Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
a ten s těma dvěma deci navíc je nějakej lepší nebo?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14702
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
No určitě tam půjde bez problému dát 2.5T 169 kW. Otázka je, jestli je to přesně to, co Alča potřebuje Ale Forester H6, to je výzva
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Jeden "car project" už mám a jsem rád, že jezdí. Neblbni.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Jako docela o dost, hydroštely, kolik 101kw jestli se nepletu a 190Nm krouťák, to ti říkám to chcešpodvlada píše:a ten s těma dvěma deci navíc je nějakej lepší nebo?
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Foresteří EJ201 92 kW má 184 Nm, jestli jsem hledal dobře? To má smysl no, kvůli těm 9 kW a 6 Nm Takže když budu chtít zrychlit, je asi jednodušší nedávat zpět ten komplet tapec kufru, kterej mam zatím ještě vyndanej abych pořešil počátky koroze, a k tomu třeba vyndat zadní sedačky a natankovat jen půl nádrže.
Edit: Podle wiki prej poslední 2.2l:
Edit: Podle wiki prej poslední 2.2l:
To už by za to stálo co?EJ222 Naturally Aspirated (1999-2001)
Horsepower: 142 bhp (106 kW; 144 PS) at 5600 rpm
Torque: 202 N⋅m (149 lb⋅ft) at 3600 rpm
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5783
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
No tak hlavní důvod jsou ty hydroštely, a tak by bylo zajímavé porovnat křivku točivého momentu, tam by to totiž už mohlo být zajímavější, než konečná čísla.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Jo, průběh se už hledá hůř a ten by zajímavější bejt mohl...
Ale hydroštely bych zas jako zásadní výhodu neviděl, na jednu stranu jsou sice "bezúdržbový" (dokud se mění olej a nezanesou se a nepřestanou fungovat), na druhou stranu, v tomhle motoru mi štelování ventilovejch vůlí nijak zásadně neuráží, když to jde kontrolovat i seřizovat v autě, tak to klidně každou druhou výměnu oleje zkontroluju měrkama sám... Radši jsem za jednoduchej "mechanickej" motor. Jeden složitej motor už doma mám, to stačí
Ale hydroštely bych zas jako zásadní výhodu neviděl, na jednu stranu jsou sice "bezúdržbový" (dokud se mění olej a nezanesou se a nepřestanou fungovat), na druhou stranu, v tomhle motoru mi štelování ventilovejch vůlí nijak zásadně neuráží, když to jde kontrolovat i seřizovat v autě, tak to klidně každou druhou výměnu oleje zkontroluju měrkama sám... Radši jsem za jednoduchej "mechanickej" motor. Jeden složitej motor už doma mám, to stačí
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Hydroštely jsou fajn, dokud fungujou.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Hydroštely jsou jediná výhoda. Jinak ten motor má maximum krouťáku někde kolem 4000 otáček. Míval jsem ho v Legacy. Smysl to rozhodně nemá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
On stejně jedinej zajímavej motor v Subaru je H6, všechno ostatní je zdechlý nebo plný kurvítek (turbo) Abych tomu teda nekřivdil, měl jsem v pazouře dvě jedničkový imprezy s 2.0 85kW a to jelo taky moc hezky. Naproti tomu Legacy s 2.0 92kW bylo větší utrpení, než 1.6 Impreza a ta 2.2 o moc lepší nebyla. 92kW Forestra jsem ještě neměl, takže tam úplně soudit nemůžu, ale odpor vzduchu to asi bude mít větší, než Impreza
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Odpor vzduchu jo, je to škatule
Nicméně máš tam redukci, což ti zkrátí skříň pyčo a můžeš tam frkat jednu rychlost za druhou
A H6 neni plný kurvítek? To variabilní časování ovládaný tlakem oleje, EGR a podobný kraviny? A lambdy za katem?
A turbo bych úplně nezatracoval, ono takovej closed deck EJ20 nějakej potenciál má...
Nicméně máš tam redukci, což ti zkrátí skříň pyčo a můžeš tam frkat jednu rychlost za druhou
A H6 neni plný kurvítek? To variabilní časování ovládaný tlakem oleje, EGR a podobný kraviny? A lambdy za katem?
A turbo bych úplně nezatracoval, ono takovej closed deck EJ20 nějakej potenciál má...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14702
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Jeníku sorry jako, ale to jsou teda slinty Jediný Subaru, který po stránce motoru nechtělo vůbec nic a pečený kuře jsem v něm neviděl ani jednou, bylo XTčko. Naopak H6, a to zejména ta 180 kW, má těch kurvítek dost. A zrovna ty, kterýmu to furt netáhne nebo blbě řadí nebo někde něco hučí nebo to naopak hučet má a nehučí nebo mu dnes teplota vylezla o 2 stupně výš, než je běžné, nám budeš vykládat, kterej motor se jako jedinej nesere Zrovna to XTčko 130 kW považuju za naprosto bezproblémovej motor. Ani těsnění pod hlavou tomu nefouká.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Redukci jsem měl i v tý 1.6 Impreze a moc rychlejší jsem si nepřipadal, zvlášť když na každý přeřazení je napřed svést násilnou bitvu se spojkou a šaltpákou
Jinak stará dobrá H6 žádný časování ventilů nemá a za katem má taky jenom jednu lambdu
Jinak stará dobrá H6 žádný časování ventilů nemá a za katem má taky jenom jednu lambdu
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
Je to marný Jendo, Štěpán to vystihl hezky
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.
No, tak ono zrovna u mě ta teplota vody, hučení, blbý řazení, netáhnutí a vůbec všechno to co jsi vyjmenoval, bylo způsobený seklou brzdou a motor s převodovkou v tom byl nevinněTapan píše:Jeníku sorry jako, ale to jsou teda slinty Jediný Subaru, který po stránce motoru nechtělo vůbec nic a pečený kuře jsem v něm neviděl ani jednou, bylo XTčko. Naopak H6, a to zejména ta 180 kW, má těch kurvítek dost. A zrovna ty, kterýmu to furt netáhne nebo blbě řadí nebo někde něco hučí nebo to naopak hučet má a nehučí nebo mu dnes teplota vylezla o 2 stupně výš, než je běžné, nám budeš vykládat, kterej motor se jako jedinej nesere Zrovna to XTčko 130 kW považuju za naprosto bezproblémovej motor. Ani těsnění pod hlavou tomu nefouká.