Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Boxer Diesel 2.0D od roku 2012 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 2994
Bydliště: Holýšov
Teď asi před týdnem jsem potkal jednoho kamaráda s foresterem a ten má 2011 a najeto 240.000km a říkal ze s tím nemá jedinej problém. Jeho slovy ani ťuk. Ale pravdou je ze jezdí převážně delší trasy.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Forester XT Sport 2017 (MY18)
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
WRX STI Sport 2016 - Obrázek - NA PRODEJ
Forester XT 2014 - Executive ! PRODÁNO ! - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 ! PRODÁNO ! - 7,88l/100km


pon srp 28, 2017 7:06 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned srp 27, 2017 10:51 am
Příspěvky: 6
Pánové, díky za rychlé reakce. Je mi jasné, že to je risk. Zase na druhou stranu jsem už pár ojetých dehtů měl a jsem celkem na péči puntíčkář. Ani moje současná motorizace 2.0 HDI(TDCI) 100kW od PSA neoplývá zrovna množstvím kladných referencí. A já mohu říci, že jsem spokojen. Jezdím cca 30 tis km ročně. Z toho v průměru 2x týdně točím kolečko 300km. Couračky po městě mám samozřejmě nějaké taky (odvoz dětí do školky, nákupy), ale ty dálky to snad dostatečně vyváží.


pon srp 28, 2017 7:57 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Příspěvky: 717
Bydliště: Ostrava
Když v psa dělali hdi tak Subaru netušilo že něco jako nafta existuje :-D měl jsem kdysi 2,0 hdi 80kW v P406.. A co se týče motoru spokojenost a mít na výběr hdi nebo boxer tak jednoznačně hdi..
Ale už to tady nebudu plevelit... ;-)

_________________
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00


pon srp 28, 2017 8:14 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19262
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Majer píše:
Když v psa dělali hdi tak Subaru netušilo že něco jako nafta existuje měl jsem kdysi 2,0 hdi 80kW v P406.. A co se týče motoru spokojenost a mít na výběr hdi nebo boxer tak jednoznačně hdi..
Ale už to tady nebudu plevelit...


To už tak na světě bývá, že některé autombilky dělají něco déle a některé kratší dobu. :-) Třeba když v Peugeotu chtěli montovat diesely, tak si na to koupili belgický Indenor... =)
A nějak si zapomněli koupit někoho, kdo by uměl čtyřkolky, tak je neumí dodnes... :-)
Ono vyvinout zcela nový motor prostě není jednoduchá věc a ačkoliv je nafta palivo satanovo a nikdy bych si to nepořídil od nikoho, tak oceňuju, že inženýři Subaru vyvinuli motor, který nikdo jiný před nimi, byť ze začátku trpěl porodními bolestmi. A nakonec jim to funguje.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pon srp 28, 2017 8:33 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Příspěvky: 3255
Bydliště: Praha
Jako majitel druhého nafťáku musím zatím sdělit, že auto si skutečně nemohu vynachválit. Atmo benzín mi přišel že nejede a XT nebolo zase ekonomicky dostupné, takže moje touha po Subaru se tak nějak potkala s naftovou verzí.
Jinak má výbornej zátah, v zimě na horách -25 a startoval na cinknutí,spojku netrápim protože v křižovatkách bejt první nemusím, po dálnici jezdim max 140/h ikdyž vím že s klidem umí 180 a neztrácí dech, tankuju jen čistou naftu od EO s potřebu mám v podpisu..
To že ten motor má stigmata minulosti je jasný,ale na druhou stranu musím říct, že je mnoho jiných automobilek co dehty dělají dlouho,ale tento od Subaru je v mnohém předčil svou kultivovaností a třeba i spotřebou. Ano , mám na mysli zejména modely 2012 a výše, kde už byly vyřešeny potíže s DPF, spojkou, vstřikama a silnější klikou...To auto se směle může měřit i s jinými značkami ikdyž je jasné, že benzín je benzín a to neplatí jen o Subaru a ikdyž zarputilí benzíňáci budou kroutit hlavou tak si myslím, že i Subaru nafta je velmi povedené auto, které má své místo na trhu pro určitý okruh lidí, kteří nechtějí zabřednout do koncernových značek...

_________________
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Obrázek Spotřeba SUBARU FORESTER 2.0D-L Comfort
Subaru Forester 2,0D MY11 Ex
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i


úte srp 29, 2017 9:31 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát pro 06, 2013 6:57 pm
Příspěvky: 406
VDC píše:
Ten motor si s sebou nese trošku stigma, z těch svých nešťastných začátků, přitom už se vyrábí poměrně dlouho a nejméně od toho roku 2013 to normálně funguje.


