Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.0

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od podvlada »

a ten s těma dvěma deci navíc je nějakej lepší nebo? :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14702
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od Tapan »

No určitě tam půjde bez problému dát 2.5T 169 kW. Otázka je, jestli je to přesně to, co Alča potřebuje :-) Ale Forester H6, to je výzva :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od podvlada »

Jeden "car project" už mám a jsem rád, že jezdí. Neblbni. :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od davidherda »

podvlada píše:a ten s těma dvěma deci navíc je nějakej lepší nebo?
Jako docela o dost, hydroštely, kolik 101kw jestli se nepletu a 190Nm krouťák, to ti říkám to chceš :-)

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od podvlada »

Foresteří EJ201 92 kW má 184 Nm, jestli jsem hledal dobře? To má smysl no, kvůli těm 9 kW a 6 Nm :-D Takže když budu chtít zrychlit, je asi jednodušší nedávat zpět ten komplet tapec kufru, kterej mam zatím ještě vyndanej abych pořešil počátky koroze, a k tomu třeba vyndat zadní sedačky a natankovat jen půl nádrže. :-D

Edit: Podle wiki prej poslední 2.2l:
EJ222 Naturally Aspirated (1999-2001)
Horsepower: 142 bhp (106 kW; 144 PS) at 5600 rpm
Torque: 202 N⋅m (149 lb⋅ft) at 3600 rpm
To už by za to stálo co? ;-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od davidherda »

No tak hlavní důvod jsou ty hydroštely, a tak by bylo zajímavé porovnat křivku točivého momentu, tam by to totiž už mohlo být zajímavější, než konečná čísla.

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od podvlada »

Jo, průběh se už hledá hůř a ten by zajímavější bejt mohl...
Ale hydroštely bych zas jako zásadní výhodu neviděl, na jednu stranu jsou sice "bezúdržbový" (dokud se mění olej a nezanesou se a nepřestanou fungovat), na druhou stranu, v tomhle motoru mi štelování ventilovejch vůlí nijak zásadně neuráží, když to jde kontrolovat i seřizovat v autě, tak to klidně každou druhou výměnu oleje zkontroluju měrkama sám... Radši jsem za jednoduchej "mechanickej" motor. Jeden složitej motor už doma mám, to stačí :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od HonzaCZ »

Hydroštely jsou fajn, dokud fungujou. :-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od VDC »

Hydroštely jsou jediná výhoda. Jinak ten motor má maximum krouťáku někde kolem 4000 otáček. Míval jsem ho v Legacy. Smysl to rozhodně nemá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od spm »

On stejně jedinej zajímavej motor v Subaru je H6, všechno ostatní je zdechlý nebo plný kurvítek (turbo) :-DDD :-DDD Abych tomu teda nekřivdil, měl jsem v pazouře dvě jedničkový imprezy s 2.0 85kW a to jelo taky moc hezky. Naproti tomu Legacy s 2.0 92kW bylo větší utrpení, než 1.6 Impreza a ta 2.2 o moc lepší nebyla. 92kW Forestra jsem ještě neměl, takže tam úplně soudit nemůžu, ale odpor vzduchu to asi bude mít větší, než Impreza :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od podvlada »

Odpor vzduchu jo, je to škatule :-D
Nicméně máš tam redukci, což ti zkrátí skříň pyčo a můžeš tam frkat jednu rychlost za druhou :-DDD

A H6 neni plný kurvítek? To variabilní časování ovládaný tlakem oleje, EGR a podobný kraviny? A lambdy za katem? ;-D

A turbo bych úplně nezatracoval, ono takovej closed deck EJ20 nějakej potenciál má... :-)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14702
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od Tapan »

Jeníku sorry jako, ale to jsou teda slinty :-) Jediný Subaru, který po stránce motoru nechtělo vůbec nic a pečený kuře jsem v něm neviděl ani jednou, bylo XTčko. Naopak H6, a to zejména ta 180 kW, má těch kurvítek dost. A zrovna ty, kterýmu to furt netáhne nebo blbě řadí nebo někde něco hučí nebo to naopak hučet má a nehučí nebo mu dnes teplota vylezla o 2 stupně výš, než je běžné, nám budeš vykládat, kterej motor se jako jedinej nesere :-) Zrovna to XTčko 130 kW považuju za naprosto bezproblémovej motor. Ani těsnění pod hlavou tomu nefouká.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od spm »

Redukci jsem měl i v tý 1.6 Impreze a moc rychlejší jsem si nepřipadal, zvlášť když na každý přeřazení je napřed svést násilnou bitvu se spojkou a šaltpákou :-DDD

Jinak stará dobrá H6 žádný časování ventilů nemá a za katem má taky jenom jednu lambdu :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od podvlada »

Je to marný Jendo, Štěpán to vystihl hezky :-DDD
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Celomáčenej škatulewagon - Vláďovo Forester 2005 (SG) 2.

Příspěvek od spm »

Tapan píše:Jeníku sorry jako, ale to jsou teda slinty Jediný Subaru, který po stránce motoru nechtělo vůbec nic a pečený kuře jsem v něm neviděl ani jednou, bylo XTčko. Naopak H6, a to zejména ta 180 kW, má těch kurvítek dost. A zrovna ty, kterýmu to furt netáhne nebo blbě řadí nebo někde něco hučí nebo to naopak hučet má a nehučí nebo mu dnes teplota vylezla o 2 stupně výš, než je běžné, nám budeš vykládat, kterej motor se jako jedinej nesere Zrovna to XTčko 130 kW považuju za naprosto bezproblémovej motor. Ani těsnění pod hlavou tomu nefouká.
No, tak ono zrovna u mě ta teplota vody, hučení, blbý řazení, netáhnutí a vůbec všechno to co jsi vyjmenoval, bylo způsobený seklou brzdou a motor s převodovkou v tom byl nevinně :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“