vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Jo to jsou ty expresní dodávky
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
A to se dá nějak ovlivnit? Já to nijak neurgoval, aby to přišlo co nejdřív a byl jsem smířenej s tím, že se na to může chvilku čekat. Je pravda, že to bylo na místě s mezipřistáním v Praze za dva dny, a přišlo to před víkendem, takže jsem víkend mohl využít na šroubování. Cenu za přepravu jsem taky věděl dopředu, ale nedostal jsem žádnou jinou možnost, která by trvala dýl a byla levnější.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Já kdysi dávno měnil olejovou vanu na Impreze. Stála necelý 2 tisíce. Pouze se povolují silentbloky a motor se kapánek vychýlí. Za půlden to bylo hotový.
Kamoš chvíli potom prorazil vanu na ovci a ta sranda ho vyšla asi na 4x tolik co subaru. A to se mi smál, že je na japonce všechno drahý a nejde na to nic sehnat. Já měl vanu za 2 dny a auto v ten den hotový, on ho tam měl 10 dnů.
Kamoš chvíli potom prorazil vanu na ovci a ta sranda ho vyšla asi na 4x tolik co subaru. A to se mi smál, že je na japonce všechno drahý a nejde na to nic sehnat. Já měl vanu za 2 dny a auto v ten den hotový, on ho tam měl 10 dnů.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Pozrel som niečo na youtube i tu https://www.blingstrom.com/diy-project/ ... ew-headers je tiež niečo (inak celá stranka je zaujímavá).Mira píše:Já kdysi dávno měnil olejovou vanu na Impreze. Stála necelý 2 tisíce. Pouze se povolují silentbloky a motor se kapánek vychýlí. Za půlden to bylo hotový.
Kamoš chvíli potom prorazil vanu na ovci a ta sranda ho vyšla asi na 4x tolik co subaru. A to se mi smál, že je na japonce všechno drahý a nejde na to nic sehnat. Já měl vanu za 2 dny a auto v ten den hotový, on ho tam měl 10 dnů.
Takže už mám predstavu ako vymeniť olejovú vaňu.
1) pod air boxom uvoliť uchytenie motora
2) uvoľniť skrutky silentblokov na nápravnici
3) nadvyhnúť motor (asi 1" = 2,5 cm) podložením prevodovky aby bol prístup k skrutkám olejovej vani pod nápravnicou
Na niečo ešte dávať pozor?
Pri oprave (navarenie novej) vypúštacej skrutky sa musia tie prepážky v olejovej vani odstraniť aby tom bol prístup?námořník píše:Pochopil jsem to dobře, že máš strzenej vypouštěcí šroub? Vana je plechová, tak to oprav, nebo nech opravit. Nejlevnější řešení.
Inak mám už zakúpení vypúštací venitil https://www.stahlbus.de/lng/en/oil-drai ... l-set.html aby som predišiel podobným situáciám. Plánoval som ho pri poslednej výmene osadiť a utesniť utesnovačom závitov, ale som to vzdal, lebo by som strhol závit aj na ňom.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"Podsvietenie ovládania klimatizácie a výstražného trojuholníka"
Keďže lavicu Multimac sme začali využívať, s voľním časom to je problematické. Tak som vymenil aspoň žiarovky podsvietenia klimatizácie, pretože LED-ky z Číny to neosvetlili.
Ďakujem Zhor-ovi za zelené čiapočky na minižiarovky. Urobil som to však inak. V predajni (http://www.narva.sk) kde som kupoval minižiarovky, ponúkali aj možnosť zafarbenia na to adekvátnou farbou. Tak som použil farebné minižiarovky pred čiapočkami, pretože tie sa akosi zapekajú ako vidieť na pätici a sú už krehké. Jednú päticu som použil z čínskej ledky.
Taktiež som zfunkčnil podsvietenie výstražného trojuholníka. Trochu bolo laborovanie s otvorením toho spínača, ale už to svieti.
Keďže lavicu Multimac sme začali využívať, s voľním časom to je problematické. Tak som vymenil aspoň žiarovky podsvietenia klimatizácie, pretože LED-ky z Číny to neosvetlili.
Ďakujem Zhor-ovi za zelené čiapočky na minižiarovky. Urobil som to však inak. V predajni (http://www.narva.sk) kde som kupoval minižiarovky, ponúkali aj možnosť zafarbenia na to adekvátnou farbou. Tak som použil farebné minižiarovky pred čiapočkami, pretože tie sa akosi zapekajú ako vidieť na pätici a sú už krehké. Jednú päticu som použil z čínskej ledky.
Taktiež som zfunkčnil podsvietenie výstražného trojuholníka. Trochu bolo laborovanie s otvorením toho spínača, ale už to svieti.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
To je zajímavá služba. To je samozřejmě super, když jsou žárovičky zabarvené rovnou.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"Renovácia svetlometov" - 1.časť
Minulý víkend som sa dal na renováciu svetlometov. Už od kúpy (v 2017) bol ľavý svetlomet zažltnuý. Či bol pôvodný alebo menený neviem.
Minulý víkend som sa dal na renováciu svetlometov. Už od kúpy (v 2017) bol ľavý svetlomet zažltnuý. Či bol pôvodný alebo menený neviem.
- Přílohy
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"Renovácia svetlometov" - 2.časť
- Přílohy
-
- Tak pri pohľade do 1 m to vyzerá dobre a aj svietivosť bude určite lepšia - čo bolo najdôležitejšie.