Já bych spíše řekl, že si s sebou nese stigma zejména péče zastoupení Subaru CZ o zákazníky.


úte srp 29, 2017 12:33 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19262
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
pafka píše:

Já bych spíše řekl, že si s sebou nese stigma zejména péče zastoupení Subaru CZ o zákazníky.


Tak to jednoznačně.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


úte srp 29, 2017 2:21 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: ned srp 27, 2017 10:51 am
Příspěvky: 6
Subaru70 píše:
Jako majitel druhého nafťáku musím zatím sdělit, že auto si skutečně nemohu vynachválit. Atmo benzín mi přišel že nejede a XT nebolo zase ekonomicky dostupné, takže moje touha po Subaru se tak nějak potkala s naftovou verzí.
Jinak má výbornej zátah, v zimě na horách -25 a startoval na cinknutí,spojku netrápim protože v křižovatkách bejt první nemusím, po dálnici jezdim max 140/h ikdyž vím že s klidem umí 180 a neztrácí dech, tankuju jen čistou naftu od EO s potřebu mám v podpisu..
To že ten motor má stigmata minulosti je jasný,ale na druhou stranu musím říct, že je mnoho …

Tak přece je někdo spokojený. :-) Kam jezdíš v Praze na servis - AWD, ALM, FREY, BOXER AUTO? Jinak taky důvěřuji naftě od Eurooilu.


stř srp 30, 2017 4:45 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Příspěvky: 1588
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
Ja mam forestra taky v rope MY 2010 a jsem s nim zatim taky maximalne spokojenej =) Je pravda,ze mam jeste malo najeto cca. 90 t.,ale i tak, 8-? zatim nemuzu rici krive slovo

_________________
martas

Subaru Forestr Comfort 2.0D - MY 2010 - najeto 83 000km - spotreba 6,8 l
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - najeto 93 000km - spotreba 10,8 l
Subaru Impreza WRX STI - TOP - MY 2011 - najeto 30 300km - spotřeba 12,4 l


stř srp 30, 2017 11:50 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Příspěvky: 3255
Bydliště: Praha
john píše:
Tak přece je někdo spokojený. Kam jezdíš v Praze na servis - AWD, ALM, FREY, BOXER AUTO? Jinak taky důvěřuji naftě od Eurooilu.


..Auto je ze Subaru Frey, ale jezdim do AWD kde na ně nedám dopustit jak co se týče servisu tak přístupu...
Co se týká nafty tak od EO mám ty nejlepší zkušenosti a nikdy jsem neměl sebemenší problém..čistá nafta je prostě čista nafta (*_^) |,,,,

_________________
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Obrázek Spotřeba SUBARU FORESTER 2.0D-L Comfort
Subaru Forester 2,0D MY11 Ex
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i


čtv srp 31, 2017 8:33 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: ned srp 27, 2017 10:51 am
Příspěvky: 6
Tak jsem přes týden pročítal místní téma o boxer dieselu a musím řící, že po přečtení těch více než 200 stran jsem přece jen trochu trochu nalomen... Problémy některých uživatelů byly opravdu strašné. Prvotní závady se snad už podařilo odstranit, nicméně na hodnocení mladších ročníků je možná ještě brzy. No tak nevím....Ještě popřemýšlím. Možná, že nakonec zvolím Volvo XC60, kde mají naftové motory mnohem lepší pověst. Doufám, že se touto případnou volbou nikoho z místních nedotknu.


ned zář 10, 2017 5:12 pm
Profil
Online
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9258
Bydliště: Hradubice
John, pokud trváš na nafte, tak raději to Volvo. Máme tady několik lidí, kteří nemají Subaru a jsou tady aktivní. Nafta u Subaru končí, takže nějaké dlouhodobé testy moc nebudou.

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13
Legacy sedan 3.0R H6 Spec.B AT MY06 na prodej
ex Forester 2.0D Active MY09


ned zář 10, 2017 5:37 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2015 3:00 pm
Příspěvky: 377
Bydliště: Kolín
Já si myslím, že novější nafty od Volva už taky mají své mouchy...
Já mám D5 136kw a je to takovej brumla. Ale říká se, že to je nesmrtelnej motor. Ale ty novější mají už dost ptákovin kolem..
Volvo je volvo. Je to tank na silnici. Ale Forester byl na jízdu a hraní si daleko lepší.


pon zář 11, 2017 4:45 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: