vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5786
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od davidherda »

Jo to jsou ty expresní dodávky :-)

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od zhor »

A to se dá nějak ovlivnit? Já to nijak neurgoval, aby to přišlo co nejdřív a byl jsem smířenej s tím, že se na to může chvilku čekat. Je pravda, že to bylo na místě s mezipřistáním v Praze za dva dny, a přišlo to před víkendem, takže jsem víkend mohl využít na šroubování. Cenu za přepravu jsem taky věděl dopředu, ale nedostal jsem žádnou jinou možnost, která by trvala dýl a byla levnější.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10646
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od Mira »

Já kdysi dávno měnil olejovou vanu na Impreze. Stála necelý 2 tisíce. Pouze se povolují silentbloky a motor se kapánek vychýlí. Za půlden to bylo hotový.
Kamoš chvíli potom prorazil vanu na ovci a ta sranda ho vyšla asi na 4x tolik co subaru. A to se mi smál, že je na japonce všechno drahý a nejde na to nic sehnat. :-) Já měl vanu za 2 dny a auto v ten den hotový, on ho tam měl 10 dnů.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

Mira píše:Já kdysi dávno měnil olejovou vanu na Impreze. Stála necelý 2 tisíce. Pouze se povolují silentbloky a motor se kapánek vychýlí. Za půlden to bylo hotový.
Kamoš chvíli potom prorazil vanu na ovci a ta sranda ho vyšla asi na 4x tolik co subaru. A to se mi smál, že je na japonce všechno drahý a nejde na to nic sehnat. Já měl vanu za 2 dny a auto v ten den hotový, on ho tam měl 10 dnů.
Pozrel som niečo na youtube i tu https://www.blingstrom.com/diy-project/ ... ew-headers je tiež niečo (inak celá stranka je zaujímavá).
Takže už mám predstavu ako vymeniť olejovú vaňu.
1) pod air boxom uvoliť uchytenie motora
2) uvoľniť skrutky silentblokov na nápravnici
3) nadvyhnúť motor (asi 1" = 2,5 cm) podložením prevodovky aby bol prístup k skrutkám olejovej vani pod nápravnicou
Na niečo ešte dávať pozor?
námořník píše:Pochopil jsem to dobře, že máš strzenej vypouštěcí šroub? Vana je plechová, tak to oprav, nebo nech opravit. Nejlevnější řešení.
Pri oprave (navarenie novej) vypúštacej skrutky sa musia tie prepážky v olejovej vani odstraniť aby tom bol prístup?
Inak mám už zakúpení vypúštací venitil https://www.stahlbus.de/lng/en/oil-drai ... l-set.html aby som predišiel podobným situáciám. Plánoval som ho pri poslednej výmene osadiť a utesniť utesnovačom závitov, ale som to vzdal, lebo by som strhol závit aj na ňom.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

"Podsvietenie ovládania klimatizácie a výstražného trojuholníka"

Keďže lavicu Multimac sme začali využívať, s voľním časom to je problematické. Tak som vymenil aspoň žiarovky podsvietenia klimatizácie, pretože LED-ky z Číny to neosvetlili.
Ďakujem Zhor-ovi za zelené čiapočky na minižiarovky. Urobil som to však inak. V predajni (http://www.narva.sk) kde som kupoval minižiarovky, ponúkali aj možnosť zafarbenia na to adekvátnou farbou. Tak som použil farebné minižiarovky pred čiapočkami, pretože tie sa akosi zapekajú ako vidieť na pätici a sú už krehké. Jednú päticu som použil z čínskej ledky.
Taktiež som zfunkčnil podsvietenie výstražného trojuholníka. Trochu bolo laborovanie s otvorením toho spínača, ale už to svieti.
Přílohy
_DSC6860.JPG
_DSC6862.JPG
_DSC6863.JPG
_DSC6865.JPG
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od VDC »

To je zajímavá služba. To je samozřejmě super, když jsou žárovičky zabarvené rovnou.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

"Renovácia svetlometov" - 1.časť

Minulý víkend som sa dal na renováciu svetlometov. Už od kúpy (v 2017) bol ľavý svetlomet zažltnuý. Či bol pôvodný alebo menený neviem.
Přílohy
Už od kúpy (v 2017) bol ľavý svetlomet zažltnuý. Či bol pôvodný alebo menený neviem.
Už od kúpy (v 2017) bol ľavý svetlomet zažltnuý. Či bol pôvodný alebo menený neviem.
Ľavý svetlomet som brúsil P600, P800, P1200, P2000. Pravý, ktorý bol v lepšej forme, len P800 a P2000.<br />Použil som od 3M vodné brúsne papiere  v hárkovej forme a P2000 kruhový na penovej podložke, ktorý som ocenil hlavne na hranách a väčších oblých miestach.
Ľavý svetlomet som brúsil P600, P800, P1200, P2000. Pravý, ktorý bol v lepšej forme, len P800 a P2000.
Použil som od 3M vodné brúsne papiere v hárkovej forme a P2000 kruhový na penovej podložke, ktorý som ocenil hlavne na hranách a väčších oblých miestach.
L_po P800_01.JPG
L_po P1200_01.JPG
L_po P2000_01.JPG
Použil som sadu od Color Matic, kde boli tri spreje.<br />1) čistič - odmastovač<br />2) primer na plasty<br />3) dvojzložkový lak 2K
Použil som sadu od Color Matic, kde boli tri spreje.
1) čistič - odmastovač
2) primer na plasty
3) dvojzložkový lak 2K
po maskovaní_01.JPG
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

"Renovácia svetlometov" - 2.časť
Přílohy
Karoséria je vo veľmi slušnom stave na 17-ročné auto.
Karoséria je vo veľmi slušnom stave na 17-ročné auto.
P_stav karoserie_01.JPG
L_pred renováciou_01.JPG
L_po renovácií_01.JPG
P_pred renováciou_01.JPG
P_po renovácií_01.JPG
… ešte raz pred.
… ešte raz pred.
… a po renovácii.
… a po renovácii.
Tak pri pohľade do 1 m to vyzerá dobre a aj svietivosť bude určite lepšia - čo bolo najdôležitejšie.<br />Ale tu je detail a vystúpili mi tam také mapky. Neviem kde som technologicky urobil chybu. Striekal som to v dvoch vrstvách s odstupom asi 5-6 minút, čo by už malo byť odolné voči prachu. Snažil som sa dať prvú vrstvu väčšiu ako to tu na fóre niekto odporúčal.
Tak pri pohľade do 1 m to vyzerá dobre a aj svietivosť bude určite lepšia - čo bolo najdôležitejšie.
Ale tu je detail a vystúpili mi tam také mapky. Neviem kde som technologicky urobil chybu. Striekal som to v dvoch vrstvách s odstupom asi 5-6 minút, čo by už malo byť odolné voči prachu. Snažil som sa dať prvú vrstvu väčšiu ako to tu na fóre niekto odporúčal.
Naposledy upravil(a) vasco dne úte čer 15, 2021 12:22 am, celkem upraveno 2 x.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3655
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od StandaB »

Do teraz to mas pekne. Ja lestim jeste P3000 a pak brusnou pastou. :-)
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10646
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od Mira »

vasco píše:"Podsvietenie ovládania klimatizácie a výstražného trojuholníka"

Keďže lavicu Multimac sme začali využívať, s voľním časom to je problematické. Tak som vymenil aspoň žiarovky podsvietenia klimatizácie, pretože LED-ky z Číny to neosvetlili.
Ďakujem Zhor-ovi za zelené čiapočky na minižiarovky. Urobil som to však inak. V predajni (http://www.narva.sk) kde som kupoval minižiarovky, ponúkali aj možnosť zafarbenia na to adekvátnou farbou. Tak som použil farebné minižiarovky pred čiapočkami, pretože tie sa akosi zapekajú ako vidieť na pätici a sú už krehké. Jednú päticu som použil z čínskej ledky.
Taktiež som zfunkčnil podsvietenie výstražného trojuholníka. Trochu bolo laborovanie s otvorením toho spínača, …
Já mám v podsvětlení klimy čínský LED a svítí v pohodě. Jediný slabší je ten pruh modrý-červený, protože to světlo se blbě šíří přes opto tunýlek. Ještě mám v zásobě i červený a modrý pro případnou změnu barvy, jen do toho rádia a tl. ve dveřích nechci šťourat.
Přílohy
tunel.jpg
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

Tento víkend som sa dostal konečne na chalupu a prezul na letné, lebo tam ich mám uskladnené. A pri tej príležitosti som pozrel pod predné podbehy či tam nie je nanesená špina. Vyzeralo to potešujúco - čisté, bez náznakov hrdze.
Tiež som pozrel slabšiu stranku u Subaru vozidiel — trúbka od tankovacieho hrdla. Tú sompozeral asi pred 2 rokmi a bol tam bordel zachytený medzi hadicu LPG a trúbku benzínu. A začínalo to chytať hrdzu od spojenia matíc na LPG vedení. Vtedy som to oddelil vložením gumovej izolácie. Teraz bol stav bez nečistoty. Ono to plastové krytie úplne netesní a u mňa ako tam dali LPG hadice tak je to ešte horšie pritlačené. Zahrdzavené miesta som pretrel konventorom hrdze a prestriekal Dinitrolom 1000 (na dutiny).
Už čoskoro sa chystám meniť silentbloky nápráv i zadné pružiny lebo už bola výška cca 4 cm pod normál. Náhradné diely už prichystané.
Teraz keď som to prezúval tak som sa pozrel na zad.pružiny a zisti, že prvá je prasknutá na prvom závite. Hnatom som skúšal aj ľavú, tam som však nič nepostrehol.
Přílohy
stav za predným kolesom_01.JPG
stav prahov_01.JPG
stav prahov 2_01.JPG
tankovacia trubka 01_01.JPG
tankovacia trubka 02_01.JPG
tankovacia trubka po ošetrení_01.JPG
Zlomená pružina na prvom závite.
Zlomená pružina na prvom závite.
Naposledy upravil(a) vasco dne úte čer 15, 2021 7:02 am, celkem upraveno 2 x.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od Tapan »

Oproti jiným máš tu plnící trubku nádrže v dost dobrém stavu :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od VDC »

Nejen tu trubku. Moc pěknej stav. Je dobře, že se staráš !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

VDC píše:Nejen tu trubku. Moc pěknej stav. Je dobře, že se staráš !!
To je hlavne vďaka tomu, že do 2017 jazdilo niekde v strede Talianska.
Tomáš, ak použiješ konvertor RC, aký má byť ďaľší postup? Odmastiť, základaná farba, vrchná farba, …?
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od VDC »

Odmastit než na to dáš ten konvertor rzi.
Jo, základní epoxidová dvousložková barva. Teď nejčastěji používám ZG 11 od firmy Viton
https://www.barvy-viton.cz/produkty/barvy-na-kov/
A potom vrchní polyuretanová nebo alkyduretanová barva třeba KD 53 od téhle firmy.
Ale ta vrchní barva není nutná, pokud na to dáš Dinitrol 4942 nebo 4941 nebo ten metallic
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“