Ale tu je detail a vystúpili mi tam také mapky. Neviem kde som technologicky urobil chybu. Striekal som to v dvoch vrstvách s odstupom asi 5-6 minút, čo by už malo byť odolné voči prachu. Snažil som sa dať prvú vrstvu väčšiu ako to tu na fóre niekto odporúčal.
Naposledy upravil(a) vasco dne úte čer 15, 2021 12:22 am, celkem upraveno 2 x.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3660
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Do teraz to mas pekne. Ja lestim jeste P3000 a pak brusnou pastou.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Já mám v podsvětlení klimy čínský LED a svítí v pohodě. Jediný slabší je ten pruh modrý-červený, protože to světlo se blbě šíří přes opto tunýlek. Ještě mám v zásobě i červený a modrý pro případnou změnu barvy, jen do toho rádia a tl. ve dveřích nechci šťourat.vasco píše:"Podsvietenie ovládania klimatizácie a výstražného trojuholníka"
Keďže lavicu Multimac sme začali využívať, s voľním časom to je problematické. Tak som vymenil aspoň žiarovky podsvietenia klimatizácie, pretože LED-ky z Číny to neosvetlili.
Ďakujem Zhor-ovi za zelené čiapočky na minižiarovky. Urobil som to však inak. V predajni (http://www.narva.sk) kde som kupoval minižiarovky, ponúkali aj možnosť zafarbenia na to adekvátnou farbou. Tak som použil farebné minižiarovky pred čiapočkami, pretože tie sa akosi zapekajú ako vidieť na pätici a sú už krehké. Jednú päticu som použil z čínskej ledky.
Taktiež som zfunkčnil podsvietenie výstražného trojuholníka. Trochu bolo laborovanie s otvorením toho spínača, …
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Tento víkend som sa dostal konečne na chalupu a prezul na letné, lebo tam ich mám uskladnené. A pri tej príležitosti som pozrel pod predné podbehy či tam nie je nanesená špina. Vyzeralo to potešujúco - čisté, bez náznakov hrdze.
Tiež som pozrel slabšiu stranku u Subaru vozidiel — trúbka od tankovacieho hrdla. Tú sompozeral asi pred 2 rokmi a bol tam bordel zachytený medzi hadicu LPG a trúbku benzínu. A začínalo to chytať hrdzu od spojenia matíc na LPG vedení. Vtedy som to oddelil vložením gumovej izolácie. Teraz bol stav bez nečistoty. Ono to plastové krytie úplne netesní a u mňa ako tam dali LPG hadice tak je to ešte horšie pritlačené. Zahrdzavené miesta som pretrel konventorom hrdze a prestriekal Dinitrolom 1000 (na dutiny).
Už čoskoro sa chystám meniť silentbloky nápráv i zadné pružiny lebo už bola výška cca 4 cm pod normál. Náhradné diely už prichystané.
Teraz keď som to prezúval tak som sa pozrel na zad.pružiny a zisti, že prvá je prasknutá na prvom závite. Hnatom som skúšal aj ľavú, tam som však nič nepostrehol.
Tiež som pozrel slabšiu stranku u Subaru vozidiel — trúbka od tankovacieho hrdla. Tú sompozeral asi pred 2 rokmi a bol tam bordel zachytený medzi hadicu LPG a trúbku benzínu. A začínalo to chytať hrdzu od spojenia matíc na LPG vedení. Vtedy som to oddelil vložením gumovej izolácie. Teraz bol stav bez nečistoty. Ono to plastové krytie úplne netesní a u mňa ako tam dali LPG hadice tak je to ešte horšie pritlačené. Zahrdzavené miesta som pretrel konventorom hrdze a prestriekal Dinitrolom 1000 (na dutiny).
Už čoskoro sa chystám meniť silentbloky nápráv i zadné pružiny lebo už bola výška cca 4 cm pod normál. Náhradné diely už prichystané.
Teraz keď som to prezúval tak som sa pozrel na zad.pružiny a zisti, že prvá je prasknutá na prvom závite. Hnatom som skúšal aj ľavú, tam som však nič nepostrehol.
Naposledy upravil(a) vasco dne úte čer 15, 2021 7:02 am, celkem upraveno 2 x.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Oproti jiným máš tu plnící trubku nádrže v dost dobrém stavu
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Nejen tu trubku. Moc pěknej stav. Je dobře, že se staráš !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
To je hlavne vďaka tomu, že do 2017 jazdilo niekde v strede Talianska.VDC píše:Nejen tu trubku. Moc pěknej stav. Je dobře, že se staráš !!
Tomáš, ak použiješ konvertor RC, aký má byť ďaľší postup? Odmastiť, základaná farba, vrchná farba, …?
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Odmastit než na to dáš ten konvertor rzi.
Jo, základní epoxidová dvousložková barva. Teď nejčastěji používám ZG 11 od firmy Viton
https://www.barvy-viton.cz/produkty/barvy-na-kov/
A potom vrchní polyuretanová nebo alkyduretanová barva třeba KD 53 od téhle firmy.
Ale ta vrchní barva není nutná, pokud na to dáš Dinitrol 4942 nebo 4941 nebo ten metallic
Jo, základní epoxidová dvousložková barva. Teď nejčastěji používám ZG 11 od firmy Viton
https://www.barvy-viton.cz/produkty/barvy-na-kov/
A potom vrchní polyuretanová nebo alkyduretanová barva třeba KD 53 od téhle firmy.
Ale ta vrchní barva není nutná, pokud na to dáš Dinitrol 4942 nebo 4941 nebo ten metallic
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97