysvetleni pry je potreba vymenit tesneni pod hlavou. Ale kdyz jsem tu cetl diskuze tak tesneni moc neodchazi a spis je zkoucena hlava. Misto koure jsem neindetifikoval. Zadne omotavky nikde nebyli.


čtv čer 14, 2018 10:06 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 12, 2010 8:01 pm
Příspěvky: 504
Bydliště: Kousek od Berouna
Něco podobnýho jsem krátce po pořízení Legatrona řešil taky - přidřená kladka a o ní se upaloval rozvodový řemen :-D

Může to být cokoliv, tak jen pro inspiraci :-/

_________________
Obrázek
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07


čtv čer 14, 2018 11:59 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 297
mne u turbolegacy cosi kapalo na vyfuk, asi nejaky olej, obcas to vypadalo, ze auto hori, delalo to celych sedm let, ale smrdelo to. Zalezelo na tom, jak se s tim jezdilo, za normalniho provozu prakticky nic, a kdyz jsem jel vyfoukat pavouky, tak se to zacalo vypalovat, takze to bylo videt i z kabiny vozu po zastaveni, jak se kouri zpoza kapoty. Hasicak jsem mel nachystanv v prihradce spolujezdce


čtv čer 14, 2018 12:42 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 764
zizmon píše:
Pri zastaveni z toho sel lehky dym spis para. Vylozene to nijak nesmrdelo olejem ani benzinem. Auto nestalo bylo v provozu. Majitelovo vysvetleni pry je potreba vymenit tesneni pod hlavou. Ale kdyz jsem tu cetl diskuze tak tesneni moc neodchazi a spis je zkoucena hlava. Misto koure jsem neindetifikoval. Zadne omotavky nikde nebyli.


Tak to nevím, ale těsnění pod hlavou je u 2,0 Turbo taky celkem klasika. Třeba u mého WRX se v AWD spíš divili, že ještě nebylo dělané (177 000 km), ale závisí jak se k tomu člověk chová. Hlava může být poškozená taky, aneb nový motor to jistí. :-)

_________________
MY2008 BMW M3 E92
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


čtv čer 14, 2018 1:42 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22655
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Proč nový motor ? Těsnění pod hlavama není žádná fatální závada, se prostě vymění a jede se dál. Nicméně u auta z roku 99 je klidně možný, že bude zralý na generálku, vždyť je to 20 let starý auto. Respektive kdybych si kupoval dneska GT, tak ho rovnou budu kupovat s tím, že je zralý na generálku. ;-D

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv čer 14, 2018 2:20 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 764
Ano, v tomto duchu jsem to myslel, protože levnějším řešením než GO s nejistým výsledkem může být sehnat funkční motor např. od subatechu.

Jen výměna těsnění pod hlavama je u boxeru 20+.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


čtv čer 14, 2018 2:39 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv čer 14, 2018 8:58 am
Příspěvky: 9
Diky za odpovedi:) Ja s GO pocitam ze udelam, to GTcko vychazi na 100tisic takze GO je na miste. Jen me zajimalo jestli to muze byt to tesneni nebo jestli to typek jen tak rekl aby prodal. Aby tam nebylo neco jineho a abych s tim dojel alespon domu.


čtv čer 14, 2018 3:59 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 22655
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
S vadným těsnním by to mohlo celkem normálně jet, ale pravděpodobně by se motor přehříval a chladící okruh bude vyhazovat vodu, nebo minimálně půjdou bublinky do expanzní nádoby.
Křivý hlavy na smontovaném motoru asi nepoznáš.
Důležitý je, jestli počítáš s investicemi do auta. Nejhorší by bylo, kdybys myslel, že koupíš a budeš jezdit. To je u 20 let starýho auta prostě utopie.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv čer 14, 2018 4:13 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 4598
mne to kourilo kdyz praskla hadice od chlazeni a vytejkala z toho kapalina. ale to ji pak celkem dost chybelo i v okruhu...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


čtv čer 14, 2018 4:16 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 297
koupil jsem turbo legacy za 18 (starou taky tenkrat 18let s najezdem cca 440 000) a jezdil s nim dalsich 7 let ale resil jen korozi, korozi, korozi a pak uz jen repasi alternatoru a vymenu vahy vzduchu a instalaci LPG a ke konci klouzala spjka. Ale uz u noveho majitele uz dokorodavala. Byl to rocnik 1992, takze stejny pripad o 7 let pozdeji. Jen petkrat drazsi auto? Ja to tenkrat bral na jednu sezonu, jen jaky je to mit subaru v turbu
...
Takze ja bych to za ty penize nekupoval, stejne to bude pernikove auto a jeste, aby se tomu srala technika uz pri koupi. Anebo se domluvit a vysmlouvat vyraznou slevu. On taky muze byt motor po smrti.
...
Taky jsem dal sve turbo volvo na opravu, ze foukle tesneni a nakonec je praskla vlozka valce... Hledal bych dal


čtv čer 14, 2018 4:53 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 25, 2012 10:59 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Tábor
Mne taky hulilo gt. Byla to praskla hadice z okruhu chlazeni. Vymena za cca 200 Kc, vcetne prace.

_________________
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex


pát čer 15, 2018 1:29 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 297
jo kdyz si myslite, ze jsou to jen takove prkotinky za 200 korun, tak at to teda vyresi prodavajici a ty 2 stovky prihodi k cene.


pát čer 15, 2018 3:10 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: