Bělouš
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Bělouš
Dnes je to přesně 4 roky, co sem opustil plejády a přesedlal do BMW.
Po těch letech musím říci, že to není špatné auto, taky má duši a se zadním náhonem si člověk užije srandu . Na Subaru to stále nemá a ani mít nebude .
Proto sem šel za hlasem svého srdce a uposlechl jeho volání SOS a vrátil sem se zpět .
Opět rád čtu příspěvky lidí, co znám osobně a velice rád je i uvidím .
Protože už soukromě najezdím minimum toho, co dříve, tak sem hledal něco, co dokáže jet na pohodu a zároven trochu jet, když je potřeba a chut .
Nakonec padla volba na WRX 08, která to vše plně splnovala.
Auto je čerstvě přivezené ze Švajcu, plně seriová, servisní knížka vyplněna do posledního dne.
Ještě sem to stihl než zavřeli okresy, tak to bylo o fous .
Po příjezdu šlo auto na kontrolu do Ilosu a tam se se dozvěděl, že auto je v suprovém stavu, nikde nerezne.
Pro jistotu se udělali náplně a dali nové brzdy jinak nebylo nic potřeba.
Velice mě potěšil přístup a rychlost servisu. Budu ho navštěvovat i nadále a vřele doporučuji .
9.3.2022
Dnes je to rok co sem přivezl Bělouše domu.
Za ten rok sem najezdil 6790 km.
Servis: vše je vedeno v servisní knížce. Auto je servisováno v ILOS Liberec.
Hned po příjezdu dom byly měněny veškeré náplně, přední a zadní kotouče + destičky.
Proběhla výměna spojky - byla načatá už při koupy.
Dále sem se spokojil se sériovým stavem Bělouše. Jeho výkon a vlastnosti mi plně dostačoval než sem poprvé přijel do Sosnový.
Tam sem plně poznal nedostatky seriového auta jako sou brzdy, nedotáčivost a přílišné náklony.
Začal sem nad těmito neduhy přemýšlet a nakonec sem se vydal touto cestou:
Zavolal sem Jirkovi do Prahy ( Hajsel motorsport ) abych sním probral tuto problematiku. Slovo dalo slovo a jel sem do Prahy se sním domluvit přímo.
Jestli nějaké úpravy, tak to chci mít od člověka co tomu rozumí. Ladění bylo provedeno tak, aby to nemělo vliv na stav auta.
Auto na brzdě nebylo ( stejně to ukáže na každé jinak ). Takže sme vycházeli z údajů, které měl na svém PC. tj: 190kw a 400 Nm.
Co se na autě změnilo:
Invidia downpipe
bypass hlavy válce
Mishomoto chladič
Budík na tlaky a teplotu ( Depo )
Kotouče přední DBA + destičky Ferodo DS 2,5
Zadní destičky Hawk street
Přední a zadní stabilizátory Whiteline 22 a 20 mm
Jaké sou mé pocity?
Projev auta se úplně změnil. Jak krouták, tak výkon se posunul níže, tak není potřeba tak vytáčet. Bohatě stačí max do 5 až 5,5 tis.
Auto výrazně ztuhlo a náklony se podstatně zmenšili. Chytřejší budu až v létě .
To bylo shrnutí jednoho roku soužití. Na každou vyjíždku se moc těším a užívám si ji dosyta .
21.2.2023
Opět další rok za náma.
Ujeto 3908 km.
Žádné zásadní změny nenastali. Auto prošlo bez problému technickou a mám do konce ledna 2025 klid.
Byla provedena 2x výměna oleje. Bělouš se pravidelně zůčasnoval ježdění v Sosnové a 1x v Bělé.
Auto nadále šlape jak má a doufám, že mu to ještě nějaký čas vydrží .
A plány na rok 2023? Nu nechme se překvapit.
Po těch letech musím říci, že to není špatné auto, taky má duši a se zadním náhonem si člověk užije srandu . Na Subaru to stále nemá a ani mít nebude .
Proto sem šel za hlasem svého srdce a uposlechl jeho volání SOS a vrátil sem se zpět .
Opět rád čtu příspěvky lidí, co znám osobně a velice rád je i uvidím .
Protože už soukromě najezdím minimum toho, co dříve, tak sem hledal něco, co dokáže jet na pohodu a zároven trochu jet, když je potřeba a chut .
Nakonec padla volba na WRX 08, která to vše plně splnovala.
Auto je čerstvě přivezené ze Švajcu, plně seriová, servisní knížka vyplněna do posledního dne.
Ještě sem to stihl než zavřeli okresy, tak to bylo o fous .
Po příjezdu šlo auto na kontrolu do Ilosu a tam se se dozvěděl, že auto je v suprovém stavu, nikde nerezne.
Pro jistotu se udělali náplně a dali nové brzdy jinak nebylo nic potřeba.
Velice mě potěšil přístup a rychlost servisu. Budu ho navštěvovat i nadále a vřele doporučuji .
9.3.2022
Dnes je to rok co sem přivezl Bělouše domu.
Za ten rok sem najezdil 6790 km.
Servis: vše je vedeno v servisní knížce. Auto je servisováno v ILOS Liberec.
Hned po příjezdu dom byly měněny veškeré náplně, přední a zadní kotouče + destičky.
Proběhla výměna spojky - byla načatá už při koupy.
Dále sem se spokojil se sériovým stavem Bělouše. Jeho výkon a vlastnosti mi plně dostačoval než sem poprvé přijel do Sosnový.
Tam sem plně poznal nedostatky seriového auta jako sou brzdy, nedotáčivost a přílišné náklony.
Začal sem nad těmito neduhy přemýšlet a nakonec sem se vydal touto cestou:
Zavolal sem Jirkovi do Prahy ( Hajsel motorsport ) abych sním probral tuto problematiku. Slovo dalo slovo a jel sem do Prahy se sním domluvit přímo.
Jestli nějaké úpravy, tak to chci mít od člověka co tomu rozumí. Ladění bylo provedeno tak, aby to nemělo vliv na stav auta.
Auto na brzdě nebylo ( stejně to ukáže na každé jinak ). Takže sme vycházeli z údajů, které měl na svém PC. tj: 190kw a 400 Nm.
Co se na autě změnilo:
Invidia downpipe
bypass hlavy válce
Mishomoto chladič
Budík na tlaky a teplotu ( Depo )
Kotouče přední DBA + destičky Ferodo DS 2,5
Zadní destičky Hawk street
Přední a zadní stabilizátory Whiteline 22 a 20 mm
Jaké sou mé pocity?
Projev auta se úplně změnil. Jak krouták, tak výkon se posunul níže, tak není potřeba tak vytáčet. Bohatě stačí max do 5 až 5,5 tis.
Auto výrazně ztuhlo a náklony se podstatně zmenšili. Chytřejší budu až v létě .
To bylo shrnutí jednoho roku soužití. Na každou vyjíždku se moc těším a užívám si ji dosyta .
21.2.2023
Opět další rok za náma.
Ujeto 3908 km.
Žádné zásadní změny nenastali. Auto prošlo bez problému technickou a mám do konce ledna 2025 klid.
Byla provedena 2x výměna oleje. Bělouš se pravidelně zůčasnoval ježdění v Sosnové a 1x v Bělé.
Auto nadále šlape jak má a doufám, že mu to ještě nějaký čas vydrží .
A plány na rok 2023? Nu nechme se překvapit.
Naposledy upravil(a) Mráča dne úte úno 21, 2023 1:03 pm, celkem upraveno 3 x.
WRX 08
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: Bělouš
Parádní kára v té nejlepší barvě!
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Bělouš
Krásná kára ať to jezdí
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18911
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Bělouš
krasne auto !!!
co to mas za radio?
pokud das jiny koncovy dil a OTEVRENY bov, mel bys ladit ...
jiny bov vlastne davat nema smysl, standard funguje skvele.
otevreny bov dela krasny kraval.
upravy v RJ jsou vratne ...
stage 1 je bez problemu, autu hodne pomuze, stage 2 jsem daval po vymene vyfuku (decat, jiny stred i konec) .. jinak auto blblo ..
prekvapive tomu motoru pomoci stage 2 pomuzes.
motor obecne nema rad toceni. odejde.
po stage 2 dostane jiny charakter a jezdi lepe pri nizsich otackach a nicemu to nevadi.
problemem u WRX je prevodovka.
nevydrzi dlouhodobe. poznas to pri podrazovani.
pomuzou meziplyny a nebo nechat udelat automaticky meziplyn pri ladeni.
nic z toho te nenuti jezdit jinak.
pokud nedas bov a vyfuk, nedelal bych nic a nechal klidne ten original
jeste jednou gratuluji
co to mas za radio?
pokud das jiny koncovy dil a OTEVRENY bov, mel bys ladit ...
jiny bov vlastne davat nema smysl, standard funguje skvele.
otevreny bov dela krasny kraval.
upravy v RJ jsou vratne ...
stage 1 je bez problemu, autu hodne pomuze, stage 2 jsem daval po vymene vyfuku (decat, jiny stred i konec) .. jinak auto blblo ..
prekvapive tomu motoru pomoci stage 2 pomuzes.
motor obecne nema rad toceni. odejde.
po stage 2 dostane jiny charakter a jezdi lepe pri nizsich otackach a nicemu to nevadi.
problemem u WRX je prevodovka.
nevydrzi dlouhodobe. poznas to pri podrazovani.
pomuzou meziplyny a nebo nechat udelat automaticky meziplyn pri ladeni.
nic z toho te nenuti jezdit jinak.
pokud nedas bov a vyfuk, nedelal bych nic a nechal klidne ten original
jeste jednou gratuluji
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Bělouš
Kraaaasne auto.
Radio je stejne, jako mam ja v STI, tj. original Subaru s navigaci. Displej je vyklopny a pod nej se strka CD s mapovymi podklady.
Skoda, ze tam nemas ty anatomicka Recara, co mam ja. Krasne drzi telo v zatackach.
Ale mozna se davaly jen do STI.
Zase ty tvoje sesle maji vyhrivani, coz ja nemam.
V zime to clovek oceni.
Pak vidim, ze kola jsou EvoCorsy.
Ja je mam take - v 18" a v bile barve.
Jsou tezsi nez originalni STI BBS, ale auto vypada s nimi lepe.
Jen v 18" se prodavaji pouzes malym ET, takze mi kola lezou ven a na nerovnostech obcas skrtnou o nadkoli.
Co podvozek?
Ten je v serii?
Nekteri lide si stezovali u STI i WRX 08, ze je to dost mekke a houpave.
Od 2010 uz je podvozek tvrdsi.
Ten tvuj bude vhodny na rozbite okrskovky, mene vhodny na velke rychlosti na dalnici.
Ja mam otevreny BOV a ladene tlumice (zadni dil) vyfuku a myslim, ze v takovem setupu neni nutne ladit RJ.
To by se muselo urcite v pripade, kdy bych odstranil katalyzatory.
Ale treba se pletu.
A urcite zvaz, jestli ma smysl ten BOV.
Vyhoda je v tom zvukovem efektu a odstraneni protitlaku u turba, takze rychleji nabiha.
Na druhou stranu RJ pocita se vzduchem, ktery ti BOV odpusti do atmosfery, takze mas pak zbytecne bohatou smes.
Prinese ti to strileni do vyfuku, coz se nekomu libi, ale casem ti to muze znicit katalyzator.
Ja uz jsem auto s BOV koupil, takze to neresim, ale kdybych ho mel dnes davat, tak bych se rozmyslel.
Jinak ja bych dal dozadu kridlo
Radio je stejne, jako mam ja v STI, tj. original Subaru s navigaci. Displej je vyklopny a pod nej se strka CD s mapovymi podklady.
Skoda, ze tam nemas ty anatomicka Recara, co mam ja. Krasne drzi telo v zatackach.
Ale mozna se davaly jen do STI.
Zase ty tvoje sesle maji vyhrivani, coz ja nemam.
V zime to clovek oceni.
Pak vidim, ze kola jsou EvoCorsy.
Ja je mam take - v 18" a v bile barve.
Jsou tezsi nez originalni STI BBS, ale auto vypada s nimi lepe.
Jen v 18" se prodavaji pouzes malym ET, takze mi kola lezou ven a na nerovnostech obcas skrtnou o nadkoli.
Co podvozek?
Ten je v serii?
Nekteri lide si stezovali u STI i WRX 08, ze je to dost mekke a houpave.
Od 2010 uz je podvozek tvrdsi.
Ten tvuj bude vhodny na rozbite okrskovky, mene vhodny na velke rychlosti na dalnici.
Ja mam otevreny BOV a ladene tlumice (zadni dil) vyfuku a myslim, ze v takovem setupu neni nutne ladit RJ.
To by se muselo urcite v pripade, kdy bych odstranil katalyzatory.
Ale treba se pletu.
A urcite zvaz, jestli ma smysl ten BOV.
Vyhoda je v tom zvukovem efektu a odstraneni protitlaku u turba, takze rychleji nabiha.
Na druhou stranu RJ pocita se vzduchem, ktery ti BOV odpusti do atmosfery, takze mas pak zbytecne bohatou smes.
Prinese ti to strileni do vyfuku, coz se nekomu libi, ale casem ti to muze znicit katalyzator.
Ja uz jsem auto s BOV koupil, takze to neresim, ale kdybych ho mel dnes davat, tak bych se rozmyslel.
Jinak ja bych dal dozadu kridlo
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bělouš
masha píše:Krásná kára ať to jezdí
Sent from my iPhone using Tapatalk
Díky moc .2.0XT píše:Parádní kára v té nejlepší barvě!
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
WRX 08
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bělouš
[quote="hamoun"]krasne auto !!!
co to mas za radio?
Díky, rádio je originál, ale stojí za prd . Sice tam je navigace, ale je malinko zastaralá. Přide časem vyměnit.
pokud das jiny koncovy dil a OTEVRENY bov, mel bys ladit ...
jiny bov vlastne davat nema smysl, standard funguje skvele.
otevreny bov dela krasny kraval.
Toto si zatím nechám projít hlavou, pak se uvidí. Já bych ho chtěl hlavně kvůli tomu zvuku . Předtím sem ho měl na GT a byla to bomba.
upravy v RJ jsou vratne ...
stage 1 je bez problemu, autu hodne pomuze, stage 2 jsem daval po vymene vyfuku (decat, jiny stred i konec) .. jinak auto blblo ..
prekvapive tomu motoru pomoci stage 2 pomuzes.
motor obecne nema rad toceni. odejde.
po stage 2 dostane jiny charakter a jezdi lepe pri nizsich otackach a nicemu to nevadi.
No a tím to právě začína, jenom to a pak to a nakonec to končí kovaným motorem
problemem u WRX je prevodovka.
nevydrzi dlouhodobe. poznas to pri podrazovani.
pomuzou meziplyny a nebo nechat udelat automaticky meziplyn pri ladeni.
Zatím drží dobře, tak snad vyrží i nadále.
co to mas za radio?
Díky, rádio je originál, ale stojí za prd . Sice tam je navigace, ale je malinko zastaralá. Přide časem vyměnit.
pokud das jiny koncovy dil a OTEVRENY bov, mel bys ladit ...
jiny bov vlastne davat nema smysl, standard funguje skvele.
otevreny bov dela krasny kraval.
Toto si zatím nechám projít hlavou, pak se uvidí. Já bych ho chtěl hlavně kvůli tomu zvuku . Předtím sem ho měl na GT a byla to bomba.
upravy v RJ jsou vratne ...
stage 1 je bez problemu, autu hodne pomuze, stage 2 jsem daval po vymene vyfuku (decat, jiny stred i konec) .. jinak auto blblo ..
prekvapive tomu motoru pomoci stage 2 pomuzes.
motor obecne nema rad toceni. odejde.
po stage 2 dostane jiny charakter a jezdi lepe pri nizsich otackach a nicemu to nevadi.
No a tím to právě začína, jenom to a pak to a nakonec to končí kovaným motorem
problemem u WRX je prevodovka.
nevydrzi dlouhodobe. poznas to pri podrazovani.
pomuzou meziplyny a nebo nechat udelat automaticky meziplyn pri ladeni.
Zatím drží dobře, tak snad vyrží i nadále.
WRX 08
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bělouš
Třeba časem, takto se to auto tváří jako nafta a neprovokuje .bushman1 píše:Kraaaasne auto.
Radio je stejne, jako mam ja v STI, tj. original Subaru s navigaci. Displej je vyklopny a pod nej se strka CD s mapovymi podklady.
Ano přesně tak .
Skoda, ze tam nemas ty anatomicka Recara, co mam ja. Krasne drzi telo v zatackach.
Ale mozna se davaly jen do STI.
Zase ty tvoje sesle maji vyhrivani, coz ja nemam.
V zime to clovek oceni.
Jj, tyto drží vcelku pěkně a sou pohodlná. Když sem to vezl z Moravy, tak sem ani nepocítil, že bych nějak strádal.
Pak vidim, ze kola jsou EvoCorsy.
Ja je mam take - v …
Oto je pak větší vystřízlivění blbejch TDI .
WRX 08
- Venc8
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř črc 25, 2018 10:40 pm
- Jméno a příjmení: Václav Bošek
- Bydliště: Plzeň
Re: Bělouš
Moc pěkné wrx, kola tomu sluší. Jake mají et/ šírku disku?
Subaru Impreza WRX 2008
Mazda Mx-5 2003
Mazda Mx-5 2003
Re: Bělouš
Jeste koukam, ze nemas vpredu ani vzadu znacky WRX. To fakt vypada jak ropak.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bělouš
Abych řekl pravdu, tak nevím jaké mají ET.Venc8 píše:Moc pěkné wrx, kola tomu sluší. Jake mají et/ šírku disku?
Kola tam sou 225/45/17 tak si myslím, že bud 7 nebo 7,5 spíše 7,5.
WRX 08
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bělouš
Ano, ani jedno označení tam není. Taková tichá síla .bushman1 píše:Jeste koukam, ze nemas vpredu ani vzadu znacky WRX. To fakt vypada jak ropak.
WRX 08
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4313
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Bělouš
At to jezdi!
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bělouš
Jirko je to krásný auto. Mám velkou radost, že jsi zpátky !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97